FZ/12. Miért pont fém?

296 24 5
                                    

- Oh, baszdmeg. Baszdmeg, baszdmeg, baszdmeg, baszdmeg, baszdmeg!!! A kurva életbe! Ez átvert!

------------------------------------------------------------

Tehát, Lucifer elment beszélni az ügyemről a mennyel.

Idegesen vártam, hogy a törpe-geci ideérjen. Amikor Lucifer végre megérkezett, elkaptam a ruhája mellkas részénél, és felemeltem.
- Átvertél! Elloptad a lelkem, te mocskos rohadék!! - üvöltöttem a pofájába idegesen.

Ekkor megjelent a zöld lánc, és a nyakörv a torkom körül. Ez kurvára fáj baszdmeg! Mintha megfolytana! Emiatt kénytelen voltam elengedni a kertitörpét.

- Tudd, hol a helyed. - mondta megfélemlítő hangon, és rántott egyet a kezében lévő láncpórázon. Ez megint kurvára fájt!

Aztán, az arca megenyhült, a póráz eltűnt, és olyan hangnemmel folytatta, mintha mi sem történt volna.
- A menny kíváncsian várja a fejleményeket. - mondta, aztán elteleportált

- Oh, bárcsak én szereztem volna meg a lelkedet! Már tudom is mit csináltunk volna~ - mondta Angel, kanos hangon
- Nem vagyok rá kíváncsi. - feleltem unottan. Aztán Charlie-nak mintha eszébe jutott volna valami

- Adam... Ugye a múltkor mondtad, hogy rájöttél, hogy van egy képességed, de nem tudod, hogy pontosan hogy működik. Mi lenne, ha ezt most megpróbálnánk megfejteni?
- Felőlem... - valójában nagyon is tetszett az ötlet, de próbáltam flegmára venni a figurát, hogy ne nagyon reménykedjen abban, hogy "barátok vagyunk".

És itt egy csomó kísérleti dolgot ki kellett próbálnunk. Komolyan, a ribi egy konkrét ütemtervet csinált. Mégis mennyire kell ehhez unatkozni az este?

Megcsináltunk mindent ami a listán volt, és végül arra jutottunk, hogy ha ideges vagyok, akkor meg tudom repeszteni, és el tudom törni a fémet. A "hű de okosok" következtetései szerint, később majd még jobban megtanulom irányítani ezt, és akkor talán már rá se kell ütnöm, elég ha a "tudatommal irányítom" ezt az egészet. Nemtom' de nekem ez hülyeségnek hangzik, és alapvetően nem hallgatnék ezekre a kurvákra, viszont ők több ideje vannak itt, mint én úgyhogy val'sz'leg jobban értenek ehhez a dologhoz, mint én. Úgyhogy elhittem nekik.

Ja, meg született egy olyan elképzelés is, hogy később nem csak eltörni, hanem irányítani, pl elhajlítani, megemelni is tudom majd a fémeket. Bár, ebben Charlie nem volt biztos.

Egyébként meg miért pont fém? Nem lehetett volna valami manőbb? Például villám vagy tűz, vagy vagy... zene! Igen, zene! Úgy lenyomnék egy gitárszólót baszdbeg!!

Egyébként nem gondoltam volna, hogy a képesség használat ennyire kimerítő... Mondjuk tény, hogy órákig kísérletezgettünk, de azért az, hogy mindjárt állva elalszok, egy kicsit túlzás, nem? Ah... megyek a szobámba.

Adam a pokolbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora