Peste 2 ani
LizaAu trecut doi ani de atunci. Doi ani plini de nopți pierdute din cauza durerii interioare. A trecut ceva timp de atunci, dar încă am o cicatrice deschisă pe inimă.
Cel care m-a salvat a fost Josh, fratele meu. S-a întors mai repede decât era plănuit, dar dacă mai întârzia un minut, Liza Clark era moartă acum.
Nu știu dacă trebuie să îi mulțumesc pentru ca m-a salvat. Nu am făcut-o niciodată. Dacă muream , acum nu mai trebuia să duc povara asta pe umeri.
Nu există nopți în care să nu am același coșmar. Goală în timp ce sunt violată de un psihopat.
Poliția încă nu a dat de urmele lor, iar asta e al dracu de frustrant. Puteam să mor în noaptea aia blestemată ,iar nimeni nu face nimic de doi ani.
Fratele meu a avut nevoie de un psiholog după ce m-a găsit goală și împușcată. Mi-a spus că nu era urmă de cineva prin casă și inițial a crezut ca nici eu nu sunt acasă,dar s-a înșelat.
După ce am ajuns la spital și-a aflat ca sunt într-o stare cat de cat stabilă, a merg acasă și a verificat camerele. Surpriza! Erau dezactivate. Cine a intrat in casa și a făcut un plan înainte de a veni să îmi facă o vizită.
Tata s-a agitat foarte tare. Nu pentru mine,ci pentru el. Era conștient ca dacă cineva mi-a făcut mie asta, o să i-o facă și lui. Tata de milioane,dar ce să fac? E tatăl meu indiferent de situație.
Aveau șaptesprezece ani când s a întâmplat, iar acum am nouăsprezece. Mi-am propus să nu mă îndrăgostesc în viața mea sau să mă culc cu bărbații. În primul rând, nu am amintiri bune c acest lucru, iar doi la mana, nu vreau să fiu jucăria unui bărbat care vrea doar sex.
Prefer să mor cu 10 pisici și un cățel lângă mine, decât să mor lângă un bărbat. Nu înțelegeți greșit, dar după experiența mea, nu mai am nevoie de așa ceva.
Josh a început de-a lungul timpului să mă prezinte unor bărbați, dar fără succes. Fie refuzam din prima, asta pentru ca îmi e frică de tot ce înseamnă cuvântul "mascul", fie mergeam cu Josh la întâlniri. Până acum, nu am găsit un bărbat care să mă facă să spus: Il vreau doar pentru mine!
Mi se părea puțin amuzant ceea ce făcea Josh, dar și frustrant.
Bărbații pe care mi prezenta erau superbi. Ochii albaștri, blonzi, mușchii cat vezi cu ochii. Majoritatea erau la costum, dar nu erau pe planul meu. Nu aveau acel cele care să mă facă să îl implor să fie în mine.
Adevărul e ca în urmă cu doi ani mi-am jurat ca nu o să mă îndrăgostesc și nu o să mai las pe cineva să intre picioarele mele. O dată ce fac asta, bărbații se cred Dumnezeu pe pământ și am văzut asta la prietenele mele.
Până acum am avut noroc și nu mi-a picat niciun bărbat în raza mea vizuală care să mă facă să fiu udă. Nici nu îmi doresc asta.
-----
-Liza! aud vocea lui Josh, și ceva nu e bine. Îmi spune așa doar când e ceva serios sau grav.
-Da, Josh? aleg să îi spun pe același ton.
Se oprește în fața mea și începe să zâmbească. Zâmbetul ăla afurisit! Deja știu ce urmează să spună. Mi-a găsit alt barbat pe lista lui uriașa.
-Am o veste uimitoare! spune și se așeaza lângă mine.
-Pe cine ai mai găsit? spune neinteresata. Băiatul ăsta trebuie să priceapă ca nu sun interesată de propunerile lui.
CITEȘTI
A mea
RomanceLiza Clark a trecut printr-o traumă severă la doar șaptesprezece ani, când a fost violată. În prezent, e o frumoasă fată de nouăsprezece ani. Principiul ei în viata e simplu, să nu se culce cu bărbați, dar totul se schimbă când îl întâlnește pe Had...