Liza
Mă trezesc din cauza durerii de cap dar și a razelor de soare. Mă frec la ochii iar pe urmă îi deschid. Rahat! Unde dracu sunt?! Mă ridic din pat și merg spre geam. Priveliștea e uimitoare, se vede tot centul orașul și nu numai, dar nu mă pot bucura știind ca sunt într-o casă necunoscută. Imi caut geanta cu privirea prin cameră și o văd lângă pat. Îmi scot repede telefonul dar nu am baterie. Ce dracu fac?
Nici măcar nu îmi amintesc cum am ajuns aici. Am băut iar dintr-o dată negru. Nu îmi mai aduc aminte aproape nimic. Doar faza cu bărbatul acela..Hades sau cum dracu se numea, și Josh.
Deschid o ușă și dau de o baie. Produse de bărbat. Încremenesc. Dacă am făcut sex cu vreun bărbat? Nu! E imposibil! Sunt îmbrăcată. Dar dacă te-a îmbrăcat la loc după partida de sex? Conștiința de doi bani.
Ochii mi se umezesc și încerc să nu izbucnesc în plâns. Trebuie să fiu puternică! Cel puțin până ies de aici. Caut prin sertare noptierei un obiect ascuțit, cine știe de ce gorilă o să dau când ies din camera asta. Caut câteva minute dar nu găsesc nimic. Ce o fi, o fi.
Apăs încet pe clanță și ies tiptil din cameră. Mă uit în stânga și în dreapta și nu observ nimic. Aleg să o iau la dreapta , iar după ce iau colțul mă opresc brusc.
În fața mea, la vreo 3 metri era un bărbat care gătea. Avea spatele plin de tatuaje, iar umerii lați. Mușchii spatelui îi erau foarte definiți. În mod normal, ar face o femeie să fie udă în câteva secunde. Dar nu pe mine. Nu îmi acest moment, în care habarnam cine e bărbatul din fața mea.
Mă îndrept încep sper blat. Aveam intenția să iau cuțitul care era așezat pe acesta, dar încremenesc când îi aud vocea.
-Nici un "bună dimineața" nu îmi spui?
DRACE!
-Cine ești? îl întreb cu spaimă în glas.
Chestia ciudată era ca recunoșteam vocea asta, cel puțin asta credeam, dar nu am niciun prieten cu spatele ăsta. Nu am o matahală ca prieten. Nici nu am prieteni, îmi e prea frică să am așa ceva. În schimb am prietene, multe prietene.
-Serios, Liza? Ai uitat cine sunt? Mă simt dezamăgit. Spune și se întoarce sper mine.
Aerul mi se blochează. Era el. Ce dracu fac la el acasă?
-M-am culcat cu tine? îl întreb la fel de speriată.
-De ce vrei să ști?
-Răspunde-mi!
-Da!
Mă las cu umărul pe perete. Nu poate să fie adevărat. Nu! Eu...el..noi..era imposibil! Voiam să urlu și să plâng. Voiam să arunc cu ceva în el.
-A fost uimitoare noaptea pe care am petrecut-o împreună. Aveai dreptate.
-Aveam dreptate?
Cu spune omul asta?
-Ca ai experiență în pat, ca ai sedus mulți bărbați.
Cat am băut? Singura dată în care am avut un penis în mine a fost când am fost violată. Iar de atunci, nimic. Ce experiență să am? Ce bărbați am sedus ?
-Glumeam. Voiam să mă răzbun pentru noaptea de coșmar pe care mi-ai făcut-o.
Glumea?! Să îl ia dracu de viu! Dacă pun mâna pe cuțitul ăla îl înfig în el. Cat tupeu să mintă în felul ăsta? Dacă eram vreo nebună și în următorul moment mă aruncam de geam? E nebun! E nebun iar eu mă aflu în apartamentul lui. Trebuie să ies de aici cat mai repede. Nu mai suport să stau aici. Sunt trează de maxim cincisprezece minute și deja sunt plină de nervi. Frica mea s-a transformat în nervi. Probabil Josh își face griji. Sau poate e pe drumuri, într-un șanț. Trebuie să îl găsesc. Dar până atunci, vreau să știu despre ce noapte vorbesc handicapatul din fața mea. Atât de frumos, dar e un adevărat porc, măgar, nici nu știu ce îl definește mai bine!
CITEȘTI
A mea
RomanceLiza Clark a trecut printr-o traumă severă la doar șaptesprezece ani, când a fost violată. În prezent, e o frumoasă fată de nouăsprezece ani. Principiul ei în viata e simplu, să nu se culce cu bărbați, dar totul se schimbă când îl întâlnește pe Had...