Capitolul 4

994 50 1
                                    


Liza

În urmă cu o oră tata a intrat în camera mea și a spus să mă pregătesc pentru o petrecere. Fix de asta îmi arde mine. O petrecere. Are rost să spun de ce nu vreau să merg la petrecerea aia? Ei bine, cred ca știți deja. Bărbații. O să fie mafioții, iar eu nu înțeleg ce o să caut printre ei. O să fie o noapte de coșmar!

Este ora 17:30 iar din câte mi-a spus tata petrecerea incepe la 18:00. Știu ca nu o sa fiu gata la timp, dar sincer nu imi pasa deloc. Mi-a spus sa ma îmbrac cu o rochia roșie. Cine știe ce are în cap.

Deschid dulapul și încep să caut o rochie roșie. Găsesc una iar când o văd îmi pică fața. Era rosie sângerie. Avea un decolteu în V prea strident și era scurtă.

Cu ce am greșit Doamne?

Imbrac de curiozitate rochița să văd cum îmi vine iar pe urmă merg în fața oglinzii. Se mula perfect pe corpul meu și era cu o palmă mai jos de fund. Decolteului era mult mai strident decât credeam inițial. Per total rochia era superbă, dar frica mea nu ma lasă să ies așa din casă. Plus ca locul unde mergeam nu era cel mai sigur loc de pe pământ.

Ușa se deschide iar pe ea pătrunde tata.

-Uite ce frumoasă ești! Într-un final te văd și pe mine mai feminină. spune și îmi vine să îl dau de pereții.

-Multumesc! spun sec.

-Haide.

Omul ăsta ma enervează complit. Se comportă de parcă nu e vinovat pentru majoritatea problemelor mele.

Mă îndrept spre ușă dar tatăl meu se pune în fața ușii. Ce mai vrea?

-M-am gândit mai bine și cred ca merge de minune un corset.

-Păcat ca nu îmi pasă. spun plictisita.

-Pacat ca nu dau doi bani pe opiniile tale.

Tatăl meu e genul cu bărbat cu ideea "Femeile nu au dreptul la nici măcar o idee".

-O sa il trimit pe Josh să te ajute cu corsetul. Spune și iese din cameră.

Mă pun nervoasă pe pat și oftez de frustrare. Peste câteva minute Josh își face apariția lângă mine cu un corset în mână.

-Haide, Li.

Spune și mă uit nervoasă la el. Observă asta și îmi aruncă aceeași privire pătrunzătoare și urata. Eu și Josh ne înțelegem de minune 99% din timp, restul de 1% e groaznic. Suntem amândoi capabili să ne omoram unul pe celălalt. Iar acum trăim acel moment.

-Lasă copilăriile și mișcă-te sus! spune cu un ton agresiv.

-O să mă ridic când termini cu tonul ăla! spun iritată.

Dintr-o dată, Josh ma ia din pat și mă întoarce cu spatele la el. Drace cu dobitocul asta! Îmi pune corsetul și se asigură ca îl strânge atât de bine încât rămân fără aer. Nu mai spune nimic și iese.

Nu îmi făceam griji pentru el. Așa mai face el.

Încerc să desfac corsetul dar nu aveam nici măcar o șansă. Era mult prea strâns. Ugh!

Cobor jos iar tata părea supărat. Tot el e cel supărat. Mergem în mașină și nu am spus nimic tot drumul. Nici nu puteam. Corsetul ăla mă strângea prea tare. Eram o fată cu un corp de invidiat. 90-60-90. Dar acum cred ca sunt 90-50-90. Nu mai suport! Rămân fără aer!

După câteva minute, care după perspectiva mea au fost câteva ore, ajungem. La intrare era un bărbat masiv, care ne-a examinat rapid de sus până jos și ne face semn ca putem intra. Deja am dat de dubioși.  Am pătruns cu puțină frică în mine. Pe cine mint? Muream de frică! Teoretic nu aveam ce să pățesc. Locul e securizat, paza, toate lucrurile astea, dar eu am fost violată în casa mea! Casa mea!

A meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum