Liza
Îl urăsc! Îl urăsc! Îl urăsc!
imediat după cearta care a urmat am plecat de acasă. Problema e că nu am unde merge,iar varianta cu dormitul pe stradă nu mă încântă. Aș putea merge la prietena mea, Lidia, dar ultima oară când am vorbit mi-a spus ca astăzi vine la ea un tip, iar dacă îi stric partida o să îmi scoată ochii, iar eu nu îmi doresc asta sub nicio formă. Am mai făcut asta odată, iar pe urmă nu a mai vorbit cu mine două săptămâni.
Aveam încă o opțiune, dar nu îmi place. Aș putea merge la Hades ,cred. Sper să nu își iasă din minții când o să mă vadă în fața ușii sale, atâta tot.
Afară e beznă totală. E răcoare iar eu sunt pe mine doar o rochie. Picioarele mă dureau îngrozitor de tare din cauza tocurilor, iar obrazul drept mă ardea tare, din cauza loviturii primite de la tatăl meu. Mergeam încet pe drum. Din când în când, pe lângă mine mai treceau câteva mașini, iar eu îmi făceam tot mai multe filme .Aveam inima cât un purice.
După aproximativ douăzeci de minute de mers, ajung la complexul unde locuia Hades. Merg la respectivul bloc, pe urmă la interfon și analizez lista cu numele persoanelor care aveau reședința aici. Mă uit atentă până găsesc numele care mă interesează. Hades Gray. Acum îi știu și numele complet. Tastez numărul apartamentului, iar după câteva secunde se deschide ușa.
Intru în bloc și chem liftul. Merg la etajul unsprezece și bat la ușă. Aștept în jur de un minut , iar ușa se deschide. În fața mea apare un Hades cu părul ciufulit și ud. Mă uit în jos și avea un prosop legat în zona șoldurilor, linia V fiind foarte vizibilă. Drace, tocmai a ieșit din duș!
Hades
Am rămas stabilit cu Aaron că în noaptea asta vine aici, să discutăm despre cum facem rost de mai multe informații de la Liza. Interfonul sună, ceea ce e puțin ciudat, deoarece Aaron are chei. Merg în baie să îmi înfășurez un prosop în jurul taliei, iar între timp cineva bate la ușă.
Folosește-ți dracu cheile, Aaron!
Ies din baie și deschid ușa. Ori am halucinații, ori în fața mea era chiar Liza Clark. Se uită în jos și imediat după se face roșie în obraji și își pune mâna la ochii.
-Doamne, ce rușine!
Rânjesc puțin când o aud, iar imediat după mă lovește realitatea. Ce dracu face ea aici? Mai ales când Aaron trebuia să vină aici din moment în moment ca să vorbim chiar despre ea.
-Ce faci aici la ora asta? întreb și îi iau mâna de la ochii.
-Ămm..m-am certat cu tata și am plecat de acasă și nu am avut unde merge.
-Și crezi că apartamentul meu e hotel?
Ochii i se întristează.
-Ohh, da...O noapte frumoasă...
Atunci mă lovește inteligența. Liza îmi poate oferi cele mai multe informații. Poate face asta într-un interval foarte scurt de timp. Trebuie doar să îi câștig încrederea cât de repede e posibil. Să o fac să creadă că e a mea.
-Stai, poți să rămâi. Cred că e periculos să stai singură pe străzi, nu?
Aprobă din cap iar eu mă trag din fața ușii, făcându-i loc să intre. E puțin reticentă la început, dar până la urmă intră iar eu închid ușa în urma ei.
-Sper că nu e cu deranj. O să plec de dimineață la prietena mea.
-Stau singur, deci nu deranjezi pe nimeni.
CITEȘTI
A mea
RomanceLiza Clark a trecut printr-o traumă severă la doar șaptesprezece ani, când a fost violată. În prezent, e o frumoasă fată de nouăsprezece ani. Principiul ei în viata e simplu, să nu se culce cu bărbați, dar totul se schimbă când îl întâlnește pe Had...