Ep1: ប្រពន្ធថ្មីប៉ា

779 46 4
                                    


  +នៅឯផ្ទះអ្នកមានស្តុកស្តម្ភមួយ ដែលជាត្រកូលNichakoon

   លេាកស្រីLi: ម៉ែតូចហា៎ ថ្ងៃនឹងលេាកបងគាត់មកញុាំបាយនៅផ្ទះណា ចឹងម៉ែតូចជួយធ្វេីម្ហូបដែលលេាកបងចូលចិត្តមកផងណាចា៎ (លេាកស្រីliនិយាយទៅកាន់ ម៉ែតូចទាំងស្នាមញញឹមដេាយបានបង្កប់នូវក្តីរំភេីប ព្រេាះថាអ្នកដែលជាប្តីគឺមិនសូវជាមកលេងផ្ទះនេាះទេ ពេាលគឺតែងតែនៅក្រៅផ្ទះជាមួយស្រីជាច្រេីន យូៗរមកផ្ទះម្តងតែប៉ុណ្ណឹង)

   ម៉ែតូច:ចា៎លេាកស្រី (ថាហេីយគាត់ក៏ទៅធ្វេីការងារគាត់ទៅ)

   Meen: នេះម៉ាក់ជឿថាប៉ានឹងមកផ្ទះមែនទេ...ខ្ញុំថាគាត់មិនមកទេ បេីគាត់ញុាំបាយនៅផ្ទះវិញប្រហែលជាពិភពលេាកនៀកវាក្លាយជាផេះហេីយ (រាងក្រាសបាននិយាយទៅកាន់អ្នកដែលជាម្តាយ ដេាយកំពុងតែអង្គុយអានសៀវភៅ)

  "Meen Nichakoon គឺជាកូនប្រុសតែម្នាក់របស់លេាកKoon និងអ្នកស្រីLi ពេលនេះគេអាយុ19ឆ្នាំហេីយ ជានិសិ្សតផ្នែកគ្រប់គ្រង រៀនឆ្នាំទី3 ព្រេាះតែMeenជាក្មេងដែលមានខួរក្បាលឆ្លាតទេីបបានជាMeenមានអាយុតិចតែបានរៀនឆ្នាំទី3 មិនថែមតែប៉ុណ្ណេាះMeenគេក៏បានឡេីងគ្រប់គ្រងដំណែងគ្រុមហ៊ុនពីលេាកKoonដែរ)

   លេាកស្រីLi: Meenនេះកូនកំពុងនិយាយអី កូនមានដឹងទេ

  Meen: ខ្ញុំដឹង តែម៉ាក់ចាំមេីលទៅថាគាត់នឹងមកឬអត់ (រាងក្រាស់និយាយមិនទាន់ចប់ផងស្រាប់តែ មានមនុស្សម្នាក់ដេីរចូលមក)

  លេាកស្រីLi: លេាកបង នេះលេាកបងមកពីកាល មិចក៏អូនមិនឮសម្លេងអីចឹង (លេាកស្រីLiបានដេីរទៅរកប្តីទាំងញញឹម ព្រេាះគាត់ពិតជានឹកអ្នកដែលមាននាមជាប្តីខ្លាំងណាស់)

  លេាកKoon: គឺបងទេីបតែមកមិញទេ

  Meen: នេះលេាកដាច់ចិត្តមកហេីយមែនទេ ឬមួយក៏លេាកអស់ស្រីហេីយ (រាងក្រាស់និយាយទៅកាន់អ្នកដែលមានងារជាឪពុកទាំងទឹកមុខស្មេីរថេង)

  លេាកស្រីLi: Meen ....!!!!!!"'

  លេាកKoon :យេីងមកថ្ងៃនឹង គឺមិនចង់មកឈ្លេាះជាមួយឯងទេMeen (រាល់ដងឲតែលេាកKoonមកផ្ទះគឺមិនដែលត្រូវគ្នាជាមួយMeenទេ បេីMeenមិនចេញទៅក្រៅ ក៏លេាកKoonត្រឡប់ទៅវិញដែល និយាយទៅបេីមានMeenអត់លេាកKoon បេីមានលេាកKoon អត់Meen បេីមិនចឹងទេឈ្លេាះគ្នាផ្អេីរមិនខាន)

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now