+ពេលល្ងាចPing: តេីគួរធ្វេីមិចទៅអៃPingអេីយ...(រាងតូចនិយាយទាំងភ្នែកសម្លឹងមេីលច្រវាក់ដែលជាប់នឹងករជេីងខ្លួន)
Ping: ត្រូវហេីយវាគួរតែមានអីមួយដែលដេាះសេារច្រវាក់នេះបាន(ថាហេីយរាងតូចក៏បានដេីររេីសរុះពេញបន្ទប់ទៅក្រែងល៎បានឃេីញសេារ នៅពេលរកសុខៗរាងតូចក៏បានប្រទះភ្នែកនឹងញញួរនៅឯគៀនទូរខេាអាវ)
Ping: រកឃេីញហេីយ (ថាហេីយរាងតូចក៏លេីកញញួរនេាះមកកាន់ទាំងសប្បាយចិត្ត )
រាងតូចបានព្យាយាមដំបំបែកច្រវាក់នៅនឹងជេីងខ្លួន តែវាមិនព្រមបែកបន្តិចសេាះ
Ping: ប្រហែលមកពីធំពេកបានជាមិនព្រមដាច់សេាះ..មិនអីទេតិចទៀតវានឹងបែកហេីយ ដំបន្ត..ផាំង..ផាំង..(រាងតូចបានព្យាយាមដំច្រវាក់នេាះសុខៗស្រាប់តែបានឮសម្លេងបេីកទ្វារ គឺប្រាកដណាស់រាងក្រាស់បានត្រឡប់មកវិញហេីយ)
Ping: បងប្រុស..(រាងតូចចាប់ផ្តេីបភ័យនៅពេលរាងក្រាស់ត្រឡប់មកវិញ នេាះដេាយសារស្ថានការណ៌បន្ទាន់ពេករាងតូចមិនបានយកញញួរទៅលាក់ឲត្រឹមត្រូវទេ គឺបានត្រឹមតែយកមកលាក់នៅខាងក្រេាយខ្នងគឺវាលឿនបំផុតហេីយ)
Meen: នេះឯងធ្វេីហាស..យេីងបានឮមកពីខាងក្រៅច្បាស់ណាស់ (រាងក្រាស់គ្រាន់តែចូលមកដល់ភ្លាមក៏ស្រែកសម្លត់សួររាងតូចភ្លាម)
Ping: គឺគ្មានអីទេបងប្រុស (រាងតូចនិយាយទាំងញ័រហេីយដៃម្ខាងបានដាក់ទៅក្រេាយ)
Meen: បេីគ្មានស្អី ហេីយឯងលាក់ស្អីនៅខាងក្រេាយហាស...ឲមកនេះ (រាងក្រាស់បានដេីរទៅយកញញួរចេញពីរាងតូចទាំងខឹង)
Meen: នេះជាស្អីហាស...នេះឯងគិតចង់លួចរត់ហ៎ (រាងក្រាស់និយាយដេាយចាប់ដៃរាងតូចខ្លាំងៗ)
Ping: អត់ទេ...ខ្ញុំគ្មានគំនិតចឹងទេ(រាងតូចបដិសេដទាំងក្រវីក្បាលតតាត់)
Meen: គ្មានគំនិតហេស ហេីយនេះជាស្អីហាស(រាងក្រាស់និយាយទាំងលេីកញញួរមកឡេីងផុតក្បាលរាងតូច)
Meen: អ៎យេីងដឹងហេីយឬមួយក៏ឯងប្រញាប់ទៅហាច់ដាក់អាម្នាក់នេាះ"សំដៅលេីDay បេីភ្លេចទៅអានភាគ3ម្តងទៀតទៅខា៎" (រាងក្រាស់និយាយទាំងកំហឹងផង ឌឺផង)
YOU ARE READING
កំហឹងស្នេហ៌ វគ្គ1 ✅
Romanceព្រេាះតែការគំកួន ចងអាឃាត មិនព្រមប្រលែង ទេីបបណ្តាលឲក្មេងម្នាក់ដែលមិនបានធ្វេីសេាះត្រូវមកទទួលកម្ម