Day: អ៎មែនហេីយ នេះឯងបាត់ទៅណាប៉ុន្មានថ្ងៃហេីយ មិចអត់ឃេីញមករៀនចឹង
Ping: គឺយេីងទៅលេងផ្ទះ បងប្អូននឹងហាស (រាងតូចនិយាយទាំងធ្វេីមិនសម ព្រេាះថាមិនដែលកុហកដល់ពេលកុហកវារៀងមិនសូវធ្លាប់ តែស្ថានការណ៌វាបង្ខំចឹង)
Winny: អ៎ចឹងទេហ៎ គ្នាខំតែបារម្ភ
Ping: អឺនឹងហេីយ អរគុណណាដែលបារម្ភអាwin (ថាហេីយរាងតូចក៏ធ្វេីជាទៅឱបwinny ហេីយធ្វេីមាត់ពែប)
Day: អ៎ចឹង ពួកទៅញុាំបាយទៅ
Winny: តេាះចឹង....អៃPing...(winnyរៀបតែនឹងកាន់ដៃរាងតូចទៅហេីយស្រាប់តែ Dayបានទាញដៃរាងតូចទៅមុនបាត់ដេាយមិនបានខ្វល់ពីwinny អីតិច)
Winny: អេីមេីលវាធ្វេី....ដូចមិនឃេីញក្បាលអាwinនៅនឹងម៉ង(winny ដល់ឃេីញចឹងចង់ឆេះឆួលដែល )
Day: អៃWin ឯងនៅធ្វេីអីទៀតមេា
Winny: ទៅហេីយ (winnyទៅទាំងមុខស្អុយ)
យេីងកាត់មកដល់នៅពេលដែលដល់ម៉េាងចេញមកផ្ទះរាងតូច Day និងWinny បានបណ្តេីរគ្នានិយាយលេងតាមទម្លាប់របស់គេ
Day: គ្នា គិតថាពួកយេីងខានដេីរជុំគ្នាយូរហេីយ តាំងពីឯងមិននៅណាPing ត្រូវហេអៃWin
Winny : ត្រូវហេីយអៃPing គ្នាកំពុងតែចង់ស្រាប់ផង (Winny ធ្វេីជាញិញក់ដាក់រាងតូចតាមទម្លាប់របស់គេ)
Day: Ping ទៅឬអត់
Ping: អេី...គឺ....ទ..ៅ...(រាងតូចរាងស្ទាក់ស្ទេីរដែល ព្រេាះខ្លាចថារាងក្រាស់នឹងខឹងនឹងខ្លួនទៀត ព្រេាះរាងតូចគិតថារាងក្រាស់បាត់ខឹងហេីយ បេីគេហ៊ានតែធ្វេីអីខុសតិច ប្រហែលជាអាចមានរឿងកេីតឡេីង ។ តែរាងតូចគិតសុខៗស្រាប់តែមានឡានមួយបានបេីកមកមុខរាងតូច)
Ping: ភីTe .....(Teគឺជាមនុស្សជំនិតរបស់រាងក្រាស់ ដេាយសារតែព្រឹកមិញរាងក្រាស់បានឲTeជូនរាងតូចមករៀន ចឹងទេីបរាងតូចស្គាល់)
Te : អ្នកប្រុស គឺចៅហ្វាយបានឲខ្ញុំមកទទួលអ្នកប្រុសទៅផ្ទះបាទ
Ping: បាទភីTe
Ping: ពួកឯង យេីងសុំទេាសណាយេីងមិនអាចទៅបានទេ គ្នាទៅហេីយណា ចាំជួបគ្នាស្អែក (ថាហេីយរាងតូចក៏ដេីរចូលឡានបាត់ទៅ ហេីយTeក៏បេីកឡានទៅបាត់ទៅ នៅសល់តែDay និងwinnyតែធ្វេីមុខឆ្ងល់ៗ)
YOU ARE READING
កំហឹងស្នេហ៌ វគ្គ1 ✅
Romanceព្រេាះតែការគំកួន ចងអាឃាត មិនព្រមប្រលែង ទេីបបណ្តាលឲក្មេងម្នាក់ដែលមិនបានធ្វេីសេាះត្រូវមកទទួលកម្ម