+លុះមកដល់ផ្ទះរាងក្រាស់ក៏បានទាញដៃរាងតូចចូលផ្ទះយ៉ាងលឿន
Ping: បងប្រុសខ្ញុំឈឺ...ហិ...ហិ...(រាងតូចខំប្រឹងទាញដៃរាងក្រាស់ចេញពីដៃខ្លួន តែទេាះជាយ៉ាងណាក៏នៅតែបិះមិនចេញ)
ម៉ែតូច: អ្នកប្រុសតេីមានអីនឹង (ម៉ែតូចដេាយឃេីញស្ថានការណ៌មិនស្រួលក៏ចូលមកសួរ)
Ping: ហិ...ហិ...ម៉ែតូចជួយPingផង...អាយ...(រាងតូចនិយាយមិនទាន់ផុតពីមាត់ផងក៏ត្រូវរាងក្រាស់ចាប់លីដាក់លេីកដាក់លេីស្មារជាប់)
Meen: មិនមែនជារឿងរបស់ម៉ែតូចទេ កុំមកពាក់ព័ន្ធ(ថាហេីយរាងក្រាស់ក៏លីរាងតូចចូលបន្ទប់ទៅ)
ម៉ែតូច: អ្នកប្រុសPingរបស់ម៉ែតូចអេីយ នេះឲម៉ែតូចជួយយ៉ាងមិចទៅ
លុះមកដល់ក្នុងបន្ទប់រាងក្រាស់ក៏បានបេាះរាងតូចទៅលេីគ្រែទាំងគ្មានសំចៃដៃឡេីយ
Ping: អួយ...ហិ...ហិ...(រាងតូចយកដៃស្ទាបពេាះខ្លួនតិចៗ ព្រេាះថាវារៀងឆ្អល់ដេាយសាររាងក្រាស់បានបេាះគេមួយទំហឹងមកលេីគ្រែ)
Meen: ............(រាងក្រាស់មិននិយាយអីច្រេីនទេ ព្រេាះពេលនេះកំហឹងគេកាន់តែកេីនឡេីងៗទៅមិនដឹងថាជាហេតុអី ឬមួយនេះវាកេីតឡេីងពីភ្លេីងប្រច័ណ្ឌ បេីមែនចឹងមានន័យថារាងក្រាស់មានចិត្តឲរាងតូចដេាយមិនដឹងខ្លួនហេីយ)
Ping: កុំអីណាបងប្រុស...ហិ...ហិ....អាយ...(រាងក្រាស់បានមកទ្រេាបពីលេីរាងតូច ដេាយបានចាប់ដៃរាងតូចចូលគ្នាហេីយដាក់ទៅខាងលេី)
Meen: យ៉ាងមិចស្អប់ខ្ពេីមប្តីខ្លួនឯងណាស់មែនទេ........ មានប្តីមួយមិនគ្រប់មែនបែជាចង់ទាក់ប្រុសម្នាក់ទៀតហាស( ឆុំសិនតែប្តី😐😒)
Ping: វាមិនដូចដែលបងគិតទេបងប្រុស..ហិ...ហិ...ហិ...ខ្ញុំអង្វរបងកុំធ្វេីវាអីណា...ហិ...ហិ...(រាងតូចនិយាយផង យំអង្វរផងទាំងក្រវីក្បាលតតាត)
Meen: មិនបាច់ខំអង្វរទេ ទេាះជាឯងអង្វរយេីងដល់ជាតិក្រេាយ 100ជាតិទៀតក៏ដេាយក៏វាគ្មានប្រយេាជន៍ដែល(ថាហេីយរាងក្រាស់ក៏បានចូលទៅញាំញីត្រង់បបូរមាត់ដ៏ទន់របស់រាងតូចដេាយមិនមានការថ្នាក់ថ្នមឡេីយ ដែលជាហេតុធ្វេីឲបបូរមាត់របស់រាងតូចចាប់ផ្តេីមមានឈាមចេញមក)
YOU ARE READING
កំហឹងស្នេហ៌ វគ្គ1 ✅
Romanceព្រេាះតែការគំកួន ចងអាឃាត មិនព្រមប្រលែង ទេីបបណ្តាលឲក្មេងម្នាក់ដែលមិនបានធ្វេីសេាះត្រូវមកទទួលកម្ម