Ep:12 យេីងប្រាប់ឲចូលឡាន

447 41 3
                                    

   +នៅឯសាលារបស់រាងតូចពេលនេះពួកគេ ត្រូវចេញមកផ្ទះហេីយ។រាងតូច Day Winny បាននាំគ្នាដេីរនិយាយគ្នាបន្តេីរសេីច រហូតសុខៗស្រាច់តែរាងតូចស្រែកចាច ដែលធ្វេីឲអ្នកដែលបានដេីរជាមួយក្រឡេកមកយ៉ាងលឿន

   Ping: អាយ........(រាងតូចបានលេីកជេីងរបស់ខ្លួនឡេីងព្រមទាំងដេាះស្បែកជេីងចេញ)

   Winny: កេីតស្អីហាស អៃPing(winnyបានងាកមកមេីលរាងតូចទាំងបានសួរទៅកាន់រាងតូច កេីតអីបានជានៅសុខៗស្រែកចឹង)

   Day: Pingជេីងឯងចេញឈាម.....(Dayបានក្រឡេកទៅមេីលជេីងរាងតូចដែលបានស្រក់ឈាមមកលេីដីេាងច្រេីនដែល)

  Ping: ............(រាងតូចគ្រាន់តែឮDayនិយាយភ្លាមក៏បានឱនមេីលជេីងខ្លួន គឺវាមានឈាមចេញមកច្រេីនខ្លាំងណាស់ ព្រេាះមិញនឹងរាងតូចបានមុតនឹងវត្ថុមុតស្រួចម៉្យាង គឺឈេីដែលវាបានចាក់ចូលទៅក្នុងស្បែកជេីងរបស់រាងតូច)

   Day: រកកន្លែងអង្អុយសិនទៅ (Dayបានគ្រារាងតូចឲបានមកអង្អុយលេីបង់ ដែលនៅជិតនេាះ)

  Ping:...អួយ....(រាងតូចឆាប់ផ្តេីមឈឺនៅកន្លែងដែលមានរបួសនេាះ ព្រេាះថាពេលនេះវាកាន់តែចេញឈាមច្រេីនទៅៗ)

  Winny: អៃPingឈឺឯងចេញឈាមរឹតតែច្រេីនហេីយ (winnyបេីកភ្នែកធំៗពេលដែលបានឃេីញឈាមចេញពីជេីងរបស់រាងតូចច្រេីនទៅៗ ដែលធ្វេីឲរាងតូចចាប់ផ្តេីមស្លេកមាត់ភ្លាម)

  Day: Pingឯងទ្រាំណា ចាំយេីងមកវិញ(ថាហេីយDayក៏បានរត់ទៅយ៉ាងលឿន ដេាយយេីងមិនដឹងឡេីងថាDayទៅណា)

  Winny:..........(winnyមិនបាននិយាយអ្វីទេបានត្រឹមមេីលDayពីចម្ងាយដេាយឆ្ងល់ មិចក៏Dayបារម្ភពីរាងតូចចម្លែកមេះ)

   មួយសន្ទុះក្រេាយមកDayក៏បានត្រឡប់មកវិញជាមួយនឹងថង់សម្ភារៈលាងរហួសមួយ

  Day: ទ្រាំបន្តិចណា (Dayបានលេីជេីងដែលមានរហួសរបស់រាងតូចមកដាក់លេីភ្លៅខ្លួន រួចក៏បានលាងរបួសឲរាងតូចថ្នមៗ ដេាយក្តីបារម្ភ។រាងតូចពេលឃេីញចឹងហេីយ មិនបានមាត់អីទេ ខុសតែwinnyដែលសម្លឹងដេាយក្រសែភ្នែកគិតអីមួយ)

   Day:រួចហេីយ...(Dayបានដាក់ជេីងរាងតូចចុះក្រេាមថ្នមៗដេាយយកចិត្តទុកដាក់ បេីអ្នកមិនថាពួកគេទាំងជាមិត្តនឹងគ្នាទេអាច្រឡំថាសង្សារក៏ថាបាន ព្រេាះតែទង្វេីររបស់Day)

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now