Ep:10 សុបិន្តល្អណាកូនទាល្ងង់🔞

717 40 2
                                    

    នៅពេលដែលរាងតូចព្រមហេីយ រាងក្រាស់ក៏បាននាំរាងតូចមកក្នុងបន្ទប់ខ្លួនដែលនៅក្នុងOfficeដែល បន្ទប់នឹងរាងក្រាស់ទុកគេងពេលដែលរវល់ការងារ ហេីយមិនទៅផ្ទះ។

   Ping: ខ្ញុំទេីបតែដឹងទេថា ក្នុងofficeបងប្រុសមានកន្លែងគេងដែល(រាងតូចនិយាយដេាយបានមេីលចុះមេីលឡេីងពេញបន្ទប់)

  Meen: ដេាះអាវឯងទៅ (រាងក្រាស់ឈរឱបដៃចូលគ្នារួចសម្លឹងមករាងតូច)

  Ping: បា...ទ...(ថាហេីយរាងតូចក៏ចាប់ផ្តេីមដេាះអាវរបស់ខ្លួនចេញទាំងមានរម្មណ៌ថារាងខ្មាស់អៀនដែល ។ រាងតូចបានដេាះអាវហេីយ គឺបានបញ្ចេញនូវសាច់ដ៏សរខ្ចីចាំងផ្លាត់នឹងពន្លឺថ្ងៃតាមបង្អួចតិច 🍒តូចរបស់រាងតូចដែលស្ថិតនៅលេីទ្រូងគឺវាបានបញ្ចេញនូវពណ៌ផ្កាឈូកស្រទន់ ដែលធ្វេីឲអ្នកដែលបានឈរមេីលនេាះសឹងតែទប់មិនបានទៅហេីយ)

  Meen: ដេាះខេាឯងផង (អួយទង្វេីរអ្វីនឹង🙈😨

  Ping: គឺ....គឺ...!!"!!!"""!!!!!

  Meen: គឺអីទៀត យេីងប្រាប់ឲដេាះក៏ដេាះទៅ ឬចាំឲយេីងជួយហាស (រាងក្រាស់បានដេីរទៅជិតរាងតូចម្តងបន្តិចៗ ទាំងធ្វេីទឹកមុខដូចចចកកំពុងតែឃ្លានសាច់ទារជាខ្លាំង)

  Ping: ខ្ញុំដេាះខ្លួនឯងបានបងប្រុស  (រាងតូចបានដេាះខេាចេញអស់ទាំងខ្មាស់រាងក្រាស់ជាខ្លាំង។នៅពេលនេះរាងតូចស្ថិតក្នុងរូបភាពអាក្រាតកាយទាំងអស់ រាងក្រាស់គ្រាន់តែឃេីញចឹងភ្លាមក៏សប្បាយចិត្តខ្លាំងណាស់)

   Meen:ល្អណាស់....(ថាហេីយរាងក្រាស់ក៏បានដេាះសម្លៀកបំពាក់ខ្លួនដែលទៅ ដេាយបានចេាលទៅម្ខាងហេីយដេីរសំដៅមករករាងតូច)

   Ping: អាយ...បងប្រុសគឺ...គឺ(រាងតូចគ្រាន់តែរាងក្រាស់ដេាះអស់ចឹងក៏មិនទម្លាប់ឡេីយ ព្រេាះរាងតូចមិនធ្លាប់ឃេីញចឹងៗនេាះទេ)

   Meen: យ៉ាងមិចធ្វេីមេីលតែមិនដែលឃេីញពីមុនមកចឹង

   Ping: អាយ...បងប្រុសខ្ញុំខ្លាច...(រាងក្រាស់បានទាញរាងតូចមកលេីពូករួចក៏ទ្រេាបពីលេីរាងតូច)

  Meen: មិចបាច់ខ្លាចទេយេីងនឹងមិនឲឯងឈឺឡេីង យេីងធ្វេីឲឯងស្រួលៗដូចឡេីងឋានសួគ៌ចឹង.......អូ!!"''!!"" អត់ទេយេីងប្តូរចិត្តហេីយ ឯងចាប់ផ្តេីមមុនវិញទៅ(ថាហេីយរាងក្រាស់ក៏បានទាញឲរាងតូចមកនៅពីលេីខ្លួនវិញ)

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now