Ep:11 គ្មានថ្ងៃទេវេីយ

472 38 3
                                    

   +ប្រហែលជា3ម៉េាងក្រេាយមក រាងតូចបានភ្ញាក់ ។រាងតូចបេីកភ្នែកដ៏តូចរបស់ខ្លួនម្តងបន្តិចៗ រេរកមេីលរាងក្រាស់ ទីផុតក៏ឃេីញមែន ពេលនេះរាងក្រាស់កំពុងតែអង្អុយនៅលេីសាឡុចុចកុំព្យូទ័ររបស់ចម្ងាយ3cmពីគ្រែដែលរាងតូចគេង

   Ping: អួយ....!!!! (រាងតូចបានព្យាយាមក្រេាយ តែក៏ត្រូវឈឺនៅគ្រប់កន្លែងលេីដងខ្លួន ជាពិសេសនៅខាងក្រេាមមេីលទៅគឺជា ឡេីងពណ៌ក្រហមហេីយ ព្រេាះតែមុននេះមានមនុស្សម្នាក់ដែលបានធ្វេីវា)

   Meen: ភ្ញាក់ហេីយ (រាងក្រាស់និយាយទាំងភ្នែកសម្លឹងតែការងារ ឯដៃចចុកកុំព្យូទ័រ ដេាយរាងក្រាស់មិនបានងាកមកមេីលរាងតូចនេាះទេ)

   Ping: បាទ.....(រាងតូចខំព្យាយាមសម្រូតខ្លួនបន្តិចម្តងៗ បម្រុងនឹងចុះពីលេីទៅហេីយស្រាប់តែ)

  Meen: នេះឯងគិតមិនរុំខ្លួនសិនទេហ៎ ប្រុងទៅបន្ទប់ទឹកទឹងចឹងមែន...តែមានអីឯងទៅទឹងចឹងក៏គួរឲស្រឡាញ់ដែល (រាងក្រាស់ទម្លាក់កំព្យូទ័រចុះបែមកសម្លឹងមេីលរាងតូចដែលកំពុងតែព្យាយាមចុះពីលេីគ្រែទាំងលំបាកលំបិន។ នៅពេលនឹងដែលរាងតូចឡាយខ្វល់រឿងឈឺខ្លួនពេក ភ្លេចគិតថាខ្លួនអត់មានសម្លៀកបំពាក់ទេ ព្រេាះមិញរាងក្រាស់គ្រាន់តែសម្អាតខ្លួនឲរាងតូច😂)

   Ping: បងប្រុស...បិទភ្នែកទៅ ....(រាងតូចព្យាយាមទាញភួយយកមកបិទបាំងខ្លួន ព្រេាះថាពេលនេះគេពិតជាខ្មាស់រាងក្រាស់ខ្លាំងណាស់)

  Meen: មុខឯងមិចក៏ក្រហម...មិនស្រួលខ្លួនហ៎(រាងក្រាស់បានដេីរទៅស្ទាបក្បាលរាងតូចដេាយមិនដឹងខ្លួន។ពេលនេះរាងក្រាស់ដឹងត្រឹមថាអារម្មណ៌មួយត្រូវបានបញ្ជាឲចេះបារម្ភ)

  Ping: ខ្ញុំមិនអីទេបងប្រុស...អរគុណណាស់ដែលបារម្ភ(ថាហេីយរាងតូចក៏ខំដេីរទាំងទ្រេតទ្រេាឌទៅបន្ទប់ទឹក យ៉ាងរហ័ស)

   Meen: មិចក៏គួរឲស្រឡាញ់ម្លេះវេីយ.....(រាងក្រាស់និយាយតិចៗ ទាំងភ្នែកមេីលតាមសម្លឹងមេីលរាងតូខទាំងញញឹមមិនដឹងខ្លួន)

  Meen: ហេីយហេតុអីក៏យេីងទៅសរសេីរវា ...ហេីយហេតុអីយេីងទៅបារម្ភពីវា...(រាងក្រាស់ដាក់ខ្លួនអង្គុយលេីគ្រែ រួចសួរទៅកាន់ខ្លួនឯងទាំងមិនយល់)

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now