Ep:21 ពិភពសុីជម្ពូរ

509 38 4
                                    

     +In the morning

    នៅក្នុងផ្ទះក្រតូលNichakoon គេបានបង្ហាញឲយេីងពីមនុស្សពីរកំពុងតែគេងឱបគ្នាយ៉ាងមានក្តីសុខ។ រាងតូចចាប់ផ្តេីមបេីកភ្នែកតិចៗមេីលមកអ្នកដែលបានគេងឱបខ្លួន។រាងតូចមិនមាត់ មិនកម្រេីកអ្វីទាំងគិតតែពីមេីលមុខរបស់បុរសជាទីស្រឡាញ់គេងយ៉ាងមុខសង្ហារ ច្រមុះស្រួច មុខរលេាង មានពុកមាត់ខាងក្រេាមតិចៗបញ្ជាក់ពីភាពសង្ហាររបស់គេ។

   Meen: បងសង្ហារខ្លាំងមែនទេ បានជាអូនមេីលខ្លាំងបែបនេះ(រាងក្រាស់បេីកភ្នែកមកញញឹមច្បួចមាត់ដាក់រាងតូច យ៉ាងព្រាន ដែលធ្វេីរាងតូចគេឡេីងក្រហមមុខអស់ទៅហេីយ)

   Ping: គឺវាមិនអាក្រក់ដែរ...អាយ.(រាងតូចគេនិយាយហេីយក៏រកដេីរចេញតែត្រូវរាងក្រាស់ទាញឲគេមកលេីពូកវិញវិញរួចក៏គងរាងតូចធ្វេីមេីលតែខ្នេីយឱបទៅហេីយ)

   Meen: នេះឡូវចេះឌឺបងទៀតហ៎ (រាងក្រាស់គេពិតជាខ្នាញ់នឹងរាងតូចខ្លាំងណាស់ បេីអាចចង់តែដាក់មួយទឹកទាំងព្រឹកម៉ង កុំតែរាងតូចត្រូវទៅរៀនទេ កុំអីមិនឲរួចខ្លួនទេ)

   Ping: ក៏ចេះមកពីបងនុះអី...អូនឆ្លាតដែលទេ (រាងតូចនិយាយឌឺហេីយទៀតទាំងធ្វេីភ្នែកព្រិចៗដាក់រាងក្រាស់ ព្រេាះថាលេីកមុនរាងក្រាស់គឺចូលចិត្តនិយាយដាក់គេចឹងមែន)

   Meen: បានបងចាញ់អូនហេីយ...(រាងក្រាស់ពេលនេះគេពិតជាអស់អីនិយាយតទៅរាងតូចមែន)

   Ping: ត្រូវតែចាញ់អូនស្រាប់ហេីយ...(ចង់យាយថាឡូវគេរាងមានអំណាច បេីមិនចឹងទេរត់ចេាលទៀតឡូវហេីយកុំជេារ😜😁)

  Meen: បាទ.....និយាយចឹងអូនទៅរៀនទេថ្ងៃនឹង

   Ping: ទៅតេី ព្រេាះថាអូនខាងទៅប៉ុន្មានថ្ងៃហេីយ

   Meen:ចឹងអូនទៅងូតទឹកទៅ...តែបងសុំថេីបមួយសិន....ខ្សឺត...នេះមិនទាន់ងូតទឹកអូនក្រអូបប៉ុណ្ណឹងហេីយ ចុះទម្រាំអូនងូតទឹកហេីយ គឺបងទ្រាំមិនបានទេ...អូនឈប់មួយថ្ងៃទៅបងសុំយកកូនម្តងទៀត...(សុំយកកូនទាំងព្រលឹមម៉ងចង់យាយចឹងហាយ🙊🙈)

  Ping: មិនបានទេ អូនត្រូវរៀន..(ដេាយអៀនពេករាងតូចក៏រត់ចូលបន្ទប់ទឹកយ៉ាង ដេាយមានរាងក្រាស់តាមមេីលទាំងខ្នាញ់នឹងចរិតរាងតូចខ្លាំង)

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now