សម្លេងទឹកសមុទ្រគិតតែពីបន្លឺសម្លេង ដែលធ្វេីឲបរិយាកាសនៃគូរស្នេហ៌មួយគូរដែលកំពុងតែផ្តល់ភាពផ្អែមល្ហែមឲគ្នាទៅវិញទៅមក ក្រេាមពន្លឺព្រះច័ន្ទ🌙
Meen: ពួកយេីងយកកូនម្តងទៀតទៅ...បងចង់បានកូនហេីយ(រាងក្រាស់បានដកពីការថ្នាក់ថ្នមលេីមាត់រាងតូច )
Ping: អឹម....!"!! ...(រាងតូចមិនមាត់ទេ គេបានត្រឹមក្រហឹមក្នុងបំពង់កររបស់ខ្លួនបញ្ជាក់ពីភាពយល់ព្រមរបស់គេ ទាំងអៀនផង រំភេីបផង)
Meen: អឹប.....!!"លេីកនេះយកភ្លេាះល្អទេ ប្រពន្ធសម្លាញ់ (រាងក្រាស់បានចាប់បីរាងតូចឲហេីមពីខ្សាច់ រួចនិយាយទៅកាន់រាងតូចទាំងញាក់ចិញ្ចេីម)
Ping: អួយបងប្រុស.....ប្រពន្ធសម្លាញ់ នេះយេីងនៅមិនទាន់រៀបការទេណាបងប្រុស..(រាងតូចចាប់ផ្តេីមអៀនឡេីងមុខក្រហមទៅហេីយ ចំណែកឯបេះដូងវិញគិតតែពីលេាតមិនឈប់សេាះ ព្រេាះតែពាក្យថាប្រពន្ធសម្លាញ់)
Meen: មុននឹងក្រេាយគង់តែរៀបការទេ ចឹងបងហៅឲសុាំមាត់នេាះ.....បងមិនចង់និយាយច្រេីនទេ យេីងទៅបង្កេីតកូនទៅប្រពន្ធសម្លាញ់(ថាហេីយរាងក្រាស់ក៏បានបីរាងតូចសំដៅទៅផ្ទះដែលខ្លួនត្រូវសម្រាកទៅ)
ក្នុងបន្ទប់មួយដែលមេីលទៅគឺពិជារេាមែនតិចខ្លាំងណាស់ ពន្លឺភ្លេីងតិច ដែលធ្វេីឲឃេីញពីរមនុស្សពីរនាក់ដែលនៅក្នុងនឹង។ រាងក្រាស់បានដាក់រាងតូចថ្នមៗនៅលេីពូក រួចក៏មកបន្តដេាះសម្លៀកបំពាក់របស់ខ្លួន
Meen: ចាំបងដេាះឲល្អទេប្រពន្ធសម្លាញ់ (រាងក្រាស់បានដេីរមកជិតរាងតូចម្តងបន្តិចៗ )
Ping: ហឹម...បានបងប្រុស...(រាងតូចពេលនេះគេពិតជាអៀនមែនទែន ទេាះមិនមែនជាលេីកទី1 តែគេនៅតែអៀន)
Meen: ហៅបងថាប្តីសម្លាប់ទៅ..!!""!!
Ping: អេី...!!"" ប្តីសម្លាញ់
Meen: ល្អខ្លាំងណាស់...ប្រពន្ធសម្លាញ់...(ថាហេីយរាងក្រាស់ក៏ចាប់ផ្តេីមដេាះអាវរាងតូចម្តងបន្តិចៗ រហូតដល់រាងតូចបានបញ្ចេញនូវសាច់ដ៏សរខ្ចីររបស់គេចេញមក ជាពិសេសគឺមានផ្លែឈេីរី🍒នៅលេីទ្រូងដ៏សរខ្ចីរបស់រាងតូចពេលនេះវាកំពុងតែ បញ្ចេញពណ៌ដ៏ស្រស់បំព្រង ដែលធ្វេីឲអ្នកដែលបានឃេីញសឹងតែទប់មិនបាន។ បន្ទាប់ពីចាក់ការអាវរបស់រាងតូចហេីយ រាងក្រាស់ក៏បានចាក់ការខេារបស់រាងដេាយក្រវែងចេាលទៅម្ខាងតាមកម្លាំងដៃរបស់គេ)
YOU ARE READING
កំហឹងស្នេហ៌ វគ្គ1 ✅
Romanceព្រេាះតែការគំកួន ចងអាឃាត មិនព្រមប្រលែង ទេីបបណ្តាលឲក្មេងម្នាក់ដែលមិនបានធ្វេីសេាះត្រូវមកទទួលកម្ម