Ep:8 ឬមួយខ្ញុំស្រឡាញ់គេ

492 39 0
                                    

     Meen: រំលេាភឯងទេដឹង..

   Ping: កុំអីបងប្រុស..ខ្ញុំអង្វរបង...ខ្ញុំខ្លាច..ហិ...ហិ...ហិ...(រាងតូចភ័យផងយំផង)

  Meen: នេះឯងចង់ប្រឆាំងនឹងយេីងហេស (រាងក្រាស់ចាប់ផ្តេីបតម្លេីងសម្លេង)

  Ping: អត់ទេបងប្រុស..ហិ...ហិ...

  Meen: បេីអត់ក៏ល្អ.......(ថាហេីយរាងក្រាស់បានឱនទៅខាំកររាងតូចឡេីងមានស្នាមក្រហម)

  Ping: ...........(រាងតូចពេលនេះគេលែងប្រកែកហេីយបានត្រឹមបង្ហូរទឹកភ្នែក)

  Meen: បានហេីយឆាប់ដេកទៅ (រាងក្រាស់បានឈប់ពីការខាំកររាងតូចមកទៅជាគេងឱបរាងតូចយ៉ាងស្អិត)

   Ping: បងប្រុស (រាងតូចពេលនេះរាងឆ្ងល់ដែលមិចក៏រាងក្រាស់មិចធ្វេីអីគេចឹង)

  Meen: មិច ចង់បាន1ទឹកមែន (គិតអីនៀក☺)

  Ping: គឺ..គឺខ្ញុំអត់ទេ...

   Meen: បេីអត់ក៏បិទមាត់ឯងទៅ ប្រយ័ត្នតែយេីងទ្រាំមិនបាន ស្អែកឯងងេីបពីគ្រែលែងរួច(រាងក្រាស់និយាយទាំងបិទភ្នែកតែដៃឱបរាងតូចយ៉ាងស្អិត បេះមិនចេញ)

  ping: .........(រាងតូចមិនមាត់ទេបានត្រឹមគិតក្នុងចិត្តថា នេះបងឈប់ស្អប់ខ្ញុំហេីយមែនទេបានជាបងល្អនឹងខ្ញុំបែបនេះ តែទេាះជាបងសម្តីនៅតែមិនល្អដាក់ខ្ញុំតែខ្ញុំដឹងថាបងប្រហែលជាឈប់ខឹងខ្ញុំហេីយ។ អួយហេតុអីបេះដូងខ្ញុំលេាតទៀតហេីយ នៅពេលដែលនៅក្បែលបង វាលេាតសឹងតែចេញមកក្រៅទៅហេីយ នេះវាកេីតអីទៅ ឬមួយគ្រាន់តែខ្ញុំមិនស្រួលទេីបវាលេាតញាប់បែបនេះ អូអត់ទេវាលេាតគាន់តែញាប់ហេីយ នៅពេលដែលខ្ញុំបានសម្លឹងមុខមនុស្សដែលគេងជិតខ្ញុំ ខ្យល់ដង្ហេីមរបស់គេបានមកប៉ះនឹងមុខរបស់ខ្ញុំ  តែហេតុអីខ្ញុំមេីលទៅមនុស្សដែលគេងនៅនឹងមុខខ្ញុំកាន់តែយូរ បេះដូងខ្ញុំវាកាន់តែលេាត ឬមួយខ្ញុំស្រឡាញ់គេ??)

   Meen: នេះឯងនៅមេីលមុខយេីងយូរប៉ុណ្ណាទៀតហាស មិចបេីថាចង់បានប៉ុន្មានទឹកក៏ប្រាប់មក(រាងក្រាស់មិនទាន់គេងទេ គេគ្រាន់តែសម្ងំ)

  Ping: អត់ទេបងប្រុស ...ខ្ញុំគេងហេីយ(ថាហេីយរាងតូចក៏បិទភ្នែកគេងទាំងភ័យ)

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now