The and🌙🐣

554 38 0
                                    

    +2ខែក្រេាយមក

    នៅឯវិទ្យាល័យមួយគឺមានសិស្សជាច្រេីនកំពុងតែនាំគ្នាថតរូបជាអនុស្សាវរីន៍ ព្រេាះថាពួកគេគឺបានបញ្ចប់ឆ្នាំទី12ហេីយ

   Winny: អៃPing Day មេាះមកថតរូបជាមួយគ្នា

  Ping: តេាះ

  Day: តេាះ

    ថាហេីយពួកគេទាំងបីក៏បាននាំគ្នាថតរូចតាមស្ទាយនិមួយៗរបស់ពួកគេទៅ លុះថតសុខៗក៏ស្រាប់តែមានបុរសពីរនាក់មានរូបរាងសង្ហារ ពាក់អាវខ្វាស៊េពណ៌ខ្មៅទាំងពីរនាក់ដេាយក្នុងដៃមានកាន់ផ្កាមួយបាច់ ដេីរសំដៅមករកពួកគេទាំងញញឹម

   Meen: អូនសម្លាញ់ ចាំបងយូរទេ(រាងក្រាស់បានដេីរមករករាងតូច)

  Ping: សម្រាប់បង មិនយូរស្រាប់ហេីយ (រាងតូចបានឆ្លេីយទៅកាន់រាងក្រាស់វិញដេាយចម្លេីយមួយដែលធ្វេីឲរាងក្រាស់រឹតតែខ្នាញ់តែម្តង)

   Meen: គូរដណ្តឹងបងគួរឲស្រឡាញ់ពេកហេីយ បងបន់ឲតែដល់ស្អែកទេរហ័សផ្សំដំណេរ(ចង់យាយថាថ្ងៃនឹងគេបញ្ចប់ការសិក្សា ចំណែកថ្ងៃស្អែកគេរៀបការចឹងហាស🙈)

   Ping: កុំមាត់ឮៗពេក គេមេីលមកច្រេីនណាស់ដឹងទេ គឺអូនអៀន (រាងតូចចាប់ផ្តេីមមុខក្រហម)

  Meen: បាទ......នេះសម្រាប់អូន Congratulation ណាអូនសម្លាញ់...ខ្សឺត..(រាងក្រាស់បានឲបាច់ផ្កាមករាងតូចហេីយ ក៏ឆ្លៀតថេីបថ្ងាស់របស់រាងតូច ដែលធ្វេីអ្នកដែលនៅជិតៗនឹងសឹងតែលេីសជាតិស្ករទៅ)

   Satang: អេីយ....យេីងប្រហែលមិនមែនជាមនុស្សទេមេីលទៅ មែនអត់អូនសម្លាញ់ (Satangនិយាយហេីយក៏បែធ្វេីជាមាត់ពេបដាក់Winny)

  Winny: អូននឹងមិនឲចាញ់ទេ.....ខ្សឺត...ខ្សឺត...ខ្សឺត....(ថារួចWinnyក៏ហកទៅឱបករSatangរួចក៏ផ្តល់ស្នាមថេីបឲគ្រប់កន្លែងតែម្តងកុំឲចាញ់😜🙈)

   Satang: អួយសង្សារអាTangមិចក៏គួរឲស្រឡាញ់ខ្លាំងបែបនៀក....ខ្សឺត...(Satangយកដៃចាប់ថ្ពាល់Winny រួចក៏ឆ្មក់ទៅថេីបមាត់Winnyមួយខ្សឺតទៅ)

  Day: នេះអ្នកទាំងបួនមិនឃេីញខ្ញុំទេមែនទេ....(Dayនិយាយដេាយចង្អុលមកកាន់ខ្លួនឯងទាំងមុខស្អុយ)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now