Ep:4 ខ្ញុំពិតជាមិនយល់ពីបងមែនMeen

545 50 2
                                    

    រាងក្រាស់បានបេីកឡានរហូតដល់ផ្ទះមួយកន្លែងនេះគឺនៅឯជាយក្រុងនេាះទេមិនឆ្ងាយពីទីក្រុងប៉ិន្មានដែលៗមេីលទៅផ្ទះនេះគឺមិនធំប៉ុន្មានទេ ។ហេីយផ្ទះនេះរាងក្រាស់ទិញមកគឺដេីម្បីតែលំហែកាយប៉ុណ្ណេាះ 

  Meen: ចុះមក...(នៅពេលដែលមកដល់ភ្លាមរាងក្រាស់បានទាញរាងតូចឲចុះពីលេីឡានយ៉ាងទីណាត់ទីណែង ដេាយមិនបានខ្វល់ហេីយថារាងតូចឈឺប៉ុន្មាន)

  Ping: អួយ...ហិ..ហិ..ខ្ញុំឈឺបងប្រុស..(រាងតូចនៅពេលដែលត្រូវរាងក្រាស់ចាប់ទាញដៃដែលបានចងនេាះ ក៏បានស្រែកព្រេាះតែទ្រាំនឹងការឈឺមិនបានឡេីយ)

   Meen: ចូលទៅ (រាងក្រាសបានទាញរាងតូចចូលក្នុងផ្ទះបាត់ទៅ)

  Ping: ទីនេះជាទីណាទៅបងប្រុស...(រាងតូចមេីលចុះមេីលឡេីងញ័រ)

  Meen: យេីងប្រាប់ឯងហេីយមែនទេថាកំុឲហៅយេីងថាបងប្រុស...សម្បត្តិត្រឹមជាកូនឃាតករ..កំុមកតាំងខ្លួនជាប្អូនរបស់យេីង...ឯងយល់ទេហាស(រាងក្រាស់បានយកដៃទៅច្របាច់មុខរាងតូចមួយទំហឹងតាមដែកកម្លាំងដៃខ្លួនមានដែលធ្វេីឲមុខដ៏សរម៉ដ្ឋរលេាងត្រូវបានក្រហមភ្លាម)

  Ping: បាទ..ខ្ញុំឈប់...ខ្ញុំលែងហៅហេីយ...ហិ...ហិ....ហិ...(រាងតូចនិយាយទាំងយំ ព្រេាះទេាះខំរេីសយ៉ាងក៏មិនរួចដែល ដៃក៏ជាប់ចំណង ចំណែកឯកម្លាំងទៅតទល់ក៏គ្មានទៀត ហេីយឲរេីឈ្នះយ៉ាងមិច)

  Meen: ចាប់ពីពេលនេះទៅ ឯងត្រូវហៅយេីងថាលេាកប្រុសឮទេ (រាងក្រាស់បានក្រវៀសមុខរាងតូចមួយទំហឹងដែលធ្វេីឲរាងតូចបានដេីរទៅលេីឥដ្ឋទាំងជំហរ)

  Ping: បាទខ្ញុំយល់ហេីយ លេាកប្រុស...ហិ...ហិ..ហិ...(នៅពេលនេះរាងតូចពិតជាខ្លាចខ្លាំង រាងកាយបានញ័រដូចកូនសត្វធ្លាក់ទឹក ចំណែកឯមាត់វិញស្លេកអស់ទៅហេីយ ព្រេាះតែភាពភ័យខ្លាចរបស់រាងក្រាស់)

  Meen: សម្អាតទីនេះឲស្អាត តែយេីងមកវិញមិនទាន់ហេីយឯងត្រូវមិនខាន (រាងក្រាស់បានស្រាយចំណងឲរាងតូច រួចក៏និយាយទៅកាន់រាងតូចយ៉ាងទឹកមុខចងអាឃាត )

  Ping: ហិ...ហិ...ហិ..បាទ...(រាងតូចនិយាយទាំងបានអង្អែលដៃដែលឈឺ)

  Meen: បេីយេីងដឹងតែឯងចង់រត់ ឬរត់ ពេលយេីងមកវិញ យេីងនឹងកាត់ឯងជាជម្រៀកៗ បេាះឲឆ្កែសុីមិនខាន ឮទេ(រាងក្រាស់បានស្រែកយ៉ាងខ្លាំងៗដែលធ្វេីឲរាងតូនបះដៃបះជេីងឡេីងច្រងាង)

 កំហឹងស្នេហ៌  វគ្គ1 ✅Where stories live. Discover now