" Hadi baba lütfen lütfen çok istiyorum lütfen alalım"
Küçük kız babasının gözlerinin içine bakıyordu yalvararak. Biliyordu böyle bakarsa babası kıyamazdı kızına ne isterse yapardı.
" Nazlı çok geç oldu hem dışarda yağmur yağıyor sabah alır baban"
Küçük kız annesine sitemle baktı.
" ama çok canım istiyor anne"Küçük Nazlı nın canı pamuk şeker istiyordu. Hem pamuk şeker hem de biricik babasına biraz nazlanmak.
" tamam annesi canı istemiş kızımın gider alırız şimdi değilmi babacım?"
İşte bu kadar dı babası kıyamazdı ki kızına. Nazlı ya kocaman öpüp kucağına aldı.
Küçük Nazlı ellerini birbirine vurarak babasına sarıldı.
Annesi onları gülümseyerek izliyordu ama içinde anlamdıramadığı bir his vardı.Babası ve Nazlı arabaya binip evlerine 20 dakika uzaklıkta ki markete doğru ilerlemeye başaldılar. Yağmur yağıyordu. Çok şiddetli yağıyordu.
Nazlı istemsizce korkmaya ve arkadan babasının koluna tutunmaya çalıştı. Babası küçük kızının korktuğunu anlayıp arka koltuğa doğru elini uzattı. Küçük kız babasının elini sıkıca tutmuştu ama geçmiyordu içindeki o korku babasının elini tutmasıyla daha da büyümüştü sanki.
" korkma babacım ben burdayım"
Sadece beş saniye, beş saniye sürmüştü babasının bu söyledikleri. Beş saniye sonra bir gürültü oldu. Arabaları hızla savruldu. Nazlı nın eli hala babasındaydı. Araba yavaş yavaş etrafın da dönerek durdu. Küçük kızında gözleri yavaş yavaş kapanıyordu.
"... Çabuk olun adam çok kan kaybetmiş 30-35 yaş aralığında, bir de küçük kız çocuğu 8 - 9 yaşlarında ama görünürde bir yarası yok acil ambulans gönderin hemen."
Neler oluyordu? Nazlı duyduğu sesleri anlaöaya çalışıyordu. Gözlerini açamıyordu. Pamuk şekerini almış mıydı? Babası? O neden artık elini tutmuyordu? Sonra siren seslerini duydu Nazlı ambulans mıydı o? Yoksa itfaiye mi? Babası hepsinin sesini öğretmişti ama Nazlı hangisi olduğunu anlayamıyordu?
Sonra çok tanıdık bir ses duydu Nazlı." Asaaaf!"
Bağırıyordu. Annesiydi bu neden bu kadar bağırıyordu?
Selemee cenemeleeeeeerrrr....
Woooaaaaaoooowwww.
Merhaba arkadaşcıklarım kurgum hakkındaki görüş ve önerilerinizi bekliyor olacağımmm
Öpücüklerndinizzzz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAZLI
Teen Fiction" Hayır hayır ben onun gibi değilim ben yapamam bırakamam olmaz." Gözlerinin içine baktım beni anlaması için. Yalvarıyordum gözlerimle ama asla anlamak istemiyordu. " o benim bebeğim nasıl vazgeçerim ondan? Vazgeçersem ne farkım kalıcak ondan?" "sen...