İngilterenin gözünden;
Bay Japonya Ve Bay Almanya çıkıp gittikten sonra Türkiye sinirli bir şekilde kafeteryadan çıktı bende yakalamak için peşinden doğru gitmeye başladım A1 binasından çıktık Bahçede yürüyordu ama Nereye gidiyor hiçbir fikrim yok. Peşinden gidiyorum çünkü beni öldürürmü merak ediyorum. Belkide katil o? Asıl şüphelimiz Bay Türkiye olmasada yine bir ihtimal var sonuçta. Hava baya soğuk nefes aldığımda boğazım acıyor tam bir işkence.
İngiltere: Hey Bay Türkiye!
Türkiye: Ne var? Üzerime atacak başka bir iftiranmı var yoksa..? Hadi git söyle ne dersen inanıyorlar zaten.
Türkiye Arkasına döndü ve o duraksayınca bende yanına yetiştim. Çin ve Almanya bana kızmasın diye özür dilemek zorundayım kahretsin bu araptan özür dileyeceğime inanamıyorum.
İngiltere: hah.. özür dilerim işte.
Türkiye: ne anlamı var? Japonya Rusya ve Azerbaycan sayende katil olduğumu düşünüyor. Özürün hiçbir boka yaramaz İngiltere.
İngiltere: If I can't convince everyone that you are the murderer, I will use my last trump card. (eğer herkesi senin katil olduğuna ikna edemeyeceksem bende son kozumu kullanacağım.)
Türkiye: Son koz??
İngiltere: I will put the blame on someone else.. (suçu başka/herhangi birine atacağım.)
Türkiye: suçu başkasına atmakmı..? Aptalmısın zaten başından beri amacın bana suç atmak değilmiydi?!
Gülümsedim
İngiltere: I will only do this for my own interests. I don't care about you. (Bunu sadece kendi çıkarlarım için yapacağım. Sen benim umrumda değilsin.)
Türkiye: suçu kime atacağına bağlı Azer falan dersen seni şuracıkta boğarım.
İngiltere: I will blame it on a dead person.. ( Suçu ölü birine atacağım.)
Türkiye: Kim..?
İngiltere: South Korea.. You will chain yourself and force me to tell you that I edited that photo with you next to it. (Güney Kore.. kendini zincirleyip senin yanında olduğunu gösterecek bir düzenleme yapmam için beni zorladığını söyleyeceğim.)
Türkiye: SEN KİMİN YANINDA NE DEDİĞİNİ BİLMİYORMUSUN BENİM YANIMDA GÜNEY KORE HAKKINDA KONUŞARAK ALAY EDİYORSUN SANIRIM!?
Yakamdan tuttu siktir boğazım acıyor.
İngiltere: You can kill me if you want, Mr. Türkiye, I won't even raise my voice. (İstersen beni öldürebilirsin Bay Türkiye sesimi bile çıkarmayacağım.)
Türkiye: şuan katil olmaktan çekindiğimden öldüremiyorum seni kahretsin başka birisi olmazmı-
İngiltere: I think you want to be blamed and end up dying at the hands of those who don't believe in you... that's your only salvation, Mr. Türkiye. ( sanırım suçlanmak istiyorsun ve sonunda sana inanmayanların elinde ölmek.. tek kurtuluşun bu Bay Türkiye. )
Türkiye: ...
Yakamı sıkıştırdı. Orospu çocuğu zaten boğazım acıyor! Neyse Türkçe konuşmalıyım Bu aptal arap anlamaz belki.. Bay Çin sayende bu haldeyim gerizekalı.
İngiltere: Hmm? Ne düşünüyorsun..? Lafların arasında ezilmekmi istiyorsun? Bu teklifimi kabul etmesende umrumda değil kaybeden her iki türlü de sen oluyorsun Bay Türkiye..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Dikenler Countryhumans
General Fictionherkes yazıyo benim başım kelmi amk! smut yok Fantezi var Ölüm var Kan var Bu kitap ilk 2 bölümdeyken Almanya x Türkiye kitabıydı ama sonradan hikayeyi değiştirdim yani sadece arkadaşlar :> "Sadece kazanacak bir kişi var" "O herşeyi biliyordu" Bu hi...