Türkiyenin gözünden;
Havuza gitmeyi kararlaştırdıktan sonra Yeni binaya girip en baştaki kapalı havuza gittik. Giyinme odasının kabinlerinde deniz şortlarımızı kısaca mayolarımızı giydikten sonra artık havuza girebilirdik Japonya koşturmaya başladı;
Japonya: BEN GELİYORUMĞ ULAĞN!
Japonya kendini havuza fırlattı birkaç saniye su altında kaldıktan sonra havuzun kenarlarına tutunup kendini suyun yüzeyine çıkardı havuzun içinde bir tek o olduğu için bağırdı;
Japonya: LAN GELSENİZE TEKMİ KALICAM
Çin: Evet.
Rusya birden Çini kucakladı Ve havuza doğru koşturmaya başladı
Çin: HA-
Rusya suya Çinle beraber atlayınca gülüştük ama Çin boğulursa katili Rusya olurdu ve bu hiç iyi olmazdı İngiltere ve ben hariç herkes teker teker havuza girdi havuz baya genişti A4 binası diğer binalardan çok daha büyüktü ve kalındı. İngiltere Şezlongta Çayını yudumlarken aklıma şeytanice bir plan geldi Havuzun İngiltereye yakın olan bir yerine bombalama atlıyacaktım ve heryeri ıslanacaktı! Hehehe İngiltere ıslanınca küplere biniyor!
Osırada Çin'in gözünden;
Havuza bakıyordum bizimkilerin dediğine göre en kıyı bölgesi bile 2 metreymiş Japonya Mal gibi suya atladı
Japonya tekmi kalıcam dedikten sonra alaycı bir tavırla evet dedim yanlarında geleceğimi söylemiştim ama suya gireceğimi değil!Tam bunları düşünürken bir anda Rusya beni omuzlarına aldı Tam Küfür edecekken Havuza atladı Nefesimi tutmamıştım havuzun tüm suyunu yuttum kahretsin! Birkaç saniye sonra Rusyanın omuzlarından inip havuzun kenarına tutundum Rusya alaycı bir gülümseme takındı
Rusya: Ben seni kucaklamasam girmeyecektin havuza değilmi?
Çin: anladınmı?
Rusya: Tabiki ha buarada herkes gelmiş aq
Rusya etrafa göz attı ve evet herkes birkaç saniye içerisinde havuza girmişti Türkiye ve İngiltere hariç tabi...
İngiltere şezlongta uyuklarken Türkiye hemen şezlongun biraz ötesinde ısınma haraketleri yapıp sırıtıyordu. Tanrım Türkiye yine ne planlıyor?! Neyse gram umrumda değil.
Türkiyenin gözünden;
İngiltere uyuklarken fırsat bulmuştum ve Hemen yanında ısınma haraketleri yapıyordum birazdan atlayacaktım havuza ve en iyi şekilde atlamam lazımdı ki İngiltereyi ıslatabileyim!
Çin ise havuzun kenarına tutunmuş bir şekilde bana bakıyordu büyük ihtimal ne yapacağımı anladı.Isınma hareketleri bittikten sonra Havuza güçlü bir şekilde atladım havuzda dalgalar yarattım resmen! Hemen sudan kafamı çıkartıp İngiltere ye bakmıştım Islanmış kediye dönmüştü resmen!
Japonya: şey Türkiye İngiltere b-biraz sinirli görünüyor
İngiltere: ...
Türkiye: şaka yaptım bay katil sinirlenmeyin lütfen
İngiltere Bir anda şezlongtan kalktı ve Üzerime atladı karnıma tekmesi gelmişti canım yandı acaba bu adam dövüş sanatlarına falanmı gidiyor! Suya İngiltereyle beraber battım Ben Kendimi kurtarmaya çalıştıkça İngiltere benim boğazımı daha pis sıkıyordu Kanadanın o an nasıl hissettiğini anladım işte. Nefes alamıyordum bu İngiltere içinde geçerliydi. İngiltere sinirlendiğinde tüm kibarlığı uçup gidiyordu gözü hiçbirşeyi görmüyordu aynı ben! benimde sinirlerim hopladı! İngiltere ye karşılık vermeye başladım. İngilterenin boğazını elimle kavradım. Artık Nefes alamadığım için gözlerim kararsada umrumda değildi. Kaybetmek gibi bir seçeneğim yoktu İngilterenin olduğu yer 5 metre derinliğindeydi bizimkilerin sesleri birsüre sonra duyulmamaya başladı. İngiltere elini benim boğazımdan ayırmıyor. Sırf sinirli olduğu için boğulmayı bile göz alıyordu. Son olarak gördüğüm şey İngilterenin boğazını can haliyle daha pis sıkınca gözlerini kapatmasıydı ( bazı insanlar gözlerini suda açabiliyorlar genelde yüzmeyi iyi bilen insanlar Türkiye ve İngiltere dahil.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Dikenler Countryhumans
Ficción Generalherkes yazıyo benim başım kelmi amk! smut yok Fantezi var Ölüm var Kan var Bu kitap ilk 2 bölümdeyken Almanya x Türkiye kitabıydı ama sonradan hikayeyi değiştirdim yani sadece arkadaşlar :> "Sadece kazanacak bir kişi var" "O herşeyi biliyordu" Bu hi...