Özellikle Bu bölümden hiçbirşey beklemeyin sıkıcı olacak isterseniz bölümü atlayabilirsiniz.
Almanya'nın gözünden;
Türkiye kahvaltısını yarıda bırakıp gitmişti birşeymi oldu acaba??
Ayağa kalktım.
Japonya: Hey Almanya nereye?
Almanya: ...
Cevap vermek zorundamıyım?!
Kafeteryadan hızlıca çıktım arkamdan ne derse desin artık.
Koridorun sonuna geldim.
Şifreli bir kapı var ama şifreyi ben öğrendim.
Almanya: 2 A 6 Y 9 O 2 K 8 F 4 J 0 M
Kapı'nın açılma sesini duymuştum. ( serbest kalma anlamında diyor daha kapı kapalı amk )
Kapı'nın kolunu tuttum içeri girdim karanlıktı.
Kapı ardımdan kapandı.
İrkildim.
Işıklar bir anda açıldı.
Gördüğüm şey ise Müdür, kimin cesedi artık bilmiyorum ama cesedin organlarını çıkartıyordu.
Almanya: Müdür..?
Müdür: tam zamanında geldin seni kuş beyinli.. organ çıkartıyorum görüyorsun! Sanki yasak birşey yapıyorum niye öyle bakıyorsun?
Ciddimisin? Kusmak istiyorum.
Almanya: hmm Teknik olarak yasak.
Müdür: ama buradaki patron benim sonuçta istediğimi yapabilirim.
Kendini beğenmiş pislik.
(...)
Müdür: eeee niye gelmiştin??
Almanya: Ceset görmek için geldim aslında.. doğrusunu zaten biliyordum bu oda başka ne için kullanılabilirdi ki?
Müdür: vay vay vay! Almanya kuş beyinli adlı lafımı geri alıyorum!
(...)
Almanya: Ceset kimin..?
Müdür: Karımın okulunda ki öğrencilerden biri arkadaşı tarafından yüzü bıçakla parçalatılarak öldürülmüş..
Canım karımda kan görmeye dayanamıyordu dedi Sen şunun organlarını çıkar! Benimde işime geldi sonuç bu işte..Bu nasıl Fantezi amına koyduğumun piçi!
Almanya: ...
Müdür: şuan merak ettiğin şeyi tahmin edeyimm hmmm! Karımın hangi okulda Müdür olduğunu merak ediyorsun!
Hayır.
Müdür: Bilirsin.. Japonların geldiği okulda Müdür.
Okulun adını bile bilmiyor cahil.
Almanya: hmm demek öyle..
Gülümsedim aklıma çok iyi bir fikir geldi.
Almanya: her neyse ben gidiyorum.
Arkama döndüm ve kapıyı açıp odadan ayrıldım ardımdan kapanan kapının sesinin koridorda yankılanması ile dahada heyecanlandım.. bizim ülkeleri birazcık kışkırtmak istiyorum.
A1 binasından ayrılır ayrılmaz A4 binasının 3. Katındaki Laboratuvar'a giriş yaptım.
Bir kap buldum.
Fare ölüsü atalım! Hmmf!
Çekirgeler!
Ölü böcekler..
Ve canlı böcekler.. su da koyalım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Dikenler Countryhumans
Ficción Generalherkes yazıyo benim başım kelmi amk! smut yok Fantezi var Ölüm var Kan var Bu kitap ilk 2 bölümdeyken Almanya x Türkiye kitabıydı ama sonradan hikayeyi değiştirdim yani sadece arkadaşlar :> "Sadece kazanacak bir kişi var" "O herşeyi biliyordu" Bu hi...