Kanlı Dikenler.

80 9 59
                                    

Türkiyenin gözünden;

Azerbaycan Ve İngiltere gittikten sonra giyinip tekrar dağılmıştık havuz işi pek sarmamıştı Koridorda Güney Kore ile yürürken Birden Kuzey Kore karşıdan yanımıza koştu.

Türkiye: Naber Kuzey Kore?

Kuzey Kore: iyi iyide birşey diyeceğim! Güllere bir baksakmı? Dün baktığımda toprakları kurumuştu Güllerin.

Güney Kore: Hmm iyi fikir aslında bakabiliriz ama Japonya beni çağırmıştı. Oyüzden ben gelemem. Türkiye isterse o seninle gelebilir

Türkiye: Hayır üzgünüm bende gelemem İngiltereyi Kardeşimden uzaklaştırmam lazım! Bulur bulmaz peşlerine takılacağım!

Kuzey Kore: Herneyse sorun yok. Başka. Bir zaman hep beraber gideriz. Şuan hepinizin işi var gibi görünüyor.

Güney Kore: Kuzey Kore buarada şey bir dahakine Sümbül (🪻) ekelimmi?

Kuzey Kore: Tabiki neden olmasın. Görüşürüz şimdi acil gitmem lazım.

Türkiye: Neden acil?

Kuzey Kore: Rusya gülün tekini yemiş!

Kahkaha attım

Türkiye: N-NE G-GÜLÜMÜ Y-YEDİ?!

Güney Kore: OHA AMK GÜLÜ NEDEN YEDİ?!

Kuzey Kore: sorduğumda Gülün çok tatlı gözüktüğünü ve dayanamadığını söylemişti adam gülü yedi amk!

Güney Kore: LAN OZAMAN HIZLI OL RUSYA O TARAFA DOĞRU GİDİYORDU-

Kuzey Kore: HASSİKTİR- GÖRÜŞÜRÜZ!!

Kuzey Kore hızla yanımızdan ayrıldı ve koşa koşa gitti. Rusya umarım güllerin hepsini yememiştir. Amin.

Güney Kore: Ben Japonyanın yanına gideceğim Türkiye.

Türkiye: iyi ozaman bay bay Güney Kore.

Güney Kore bana el salladıktan sonra arkasını dönüp merdivenlerden çıktı gitti. Bende yalnız kalınca A4 binasından çıktım ve A3 binasına doğru bahçeden yürüyüp içeri girdim 3 kat merdiven çıktıktan sonra Resim odasının kapısına doğru yanaştım ve kapıdan içerisini dinlemeye başladım.

???: SENİN BEN-

Türkiye: NE OLUYOR LAN-

anlık gelen gazla bağırarak kapıyı açtım ve birsürü resim yerdeydi

İngiltere: Bay Azerbaycan resimlere bakıcam derken düşürüp durmayın lütfen.

Azerbaycan: EHE pardon- Türkiye? Sen burada ne arıyorsun?

Türkiye: napıyorsunuz lan siz?

Azerbaycan: İngilterenin resimlerini karıştırıyordum >:D

İngiltere: Ne sandınız Bay Türkiye? Bay Azerbaycanı bıçakla falan kovalamıyorum merak etme.

Türkiye: öldürüyordun kesin.

Azerbaycan: Türkiye sende bize katılsana!

İngiltere: Resim yarışması yapabiliriz.

Azerbaycan: Evet Evet!

Türkiye: iyi! Bende geliyorum!

İçeri girdim ve Resim masasının etrafında 3 kişi oturduk sandalyelere. İngiltere önümüze kalemleri ve kağıtları koymuştu önceden. Kalemi elime aldım ve kağıtla bakışmaya başladım. Azerbaycan ve İngiltere çoktan çizmeye başlamıştı. Ben ise sadece kağıtla bakışıyordum.
Zaman atlaması 10 dakika;

Kanlı Dikenler Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin