Türkiyenin gözünden;
Salak İngiltere A2 binasında boş boş gezeceğimi düşünüyor ama ben bağlantılı koridorlardan Kafeteryaya geri döneceğim.. Birazcıkta Ben yalan söyleyeyim ne olacak ki? Kafeteryaya geri dönen binalar arası bağlantı koridorundan yürüyerek Kafeteryaya geri döndüm İngiltere ve Azerbaycan yoktu sadece. İçeri girdiğimde herkes bana tip tip bakmaya başladı.
Almanya: Heh! sonunda geldin Türkiye! Ben ve Çin senin katil olmadığını Japonya ve Rusya'ya kanıtlamaya çalışıyorduk!
Türkiye: ha?
Japonya: aslında İngiltere resim yeteneği son derece iyi olan biri... photoshop yapabilir.
Rusya: hemen pes etme! İngiltere kesinlikle doğru söylüyor Türkiye katilin taaa kendisi.
Türkiye: Uff tamam sizden sakladığım gerçekleri ortaya dökeceğim.. (yalan time)
Türkiye: Bulgaristanın Cinayetinde İngiltere Kafeterya ya Rusya kamera başında uyuklarken girmişti Rusya hazır uyurken kesin Bulgaristanı öldürdü.
Rusya: Ne- nereden biliyorsun vodka içip uyukladığımı!
Türkiye: (salak bu sadece bir tahmindi.)
Türkiye: ve Kanadanın Cinayetinde kullanılan makas Resim odasından alınmıştı! İngiltere resim odasına kimseyi sokmuyordu zaten! (Yalanıma inanın aptal ucubeler.)
Japonya: Ne cidden o makas Resim odasındanmı alınmıştı?!
Türkiye: evet! Tam olarak öyle! Hatta İngiltere Müdürle buradan çıkmak hakkında konuşurken onları dinledim ve dediği şey "Buradan ilk kimi öldürmemi istersin"!!
Rusya: pff.. inanmayacağım ama inanmakta istiyorum amk.
Çin: ...
Çin bana sanki hiç inanmamış gibi bakıyordu ama bana inandığını söylemişti.
Türkiye: Ne oldu Çin?
Çin: ...
Türkiye: bana inandığını söylemiştin..? Yalanmı söyledin bana?!
Çin: inanıyorum.. (inanmıyorum yalan olduğu okadar bariz ki.)
Japonya: ozaman katil İngiltere mi??
Türkiye: Yani sadece bir teori bana inanmazsanız kaybeden siz olursunuz.
İNANIYORLAR PUAHAHAHAHAHA!!
Almanya: İngiltereden beklemezdim... (beklerdim amk)
Japonya: Keşke seni başından dinleseydik Türkiye.. ozaman çoğu kişi yaşıyor olurdu!
Türkiye: Eee ben demiştim size defalarca katil İngiltere diye!
Mal lan bunlar nasılda hemen inanıyorlar ben bile kendime inanamıyorum
Rusya: Gidip İngiltere'yi gebertsem katil sayılırmıyım
LAN HAYIR İNGİLTEREYİ SADECE BEN ÖLDÜREBİLİRİM!
Türkiye: evet katil sayılırsın sonra katil olduğun için seni infaz ederiz.
Rusya: Halatla bağlasam olurmu?
Türkiye: valla beni ona buna karıştırma Rusya. Ne halt yersen ye umrumda değil tek söyleyebileceğim şey İngilterenin katil olduğu gerçeği...
Rusya: hmm.. ee katil olduğunu biliyoruz madem neden hala etrafta dolaşmasına izin veriyoruz??
Japonya: infaz edelim.
Rusya: bana bırakın daha iyi olur.
İngiltere bok yoluna gidiceksin.. :)
Türkiye: ben karışmam dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Dikenler Countryhumans
Fiksi Umumherkes yazıyo benim başım kelmi amk! smut yok Fantezi var Ölüm var Kan var Bu kitap ilk 2 bölümdeyken Almanya x Türkiye kitabıydı ama sonradan hikayeyi değiştirdim yani sadece arkadaşlar :> "Sadece kazanacak bir kişi var" "O herşeyi biliyordu" Bu hi...