Herkes katili bulmaya çalışıyordu ama katil o kadar iyidiki neredeyse işlediği tüm cinayetler kusursuzdu arkasında en ufak bir kanıt bırakmıyordu suçu başkasına atacak darbeler savuruyor hiç bir şekilde insanı kendinden şüphelendirmiyordu sanki herşey onun istediği gibi gidiyordu. Herkes bir süre daha tartıştı katili bulmak için ama nafileydi hiçbir kanıt yoktu katile ulaşmak imkansıza yakındı. Bu olaydan sonra Türkiye yurt odasına döndü saatlerce konuştukları için saat gecenin 2 'si olmuştu Türkiyenin yurt odası kapkaranlıktı bir yandan iç çekiyor bir yandan okulun bahçesine bakan uzun duvarlarla kaplanmış sadece karanlık gökyüzü gözüken pencereden Ay'ın loş ışığını seyrediyor ve yağmurun dehşet verici sesini dinliyordu daha sabah kahvaltıda yanında oturan insan şuan yoktu birkaç gün önce konuştuğu arkadaşı yoktu Türkiye ranzanın alt yatağına baktı Azerbaycan çoktan uyumuştu Türkiye ve Azerbaycan aynı yurt odalarını paylaşıyordu Türkiyenin aklı Azerbaycanın garip kelimeleriyle çınladıktan sonra Türkiye kafasını yastığa attı fark etmeden uykuya daldı....
Yarın Sabah:
Türkiye uyandığı zaman Aceleyle kalktı yataktan geç kaldığı için koşarak kafeteryaya indi ve içeri girer girmez masanın etrafındaki sandalyelerden birine oturdu herkes oradaydı bir dakika herkes orada değildi Yunanistan ve Bulgaristan eksikti... herkes sus pus oturuyordu sofrada yemekler donatılmış yenilmeyi bekliyordu ama kimse yemeklere elini bile sürmüyordu.
Türkiye: Özür dilerim millet birazcık geç kaldım
Almanya: toplam 2 dakika 21 saniye geç kaldın sorun yok.
Türkiye: sen benim gelip gelmeme süremimi tutuyorsun be!?!
Almanya: sende üzerime dökülen suyu almıştın anı olsun diye hatırlatıyım benim süre tutmam senin aptal anılarından daha normal
Amerika: bence pek bir farkı yok-
Rusya: Vodka içelim ya tüm içecekler iğrenç
Kanada: Kahvaltıda Vodka?!?!
Rusya: VODKA EVET VODKA!!
Amerika: sakin ol çılgınsın men ama sen dayanıklısın günde en az 12 şişe vodka bitirdiğin için. Fakat biz 1 şişeyi içemeyiz
Rusya: size çocuk vodkası veriyim ozaman
Türkiye: çocuk vodkası ne amk
Rusya: çocuklar için uygun vodka
Azerbaycan: Lan çocuklar vodkayı napsın beynine tükürdüğüm
Rusya: Lan ben sizin günde 50 bardak çay içmenize birşey diyormuyum Birazcık diğer Kültürlere saygı duyun!
İngiltere: Tea kırmızı çizgim. (Tea çay demek :>)
Rusya: Tamam kanka en ingiliz sensin
İngiltere: Lan zaten öyleyim-
Rusya: evet! Ben vodkaları getiriyorum!
Rusya sandalyeden kalktı ve hemen mutfağa yöneldi
Güney Kore: Dur!
Rusya: Huh?
Güney Kore: Vodka içmesek!-
Rusya: Ne?!?!?!
Rusyanın sinirlendiği yüzünden okunuyordu
Rusya: nedenmiş o!
Güney Kore: kendin karar veriyorsun!
Rusya: şuana kadar hep benim yerime karar verdiniz benim hiçbir iradem olmadı yada isteğim! Şimdi bir isteğim bir inancım bir amacım varken bırakta istediğim olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Dikenler Countryhumans
Fiksi Umumherkes yazıyo benim başım kelmi amk! smut yok Fantezi var Ölüm var Kan var Bu kitap ilk 2 bölümdeyken Almanya x Türkiye kitabıydı ama sonradan hikayeyi değiştirdim yani sadece arkadaşlar :> "Sadece kazanacak bir kişi var" "O herşeyi biliyordu" Bu hi...