Mistake

76 8 18
                                    

Herkes gelince cesedi görünce birkaç çığlık atan kişi daha oldu

İngiltere: Yinemi birisi öldü?

Kuzey Kore: saçma salak konuşma görüyorsun durumu!

Türkiye: Salağa yatma İngiltere! Katil sensin!

İngiltere: Bay Türkiye bana kafayı cidden takmışsınız. Kanıtınız olmadan konuşmamanızı dilerim.

Türkiye: LAN-

Azerbaycan: YA YETER BU ORTAMDA KONUŞTUĞUNUZ ŞEY ÇOK SAÇMA!

Kuzey Kore: Haklısın Azerbaycan. Hey buarada...

Kuzey Kore yavaş adımlarla Güney Korenin yanına doğru geldi ve elini uzattı

Kuzey Kore: Kalk ayağa Güney Kore. Anlarsın ya  yerlerde sürünmen hoş değil.

Güney Kore: AMERİKA ÖLDÜRÜLÜRKEN NEREDEYDİNİZ!? NEREDEYDİK?! ONU CEVAPLA! SORUMU CEVAPLA

Kuzey Kore: NAPACAKSIN BÜYÜ YAPIP GERİMİ GETİRECEKSİN AMERİKAYI? hem zaten sevmiyordum onu bana çokta fark etmez.

Güney Kore: NE DEMEK SEVMİYORDUN?!

Kuzey Kore: Sevmek zorundamıyım?

Güney Kore: SEN TAM BİR-

İngiltere Kuzey Kore ve Güney Korenin aralarına girdi

İngiltere: kavga yok.

Güney Kore: sen çekil aradan ben kendim halledicem.

Kuzey Kore: napacaksın beni mi öldüreceksin? Ahh Güldürme beni! Çok istiyorsan gel öldür beni! Seve Seve beklerim!

İngiltere: Kavgayı kesin dedim

Güney Kore: KUZEY KORE! HAHA ÖLMEK İSTİYORSAN GEL ÖLDÜREYİM OZAMAN? NASIL ÖLMEK İSTERSİN BIÇAKLANARAKMI BOĞULARAKMI?

Kuzey Kore: Hmm bilmemki beni öldürmeye çalışırken kendini öldürürsün bir de! Çünkü sen tam bir aptalsın.

Güney Kore: OROSP-

Kuzey Kore: HAH! O LAFI AĞZINDAN ÇIKARMA YAKIŞMIYOR! APTAL ORS-

İngiltere Kuzey Koreye Tokadı yapıştırdı Kuzey Kore  yere düştü ve kafasını eğdi

Güney Kore: LAN SEN BENİM KARDEŞİME NE HAKLA!-

İngiltere: biliyormusunuz? Okadar çok boş yaptınız ki Amerikanın ölümünü unuttunuz. Cidden iğrenç arkadaşlarsınız.

Türkiye: Bunu senmi söylüyorsun Bay İngiltere katili? Zevk aldınmı Amerikayı öldürürken?!

İngiltere: Bana asla inanmayacaksın değilmi?

Türkiye: Tabiki. Eğer sana inanırsam kendime ihanet etmiş olurum!

İngiltere: Sen bilirsin Bay Türkiye.

Çin: İngiltere.

İngiltere: Ha? Sorun ne Bay Çin?

Çin: Akşam gelirmisin Almanya ile beraber? Bir konu hakkında konuşmak istiyorum.

Japonya: OHA KONUŞTU-

Azerbaycan: YETER ULAN YETER ADAM KONUŞABİLİYO İŞTE ALLAH ALLAH YA SABIR BIRAKMADIN AMK

İngiltere: Tamam Bay Çin. Saat kaçta gelmem gerekiyor?

Çin: gece 4 gibi.

Almanya: o saatte Matematik çalışacaktım off! Bütün ders programım bozuldu!

Türkiye: cidden bu durumda ders mi çalışıyorsun?

Almanya: Ne sandın yarra-

Güney Kore: Etkinlik odasında konuşalım. AMERİKANIN CESEDİNİN ÖNÜNDE ŞAKLABANLIK YAPMAYA DRVAM EDERSENİZ HEPİNİZİ TEK TEK KILIÇTAN GEÇİRİRİM :)

Kanlı Dikenler Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin