Alisia
Sunt in camera cu draga mea colega, Anabele. M am saturat la dracu de toate dramele ei, de toti băieți care I au trecut prin pat. Nu o mai pot suporta sa îmi tot vorbească de "cel mai frumos" băiat din școală, ce vad astea asa de frumos la pustiu ala razgaiat. Fata asta dramatizeaza asa de rau doar pentru ca Noah Black, frumusetea ei de bărbat nu a vrut sa o futa tocmai pe ea panarama liceului, oare de ce.
-E asa de frumos băiatul asta, toate fetele din liceu îl vor. Dar el sta si plânge după zdreanta lui care la lasat.
-De unde stii tu ca nu are probleme mai mari ca astea.Nu voiam sa ii i au apararea, doar ca știam cât de grav e ca persoana pe care o iubești sa te lase și după sa continue toate sa te distruga. E greu sa fii la pământ și când sa vrei si poti sa te ridici sa vina mai multe peste tine. Îl înțeleg dar ea nu va stii niciodată asta, doar vrea sa o regleze zeul liceului.
-Dacă pe tine te a lasat iubitul tau și după a continuat sa se razbune, nu înseamnă ca și el a patit la fel.
-Și de unde stii tu ce a patit el? Vrei doar sa fii fututa de el.
-Oh haide, de parca ție nu ti ar plăcea ca frumusetea aia sa își lase saruturi pe pielea ta si sa între in tine sa te simti bine.
-Taci dracu ca ma ridic la tine și șterg cu tine de pământ.
-Haide Alisia renunța la el. Fa-ti si tu niște aventuri.
-Taci dracu Anabele! eu țin la demnitatea mea nu ma culc cu primul băiat de îmi apare in fata.Ma enervasem destul de rau si nu voiam sa fac o criza. Mi am luat pachetul de tigari și hanoracul și ma pregăteam sa plec.
-Oh la naiba Alisia! Fugi mereu ca o lasa! te gândești ca dragul tau Yannis o sa se întoarcă în genunchi la tine. Dar stii bine ca nu o sa se întâmple.
-Nici pe tine nu o sa te regleze Noah, oricat ti ai dori.
Deschid ușa, mda probabil păream o lasa ca urma sa plec dar nu voiam sa îmi mai fac probleme.-Da fugi ca o lasa de probleme și asteapta-l pe Yannis!
-Sa nu ii mai pronunti numele in viata ta!
Ma întorc spre ea cu o ura in privire.-Ca altfel ce?
Nici nu am realizat cand fata ei facuse contact cu genunchiul meu.-Atâta stii sa te bati din vorbe esti praf!
-Dacă mai scoți un cuvant iti jur ca nu o sa mai poti vorbii! marai la ea.
-Yannis nu o sa se întoarcă!O lovesc cat de tare pot cu pumnu in fata, fire de sange ii curg din nas și din buza. Nu ma mai puteam controla, dacă nu tacea jur ca o omorâm.
-Alisia oprește-te! Nu ma mai lovi!
Nu o bag in seama continui sa o lovesc. Simt 2 brate care ma ridica de pe ea, calmandu-ma.-Oare ce o sa iti facă directoare când va afla ca I ai mutat fata.
-Lasa-ma dracu jos! I am zis destul de clar dacă nu tace o fac eu sa tacă.
-Oh la naiba Alisia. Te comporti ca o catea. inca mai poate vorbii proasta.
-Vorbeste disperata care încă așteaptă sa ti o traga frumosul de Noah.
-Iar tu aștepți sa ții se întoarcă iubitul.
-Aici iti e sfarsitul!Ma arunc din bratele băiatului și ma repezesc spre ea apucand-o de par.
-Hai sa te curatam de sange ce zici?
Fără pic de feminitate ii arunc o flegma direct în ochii aia ai ei frumoși și o trântesc de pământ. Ma întorc spre băiatul din spatele meu care se uita in sicrtir ba la mine, ba la ea. Nu zice nimic.
-Hai du-ma la directoare! Abia aștept. Dar mai întâi du-o pe ea la spital!
-Esti nebuna. atat poate scoate pe gura fraieru asta care ma oprit din ai face felul frumoasei.
-Stiu. Dar tu mai oprit din ai rupe gura!
-Eu cred ca e praf fata.
-Anabele, las o sa își revine.
-Hai sa o ducem la spital, ca moare aici și nu cred ca vrei sa o ai pe constiinta.
-Nu prea ma interesează de ea! Măcar acum tace din gura și nu o mai aud Noah in sus. Noah in jos. O sa ajunga sa îl lipeasca pe perete.
-Andreas incantat!
-Alisia vrei sa mint?
-Sunt coleg cu Noah.
-Prea puțin ma interesează.Ies ca un taifun pe ușa și îl las cu printesa singur. Logic ca nu durează mult linistea mea ca sunt chemata in biroul directoarei.
-Alisia o singura bătaie și te exmatriculez!
-Da doamna.
-Pana atunci sanctiune. O sa te muti din camera aia, de data asta o sa stai cu un băiat in camera.
-Unde îmi sunt drepturile?
-Te pot inchide și in cusca Alisia dacă nu incetezi!
-Abia aștept! Cu cine stau in camera?
-O sa afli maine. In seara asta iti strangi lucrurile.
-Perfect scap de ea!
-Nu. o sa ai grija de ea pana își revine.
-Oh. Superb Abia aștept sa imi revăd colega.
-Uite-ti noile chei! Ultimul etaj camera 278. Ai grija ce faci!
-Da doamna directoare nu va faceti griji ca o sa aveți nevoie de pastile pentru inima.
-Iesi afara din birou Alisia, și sa stii ca te așteaptă Anabele in fosta ta camera.
-Nu sunt servitoarea ei!
-O sa ai grija de ea pentru ce ai facut.
-Ea a început!
-Alisia iesi afara din birou!
-Sper sa nu ne mai vedem!
-Și eu sper la fel!
-La revedere!Ies din biroul directoarei trantind usa si ma Indrept spre dormitorul meu, vechiul meu dormitor de fapt. Am înjurat tot drumul, a fost doar o scapare la naiba. ea a început sa vorbească despre ce ma doare mai rău. a fost autoaparare doar ca nu cu vorbe Ci cu pumni.
-Alisia da-mi pastila!
-In primul rand, ma chemi doar când ai o nevoie urgenta nu când ai tu chef. Ca jur daca ma chemi de la ultimu etaj pana aici jos degeaba iti rup și un picior.
-Cine e noul tau coleg? Am auzit ca te muta cu un băiat.
-Și tot cu un băiat stai!
-Da dar eu am mereu noroc și o sa stau cu cineva frumos. Iar tu sper sa pici cu ala de violeaza fetele!
-Oh la naiba Anabele! In tine dacă vrea sa între oricum nu simți nimic.
-Alisia nu ma mai jigni!
-Te-ai jignit singura când ai ales sa fii curva liceului!
-Măcar eu nu sunt considerata o criminala.
-Chiar ma bucur ca lumea ma crede una măcar nu șterge nimeni cu mine pe jos.Încep prin a îmi strange lucrurile din dulap și sa le pun intr-una din valize. O sa îmi I au alte asternuturi noi pentru ca nu vreau sa risc și sa dorm unde o stat nu stiu ce jegos.
Nu am asa multe haine, asa ca au avut loc toate in valiza mea mare. In cealaltă mi am pus lucrurile mele personale, alcoolul, țigările, cutitele și produsele de igiena.
Colegul nou deja ia ajuns, era băiatul de ma oprit azi din a nu ii rupe capu. mi a zis pustiul cu cine statea, dar sa ma jur pe mama dacă ma interesat măcar un pic.-Alisia te ajut cu bagajele pana sus?
-Ma descurc singura nu am nevoie de ajutor. Tu ramai si ai grija de domnisoara ca are mai multa nevoie ca mine.
-Ce vrei sa spui? Anabele e destul de bine.
-Nu a mai simțit nimic de mult. Dacă înțelegi ce zic.Nu am mai zis nimic și plec la naiba sa ma ia.
Noroc ca am lift altfel muream pana la ultimul etaj. In mai puțin de 2 minute sunt deja in fata usi cautandu-mi cheile. Le am găsit! Și am întrat, ma așteptam ca colegul meu sa fie deja in camera, dar el era in dus.E destul de tare dormitorul asta, ferestre mari, un birou aparent gol, paturi suprapuse. Dacă ala de sus nu e al meu fac crima de om.
M-am pus pe scaun și mi am luat o tigara și un pahar de vodka. Am început sa beau de fericire ca am scăpat de fiinta aia și de suparare ca au durut al naibii de rau toate cuvintele de mi le a spus. Idiotul ala de Yannis ma tradat și și a bătut joc de sufletu meu si iubirea mea. Oare îl urăsc? Nu cred, nu pot sa fac asta. oricat de mult rau mi a facut.
Concentrata în gandurile mele, am realizat ca colegul meu a iesit de la dus și se uita surprins la mine. La ce te uiți idiotule?
CITEȘTI
Colegi de camera
Fiksi RemajaRănită de fratele lui vitreg, găsește prima data alinare in alcool și droguri. Când se simte total distrusa apare el și o ajuta sa treacă peste. Dar cand ambii credeau ca totul va fi frumos pana la final, fostul ei iubit și fratele lui vitreg, apare...