Capitolul 14

57 3 0
                                    

     Noah

   Tocmai mi am lasat bruneta la ora si ma indrept spre clasa mea. Când întru în Sala vad o roscata pe locul de lângă mine.
  Inainte de asta stăteam singur, acum cine e tipa. Ma duc spre ea.
 
  -Cine esti? Și ce naiba cauți pe locul asta?
  -M-am transferat din clasa cealaltă.. stăteai tu aici?
  -Stăteam singur, pe locul de lângă.
  -Mi s-a spus ca e singurul loc liber. As putea încerca să găsesc altu dacă te deranjează.
  -Nu. Stai jos. Nu îmi strica un coleg.

   Ma așez jos lângă ea atunci când se suna. După 5 minute întra și profesoara de Istorie. Incepe sa vorbească despre toti oameni morti, mai I au și câteva notite din plictiseala. Imi mazgalesc caietul, ora asta devine din ce in ce mai plictisitoare. As fi putut ca acum sa fiu in bratele brunetei după ce ne-am tras-o. Dar ea fiind un elev constiincios ma forțat sa vin la ore cu pretextul "avem multe absente și la vara o sa stam la școală"
  Zâmbesc nebuneste cu imaginea de dimineață când era supărată ca nu ma mai trezesc odată. De fapt doar ma prefaceam ca dorm.

  Simt o mana pe umăr și îmi întorc capul in directia de una vine atingerea.
Ridic din sprâncene.

  -Crezi ca as putea sa stau in pauza cu tine? Nu cunosc pe nimeni de aici și mi e greu..
  -Cred ca poți sa stai.
  -Eu sunt Julia.
  -Noah.
 
   Și spre surprinderea mea nu a mai zis nimic. Pana la sfarsitul orei a tăcut, când s-a sunat de pauza nu și a luat ochii de pe mine. Parca ma intreba din priviri dacă am vorbit serios cu ea si chiar o sa stau cu ea. Da drace am vorbit serios cu ea, e drăguța. Si cred ca și Alisiei iar plăcea de ea. Ma ridic de pe scaun și ea inca se uita la mine.

  -Vii?
  -Da. Acum. Nu am crezut ca ai vorbit serios.
  -Pentru ca cred ca Alisia te-ar plăcea.
  -Alisia White?
  -Da ea.
  -Nu prea cred..
  -De ce?
  -Am fost prietene bune.. ne am certat, nu cred ca o sa ma vrea prin preajma.
  -Bine atunci, te prezint catorva fete de pe aici și după ma întorc la ea.
  -Mulțumesc..
  -Eu stau in cămin, tu?
  -Eu am apartamentul meu..stau cu părinți mei și fratele meu.
  -Taree.
  
   Iesim din clasa.

  -Și de ce ești certata cu Alisia?
  -Nu stiu a fost o cearta prostrasca.
  -Daca a fost doar atat de ce ati încheiat prietenia?
  -Nu a fost o cearta atat de prosteasca.. mi-a satutat iubitul și l-a pus sa se desparta de mine. Ea îmi tot zicea ca el nu ma iubește si ca doar își bate joc.
  -Pai si ea a încercat sa iti explice de ce l-a sărutat pe iubitul tau?
  -Doar a încercat sa se scoata. Ca nu e vina ei, ca ea nu a greșit cu nimic. Aveam aproape un an cu băiatul ala.
  -O situație nașpa. Dar nu prea cred ca Alisia ar face asa ceva, adică dacă ținea măcar un pic la tine nu ar fii facut-o.
  -Asa credeam si eu.. dar uite ca a facut-o. Ai grija sa nu ii pici in plasa. Știe sa minta foarte bine.
  -Hai sa schimbam subiectul. Spune-mi despre tine.

  Îmi duc bratul după umarul ei și ne plimbam pe holurile scolii. Ii prezint câteva locuri populare și niște vechi prieteni.
   In acest timp am anuntat-o pe Alisia ca nu mai ajung la ea. Tipa asta, Julia, iti capteaza atenția.

   Toată ziua astăzi am stat cu ea si nici urma de Alisia, totuși mi s-a parut ca am vazut-o cu unul dintre fotbalisti.
   E cam 8 seara, sunt în fata camerei mele cu Julia, am decis sa o sun pe Alisia sa o anunț ca rămân cu Julia in camera. Dar spre surprinderea mea a facut o criza de nervi și ma dat repede afara din camera. Ma indrept cu roscata spre cel mai apropiat hotel de lângă liceu.

   Am găsit repede o camera libera și acum suntem în ea. Amândoi goi și sarutandu-ne. Eram pe punctul de a întra în ea, dar telefonul ii suna de nebun in ghiozdan.

  -Scuze. Pot sa vad cine naiba ma suna?
  -Nici o problema!

   Ba logic ca am o problema cu asta, eram atat de aproape.

  -E fratele meu, ar trebuii sa ii răspund.
  -Da sigur, mai putem aștepta.
  -Da Julian? S-a întâmplat ceva?
  -Mama se simte rau. Crezi ca poți veni acum acasă.
  -Pff..cred ca pot.
  -Măcar sa fim lângă da dacă..
  -J. nu vorbi prostii!
 
   Ii inchide. Se intoarce supărată spre mine.

  -E vreo problemă dacă lasam pe alta data? Mama nu e deloc bine..
  -Du-te la ea. Are nevoie de tine!
  -Mulțumesc. Poti sa apelezi un taxi?
  -Da acum.

   Se pare ca o sa ma rezum doar la un dus pentru a calma ecretia asta.

   Julia abia a plecat, iar eu am facut un dus rece. Acum stau în pat și ma uit pe telefon. Am incercat sa dau de Alisia, dar are telefonul închis și nu răspunde.

  E ora 12 noaptea, se pare ca am adormit cam o ora. Nu mai am ce face, ma duc predau cheia și ma întorc la cămin.

   Merg pe holul liceului spre camera mea și a Alisiei. Sunt la 4 camere distanta și îl vad pe Yannis iesind din camera noastră. Oare i-a facut ceva? Imediat vom afla.
   Trec pe lângă el și întru în camera.

  O pereche de catuse aruncate pe patul meu. Ma duc spre baie și aud doar apa curgand de la dus. Si-au tras-o. Simplu de înțeles! Cat de fraier am putut fi sa ii cred minciunile. Chiar avea dreptate Julia, Alisia e o mincinoasa.
   Ma schimb de haine și ma urc în patul de sus, nu o sa mai dorm acolo după ce au făcut cei doi in patul meu.

  În mai puțin de 20 de minute, Alisia iese din dus. O vad tastând ceva pa telefon, se duce spre dulap. E supărată. Nu a satisfacut-o.


Colegi de camera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum