Capitolul 2

77 4 1
                                    

  Ce ai vere ce te uiți asa la mine? E prima data când vezi femei?
-Tu esti noua mea colega presupun nu?
-Da eu sunt.
-Criminala aia din liceu, de sta cu curva in camera.
-Am stat cu curva pana sa ii rup gura!
-Lasa-ma sa ghicesc cum te cheamă.
-O hai lasă-ma cu astea!
-Anisia? Alisia!
-Bravo ai ghicit meriți un premiu.
-Ce premiu? zambeste pervers, idiotul.
-Vodka! Nu te gândii la prostii idiotule.
-Ce tare e noua mea colega, chiar nu aveam cu cine sa beau.
-Vechea mea colega era asa plictisitoare
-De ce te a mutat?
-Ca a devenit o rutina zilnica sa ne certam și sa o bat. Doar ca de data asta am fost cam rea.
-De ce iti zice toată lumea criminala?
-Ca am amenințat prea multa lume cu briceagu pe hol. Acum e randul meu sa iti pun intrebari! Cum te cheamă și cine esti?
-Noah și sunt băiatul de are orice vrea.
-Frumosu care nu a vrut sa și o traga cu Anabele.
-Ma consideri frumos?
-Si acum vrei sa zici ca nu esti sau ce? Daca sar toate pe tine logic ca esti frumos.
-Stii multe despre mine.
-Dacă nu ai vrut sa ti-o pui cu Anabele logic ca iti stiu toată viata de cand te ai născut. Ca tot ce face e sa vorbească de tine
-Am admiratoare.
-Încă câte!
-Si totuși de unde ai luat sticla?
-De la mine.
-Ce te a distrus asa de rau?

  La dracu cu întrebarea asta. Nu am de gand sa ii zic asa ca ridic din umeri.

-Hai ma vorbeste.
-De ce ai crede ca dacă ne cunoaștem de câteva minute o sa iti spun mai mult de cât ti am zis deja despre mine.

  Deja ma enervasem si nu stiu cum am ajuns cu briceagul la gatul lui, dar nici el nu se lasa mai prejos îmi pune un pistol exact lângă inima si ii trage piedica.

-Joci murdar, frumosule.
-Tu ai început prima, printesa.
-Și crezi ca iti pot face ceva cu cutitasul asta de aia te aperi cu pistolul?
-Am și un M6 daca vrei.
-Nu vrei sa iti dau tot un briceag sa jucam correct? Mie îmi place sa joc dur, iar pistolul e pentru cine e direct. asa ca stai dracu cuminte.
-Lasa ala jos și stam cuminți.
-Nu dacă nu o faci tu primul.
-Fetele primele.
-De ce scumpule? Ti e frica dacă lași arma te tai?
-Mi-e frica de ce ai putea face în pat, esti cam nebuna.

  Zambeste pervers și ii întorc zambetul, dar îl tai ușor pe fata rapid.

-Chiar sunt nebuna și abia aștept sa iti folostesti pistolul care se va auzi in tot caminul și după sa îmi cureti cadavrul in mai puțin de 30 de secunde.
-Si ce propui?
-Sa fim la egal.

  Pun un briceag pe masa și îl duc spre el. Ii fac semn și îmi zambeste. Ah ce ți as taia toată fata sa nu mai zambesti asa.

-Vrei sa ne Batem?
-Nu fraiere nu ma omor cu tine din prima zi.

  Las cutitul jos și ma ridic. 

-Care e patul meu?
-Ala de jos. Sus vreau eu.
-E al meu ala de sus și nu ma interesează.
-Hai sa dormim amândoi sus. Împreună.
-Ce ai zice sa dormi afara.
-Ce ai zice sa ne batem pentru locul de sus.
-zici ca esti copil.
-Tot tu care mai amenințat cu un cutit.
-Tu ai avut un pistol și ai zis si de un M6. Chiar as vrea sa îl vad.
-Mai bine lasa, patul de sus e al meu.
-Sa nu indraznesti!
-Ca altfel ce? Ce o sa îmi faci?

   Era in spatele meu, iar eu deja simțeam sa exolodez de nervi. Ma întorc și vreau sa ii dau cu cotul in stomac, dar știa deja ce voiam sa fac și îmi prinde mana la spate.

-Nu mai ai cale de scapare, printesa.
-Ce te face sa crezi asta?
-Ce ar fi dacă?

  Îmi șoptește la ureche și jur ca imi simt genunchi moi. Am ramas pe gânduri parca mi ar fii citit gandurile și știa ca întrebarea asta ma distruge în fiecare seara. Iar urechea locul pe care il urăsc cel mai mult ma face sa ma excit și sa am chef de prostii. La dracu. Nici de o ora în camera și deja știi prea multe.

-Ai și picat în bratele mele. Am descoperit ceva despre tine.

  La dracu. Acum îmi vine și sa plâng. Nu o pot face în fata lui. Nu sunt asa slaba. Sau sunt la dracu. Nu ma mai simt capabila sa ma mișc. Vreau sa întru în pamant și sa rămân acolo. Gândul imi e doar la el. Îl urăsc. Dar și îl iubesc.
Oftez atat pot sa mai fac în momentul asta. Imi las capul pe spate și sper sa nu încep a plânge.

-Te am suparat cu ceva? Am zis ceva prost? Am strâns prea rau mana?

Îmi da drumul la mana. Și simt ca o sa cad.

-Ma așteptam să mă omori nu sa taci. 
-Ma duc la baie.
-Ești bine?
-Da perfecta.

  Întru în baie și ma incui. Cad jos pe grestia rece. Lacrimile curg șiroaie pe fata mea. Vreau sa știu de ce dracu am putut fi atât de proasta? De ce după un an încă doare al naibii de rau. Câte un om mort pentru o bucata moarta din sufletul meu. Eram prea orbita de iubire sa îmi dau seama cu adevărat de ce vrea la mine. De ce a plecat? Nu am fost destul de buna? Trebuie sa il uit! La dracu cu el! La dracu cu tot ce a facut el! E un idiot și nu a știut sa ma prețuiască. O sa uit de el cu ajutorul altui băiat. Și cine altcineva dacă nu chiar Noah. Nu vreau o relație cu el sau sa ne iubim sa fie doar de distracție pana uit tot ce mi a facut.
Ma bag in dus, cred ca s a facut o ora de cand stau aici asa ca decid sa ies. Doar în prosop pentru ca nu mi am luat schimburi.

-Mai ești supărată?
-Nu am fost supărată.
-Am zis ceva nasol?
- Nu. Am vrut sa ies puțin din gânduri. Hai sa uitam.

Ma apuc sa îmi caut niște haine în valiza aia și sa îmi scot și o noua sticla de vodka. Ma pun pe scaun și încep sa beau.

-De ce bem?
-Sărbătorim.
-Atunci puneam și muzica.

  Își ia o boxa mica și pune o piesa "I Know?" de la Travis Scott.

-Îmi acordați un dans domnisoara? îmi întinde mana si i-o apuc. încă eram doar în prosop.
-Nu ma lași sa pun ceva pe mine mai întâi?
-Pe mine nu ma deranjează sa stai asa.
-Pe mine ma deranjează. Nu ma simt comod.
-Cum vrei tu printesa.

   Cred ca tot alcoolul pe care l am baut azi își cam face simțită prezenta pentru ca am început sa ma schimb de fata cu el. Iar el doar se uita la mine. Nu mi am luat sutien pe mine, doar un crop top larg alb și o pereche de pantaloni scurti negri, lenjeria de pe mine de aceeași nonculuare.

-Ce te uiți asa la mine?
-Arăți incredibil goala.

  Ma lipește de șifonier și lasa mici saruturi pe gatul meu. Dacă as avea garanția ca mâine dimineață încă o sa mai fie langa mine și totul o sa fie la fel. Dar mi e greu sa cred în promisiuni.

-Hai sa dansam, printesa.
-Si sa bem, frumosule

   Mai pune 2 pahare de Vodka și schimba melodia "olha a explosão" de la Mc Kevinho.

  M-am simțit atat de bine cu el în seara asta. Am dansat și am băut extrem de mult, am tras și niște linii. Următoare zii nu mergeam la ore niciunul. Avem timp sa ne trezim din mahmureala.

  Și a fost și un băiat dulce mi a cedat mi e patul de sus, după mii de amenințări.

Colegi de camera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum