Noah
E dimineața, in bratele mele se afla frumoasa mea bruneta, iar nenorocitul ala al meu de telefon suna de vreo 5 minute încontinuu. Ma ridic din pat, Andreeas, ce mama dracu vrea și asta?
-Alo da? Ce naiba vrei? E 7:30!
-Directoarea face verificări!
-Acum?
-Da idiotule acum!
-Îmi bag eu ceva, dormeam atat de bine.Închid apelul, ma indrept spre dulap și îmi aleg ceva de îmbrăcat. Imi fac repede un dus si ma duc sa o trezesc pe Alisia.
-Alisia.
-Ce vrei Black!?
-Vine directoarea.
-Asa si? E prea dimineața!
-Imbraca-te măcar...
-Ce baba nenorocita.•Următoarea zii•
AlisiaDupă aproape o săptămână in câte nu am trecut pe la ore, mergem pe holul scoli, ne indreptam spre prima ora. Intr-o liniște foarte enervanta.
-Ce-ai ora asta? ma trezesc inntreband
-Cred ca Istorie..
Ma uitam drept in fata pe hol când vad pe cineva la dulapuri. Nu se poate.. Nu poate fii... Ma blochez in mijlocul holului și ma uit in gol cu lacrimi in ochii.-Ce s-a întâmplat? Ce-ai patit?
-Nu vreau sa mai merg înainte, ma întorc.
-De ce? Cum asa? Ma lasi singur in iadu asta?
-Nu pot..
-Ce nu poți? Unde naiba te uiți?
Arunca un ochii printre multimile de elevi care erau pe hol și se oprește uitându-se incruntat in același loc unde ma uitam și eu..
-Frati-miu.
-Yannis..
-De unde-l stii?... La naiba! Tu ai fost cu Frati-miu! Cu idiotul ala?
-Hai sa ne întoarcem..
-Nu! Mergem inainte și ii aratam ce a pierdut!
-Nu o pot face..
-Ba da poți. Pur și simplu nu te uiți la el și te concentrezi pe planul meu.
-Ce insistent esti uneori.
-Și eu țin foarte mult la tine.
-Mulțumesc..
-Lasa-m multumitul pe după ce ne iese planul. Ia-ma de mana și te conduc pana la Sala de clasa.
-Și deodata devi gentlemen.Zambeste. Un zambet al dracu de frumos. Ma saruta.
Poate cineva sa îmi dea o palma? Pentru ca pot sa jur ca am cel mai frumos vis.
Îmi strange mana și ma trage ușor pana in capatul holului. Ajungem in dreptul lui Yannis și ma saruta, între timp el trăgea cu ochiul, iar atunci când aud un dulap trântit ne desprindem din sarut. Se apropie de urechea mea.-El a fost. Fierbe! Drace!
Zambeste malefic și ne indreptam împreună spre sala de clasa.A vrut doar sa îl facă gelos și i-a ieșit. Dar de ce ar mai fii gelos? El a fost cel care a renunțat la mine. Da de ce sa imi mai bat capu, tot ce contează acum este brunetul de lângă mine, de care jur ca m am Îndrăgostit pana peste cap. E o prostie! O foarte mare prostie! Iar eu iubesc sa fac prostii.
Un zambet tâmp îmi apare pe buze atunci când îmi inconjoara talia cu bratul și ma trage mai aproape de el.
-Dacă se atinge de tine, ma suni și ii rup picioarele.
Ma uit in ochii lui zâmbind, dar zambetul îmi dispare când ii vad seriozitatea de pe fata. Vorbeste serios.
-Nu mai avem legătură unul cu celalalt, nu se mai atinge de mine. Îți jur!
-Am încredere în tine, dar în el nu. Știu ce-l duce capu, am stat 15 ani cu el în aceeași casa.
-Am observat și eu ce îl bate capu, dar nu trebuie sa iti faci griji.
-Ba da o sa îmi fac.Se oprește în fata săli de clasa și se pozitioneaza în fata mea, îmi ia fata în palme și pune un mic sarut pe fruntea mea.
-Ai grija.
-Tu sa ai grija. Nu îl bate.
-Nu promit..Rade.
-Nu e amuzant. îl lovesc cu palma în stomac
-Bine. Bine. Du-te la ora, ne vedem pauza viitoare.
Îl sarut pe obraz și ma duc în Sala de clasa.
CITEȘTI
Colegi de camera
Teen FictionRănită de fratele lui vitreg, găsește prima data alinare in alcool și droguri. Când se simte total distrusa apare el și o ajuta sa treacă peste. Dar cand ambii credeau ca totul va fi frumos pana la final, fostul ei iubit și fratele lui vitreg, apare...