Capitolul 7

53 2 4
                                    

       Alisia

     E weekend, vineri seara, ne am adunat la cursa, e extrem de multa lume, multi adolescenti fără un viitor cu un trecut sumbru. Am baut si eu și Noah cam mult, acum ne pregatim de o cursa incendiara. Eu versus Noah. Pe motociclete.

-Punem o conditie.
-Ce conditii vrei?
-Daca eu castig îmi faci in fiecare seara timp de o săptămână, oral.
-Dar daca eu castig, iesim sa mancam in fiecare seara și tu plătești.
-Bine batem palma.
   Asa si facem batem palma, iar apoi urcam fiecare pe motor si dupa câteva secunde cursa incepe. Imi auzeam numele strigat de niște fane si accelerez, el era undeva prin spatele meu. Nu durează prea mult și trec de linia de sosire, iar el după mine. Am castigat. Eram asa fericita încât nu mi am dat seama ca în fata mea era mare bolovan si sar peste el. Cad la pământ, iar motocicleta undeva la capul meu. Rămân nemiscata câteva minute bune, pana îl vad pe el in dreapta mea.

-Alisia, trăiești?
   Ii vad si pe restu prietenilor nostrii in jurul meu. Si încep sa rad, ca proasta. Era sa mor și eu rad, ce idioata.
-Idioat-o, stai de 10 minute la pământ și tu razi? tipa blonda la mine.
   Încerc sa spun ceva da la dracu, nu pot vorbii. Nu pot sa ma mișc, nu pot sa zic nimic, nu pot sa fac nimic. Stau si ma uit la ei, am fata uda, am început sa plâng. Cretul îmi da casca jos, iar Noah ma ia în brate și ma duce pe margine.
  Acum stau pe un scaun cu blonda in fata mea, care se uita la mine de parca vrea sa ma omoare.

-Ai întrat in cursa aia pentru ca știai ce faci. Si tu aproape mori la final. Ce a fost în capul tau.
-Ma simțeam atat de bine și nu am văzut piatra aia acolo.
-E cat capu tău!
-Nu mai vedeam clar.
-Nu te mai atingi de aclool si de droguri!
-Nu îmi spui tu ce sa fac! 
    Ma ridic de pe scaun dar cad înapoi, ma durea ingrozitor spatele. 
-O sa am grija de tine.
-Mulțumesc nu am nevoie.
-Alisia!
-Nu mai urla la mine. Lasa-ma! Mi am dat singura seama ca am facut o prostie. Dar asta nu ma impiedica sa mai particip la curse. Mai ales împotriva lui!
-Sa știi ca de fiecare data o sa avem câte o conditie. apare brunetul in spatele meu si îmi pune mana pe umăr.
-O sa le castig pe toate. Si sa stii ca eu aleg restaurantul.
-Nu cred ca esti prea capabila.
-Ba da. Ma doare un pic spatele, dar îmi trece.
-Cand vrei sa mergem.
-Mâine seara.
-Pot sa aleg eu?
-Da cum vrei tu.
-Da ce pariu ati pus.
-Dacă castigam eu îmi facea un oral in fiecare seara timp de o săptămână, iar acum ca a castigat ea iesim in fiecare seara sa mancam și eu plătesc. Timp de o săptămână.
  -Si chiar ii faceai dacă castiga?
     Ridic din umeri. Nici eu nu stiu daca făceam asta. Adică ma tin de cuvant mereu, dar niciodată nu am pus pariuri pe sex.
-Nu m-am gandit deloc ca o sa pierd, deci nu m am gandit ca o sa fiu in ipostaza aia.
-Ai timp săptămână viitoare.
-Nu mai am motocicleta! In caz ca nu vezi e distrusa.
-Nu mai tipa, ti-o repara un tovaras. Pana săptămâna viitoare o ai gata.
-Vorbesti serios?
-Foarte serios.
-Mulțumesc..
-Noi plecam. Aveti voi grija de ce se întâmplă aici.
-Cu ce mergeți?
-Ne duce Lucas cu masina si se intoarce. Pana atunci ai grija de Kyle.
   
    Ma ia în brate și mergem spre masina.
-Te doare dacă te țin asa?
-Nu, e bine. Ma oftic rau de tot, ca nu m am oprit atunci și nici nu am văzut piatra aia.
-Erai drogata.
-Ma simteam atat de bine.
-Stiu cum se simte.
-Imi vine sa imi dau pumni in cap.
-Lasa ca ai destul zgarietura aia la frunte și buza sparta.
-Și nici nu pot sa merg bine.
-Iti fac un masaj când ajungem.
    Intram în mașină. Nu mai zicem niciunul pana ajungem.
    Ma cara in brate pana in camera, ma pune in patul lui și îmi da jos tricoul.
-Ma duc sa caut crema aia buna.
    Nu durează mult și se pune cu picioarele pe o parte și alta a picioarelor mele. Pune crema aia direct pe spatele meu.
  -E rece.
  -E din frigider.
      Incepe sa îmi maseze spatele și jur ca se simte atat de bine, chiar știe ce face cu mâinile alea. Imi provoaca atata placere doar atingerea lui pe pielea mea. Gem, fără sa vreau.
-Zici ca facem altele nu doar un masaj.
-E atât de bine. Foarte bine.
-Nu te doare?
-Deloc.
      Se simte atat de bine mana lui pe pielea mea, ceea ce ma face sa îl vreau. Dar la dracu ca atunci când ajungem in punctul de a o face îl opresc. Mie frica sa nu își bata si el joc de mine.
-Poți sa nu mai gemi? Ma exciti.
-După ce te oprești tu.
-Iti place când te ating?
-Îmi place ca stii sa faci masaj.
-Și mie îmi place corpul tau.
-Stiu. Si mie îmi place corpul meu.
-Modesta esti scumpa mea.
     Se apropie de urechea mea si arunca mici saruturi pe gatul meu, coborand in jos. Gem.
-Inceteaza. marai la el
-Ce cur frumos ai! ma musca de fund.
-Noah! Potoleste-te dracu.
-Voiam și eu sa fiu dulce.
-Da nu mai poti, lasa-ma ca nu am mai dormit bine de 3 zile.
-Hai sa nu dormim nici in seara asta.
-Eu înțeleg ca te simti bine, ai băut, te-ai drogat, ai văzut fete aproape dezbracate, dar eu nu sunt jucaria ta.
-Esti colega mea de camera și mai și dormim în același pat.
-Si vrei sa ne futem după 4 zile?
-Da vreau. ma saruta
-Dormi in patul de sus.
-Eu dorm in bratele tale.
-Ok, ma duc eu.
    Poate par prea exagerata, dar nu vreau sa stau cu el cât timp e in starea asta. Chiar dacă ma doare spatele ma ridic și ma duc în patul meu. A avut grija de mine nu e vreun libidinos, m-am atasat foarte mult de el. Si toate saruturile astea, of, o sa innebunesc. Nu m-am Îndrăgostit. Ne sarutam după ce bem prea mult, dar cand suntem pe punctul de a ajunge goala in patul lui ma trezesc și opresc totul. Nu simt nevoia ca vreau sa o fac, parca mi-e frica. Acum stau si plâng gandindu-ma dacă am stricat tot pentru ca nu am vrut sa ma culc cu el. Dar dacă o făceam și ma lasa si el cum a facut si Yannis. Cred ca cel mai probabil ar trebuii sa vorbesc cu el și sa ii explic, dar stim cu toți ca nu o sa ne întâmple asta niciodată.

Colegi de camera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum