Capitolul 25

37 2 0
                                    

     Noah

 

    Nu îmi pasa ca ma aflu in arest de 24 de ore și ca de 2 ore încontinuu o polițistă îmi ia declarați. Și îmi tot tine morală ca puteam sa îl omor. Și ce dacă? Asta era scopu!
  Nu ma interesează nici măcar un pic de poveștile ei, vreau sa știu dacă Alisia e bine și vreau sa știu ce face. Știu ca au luat-o și pe ea sa dea declarați. Vreau sa vorbesc cu ea, vreau sa o întreb dacă vrea sa îl acuze pe Yannis de viol. Dacă o sa faca ceva împotriva lui. Dar idioti ăștia nu ma lasa sa o vad.

  -Îmi puteți spune măcar dacă Alisia White mai este aici?
  -O sa întreb de ea.
  -Pot vorbii cu ea 2 minute, nu va cer mai mult! Doar sa o întreb ceva.
  -Spune ce vrei sa o întrebi.
  -Am nevoie de permisiunea ei sa va spun asa ceva.
  -Întreb și vad dacă pot face ceva.

   Se ridica de la masa din fata mea și iese afara pe hol. Adu-mi fata aici ca simt ca mor fără sa o vad. Mor sa o știu afara cu idiotul ala care poate pune pe oricine sa ii facă rau. Mor sa știu ca o chinuie coșmarurile în fiecare seara iar eu sa stau aici. Dacă o vad zilnic nu îmi pasa unde stau. Dar știu ca la școală de corecție nu o sa am vizite.
  Mi-a zis ca vrea sa facă avort, iar eu nu o pot lăsa să treacă singura prin asta. Nu suport sa stau aici și sa nu fac nimic sa fiu inutil. Dacă pana acum nu am știut sa fac nimic din a o tine lângă mine, vreau sa îmi spal păcatele și sa o fac de acum înainte. Tin la femeia asta și as face orice pentru ea.
   Ușa se deschide.

  -Domnisoara Alisia White da o declarație, nu poate veni acum. Și o vom lasa sa intre doar daca e și ea de acord cu asta.
  -Mulțumesc.
    Se așterne între noi o liniște apasatoare, asa ca decid sa o întrerup și sa vorbesc:
  -Și pana la urma o sa ma țineți aici? Ma trimiteți la școală de corecție?
  -Se analizează declarația domnișoarei Alisia, ea fiind martor și victima după cum declarați dumneavoastră, contează mult vorbele ei.
  -Si ce zice ea ma poate elibera sau inchide.
  -Da, dacă și ea zice ca a-ți salvat-o de la un posibil viol, veți scăpa doar cu o simpla amendă. Dar dacă aceasta neaga veți fii închis 30 de zile.
  -Și dacă ea spune ca am salvat-o de la un posibil viol cu agresorul ce se va întâmpla.
  -Va fi închis 2 ani. Dacă o abuza îl închideam între 3 și 10 ani. Cu cât daunele sunt mai mari cu atât va sta mai mult în închisoare.
  -Și dacă o data a fost abuzata și a doua oara s-a ajuns doar la un posibil viol?
  -Între 5 și 12 ani. Ce vreți sa insinuati?
  -Nimic, doar sunt curios.

   Ușa se deschide și întra un domn polițist înalt, cu parul cărunt.

  -Aveți 5 minute la dispoziție pentru conversație.
  -Mulțumesc.
   Politista care acum 2 secunde statea pe scaun nu mai e, în locul ei sta Alisia. Are cearcăne adânci, ochii umflați de la plâns, dar cu toate astea tot arata ca cea mai frumoasă femeie din lume.
   Se uita la mine iar eu ma uit la ea, primul care întrerupe linistea sunt eu:
  -Și când arăți nedormita de 2 săptămâni tot cea mai frumoasă esti.
  I-am observat cum obraji au căpătat culoarea bujirilor.
  -Mulțumesc...
  -Nu avem mult timp la dispoziție, și voiam sa te întreb dacă vrei sa faci plângere împotriva lui Yannis?
   Pentru câteva secunde se așterne linistea, pana ma trezesc iar sa vorbesc:
  -Bine nu o zic ca să mă salvez pe mine, o zic doar pentru ca idiotul ala merita sa înfunde pușcăria pentru ce a facut. Dar dacă nu vrei sa o spui e ok, sunt aici lângă tine orice ai face.
   Îmi zambeste slab și își pune mana peste a mea. Apoi vorbeste:
  -Am făcut-o deja, le-am zis ca s-a întâmplat acum 16 săptămâni și ma intrebat dacă au fost sau mai exista rani fizice. Le-am mărturisit ca ma lăsat însărcinată. Și ca a încercat și acum 2 zile sa o facă din nou.
   Face o mica pauza sa ma lase sa procesez informația apoi continua:
  -Le-am arătat ecografiile si mi-au spus ca o sa analizeze și o sa găsească soluția potrivita.

   Ma uit la femeia din fata mea și nu îmi vine sa cred ca o sa fiu lângă ea în toate momentele dificile, pentru ca tocmai ma scăpat de închisoare.

  -De acum înainte o sa fiu lângă tine in orice moment, pentru ca tocmai mai scăpat de închisoare. Bine chiar dacă o sa mai dureze câteva zile, dar o sa fiu liber. Ma bucur ca ai avut curajul de a face asta.

   Întind mana vrand sa ii șterg lacrimile care încep sa ii curgă pe fata, dar mana mi-e trasa înapoi de către catusele care îmi țin mâinile legate de masa.

  -La naiba.
  -Din cauza mea esti aici...
  -Nu din cauza ta, tu nu ai nici o vina, e vina lu idiotul de frati-miu.
   Ma uit la buzele ei câteva secunde ca mai apoi sa ii spun:
  - Nu te-am mai sărutat de 2 zile, și deja mi-e dor de buzele tale. Dar din păcate sunt legat și nu pot face nimic.

  Ma las pe spate pe scaun, iar ea se ridica.

  -Deja vrei sa pleci?
  -Mi-e dor sa ma atingi în felul tău dulce de a o face, mi-e dor de saruturile tale și mi-e dor sa ma simt răvășita din cauza ta.
   Ma saruta ușor.
  -Abia aștept sa ieși din cusca asta. Vreau doar sa ma ții în brate.

                                  *

  După 2 zile petrecute între grati, de unul singur, ma aflu iar în camera căminului. Pata de sange de pe parchet acum nu mai exista, a fost curățată.
   Nu ma mai gândesc la ce s-a întâmplat acum câteva zile, aproape de o săptămână, ma gândesc doar la momentul asta. În sfârșit o țin in brate pe Alisia, care acum doarme. In ultimele luni am ținut-o in brate sa o liniștesc dintr-un coșmar. Dar niciodată nu era constienta când se întâmpla asta. Însă acum dormim iar împreună.
  Iar cu Yannis, e încă în spital, tinut sub supraveghere tot timpul, dar după ce iese o sa înfunde pușcăria 7 ani.
  Iar eu am aflat zilele astea, cine sunt părinții mei, tatăl meu este chiar șeful meu. Omul căruia ii duceam marfa, cel care ma obligat sa fac treaba aia cu Alisia, da acum îl urăsc un pic. Dar mi-a mărturisit asta abia azi, lăsându-mi moștenire cea mai mare firma a lui. Mi-a zis ca el nu se mai regăsește în afacerea asta și vrea ca eu sa am grija de lanțul lui hotelier atunci când voi împlini vârsta de 18 ani.
  Iar mama este soția tatălui meu, care mi-a explicat ca eram prea mic sa fiu pus în pericol și eram expus sa locuiesc cu ei și sa fiu cunoscut drept copilul lor asa ca mi-au găsit o familie adoptiva. Dar după au ajuns la mine prin afacerea tatălui meu si mi-au mărturisit tot. Viata mea se îndreaptă spre bine. Adică într un an o sa fiu cel care deține un lanț hotelier din toată America.
  Mâine dimineață merg împreună cu Alisia la un control ginecologic, sa vadă dacă poate face avort, eu unul abia am aflat de existenta copilului și deja m-am atasat de el.
   Mai avem inca 3 luni de liceu, iar apoi o sa ne mutam in apartamentul Kiarei. Eu mai am un an, iar in acest an vreau sa fac multe, vreau sa ne cumparam apartamentul nostru propriu, unde o sa ne crestem copii, pentru ca Alisia o sa fie viitoarea mea soție și mama copiilor mei. Pentru ca eu unul nu îmi mai vad viata fără femeia de lângă mine. Chiar dacă se zice ca dragostea nu se face cu forța, eu dacă Alisia va vrea sa plece o sa o leg de mine si nu o sa ii mai dau drumul niciodată. Fie ca vrea fie ca nu vrea e a mea și a mea rămâne, nimeni nu are dreptul de a o atinge.

Colegi de camera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum