Utálom, egyszerüen gyűlölöm, megtudnám fojtani.
Ezekkel a gyünyörű gondolatokkal ülök le a suli étkezőjében kajálni.
Egyébként sziasztok Taehyung vagyok de a barátaimnak csak Tae. 20 éves vagyok most kezdtem a 2. at az egyetemen. Van egy fiú akit már általános óta gyűlölök de mintha mimdenhova követne egyszerűen nemtudom lerázni. Mindig megjelenik az életemben és egyszerüen nem bírom kitörölni. De vágjátok egyetemista vagyok és általános óta egy osztályban sínylődöm vele. Bár szerencsére az egyetemen csak évfolyamtársak vagyunk így nem kell egésznap látom azt az idióta képét. Egyszerűen kinem állhatom. Az iskolában mindenki tudja hogy ősellenségek vagyunk és hogy sokat balhézunk egymással. Az a nagy szerencséje hogy az apja valami nagy cégnek a tulaja és nagy a befolyása mindenhol külömben már párszor képentöröltem volna. De sajna az lehetetlen mert akkor repülök a suliból és azt az amúgysem foglalkoznak velem szüleim nem nagyon díjaznák bár pont szarnak rá hogy mivan velem mert van fontosabb dolguk is annál minthogy a fiukkal törődjenek.(ezt úgy irónikusan értem) Nem tom hogy annak a gyereknek az apja mit dolgozhat de szinte minden héten más kocsival na meg más csajjal állít be a suliba. Egyszerűen elszedi elölem a lányokat. Akárkire pályáztam eddigi életemben Jungkook tett róla hogy ne lehessen az enyém mivel elégvolt csak szinte arra a személyre gondolnom aki éppen bejött nekem és másnap már Jungkook kézenfogva állított be a csajjal. Én nemtom ez gondolatolvasó vagymi? De aztán lemondtam azokról a lányokról mert nem akartam úgy velüklenni hogy előtte Jungkook már átment rajtuk. Meg amúgyse. Szóval nem kösz. Ami csak ahoz a fiúhoz köthető azt mindent utálok.
-Szia Taetae!-ül le mellém Lucás
-Szia felhőkarcoló!-köszönök én is
-Naaa taetae azért nem kell beszólni- vágja be a kamudurcát
-Szia Tae!-jön oda hozzánk Mark, Winner, Jimin Nikk és Eunji
-Sziasztok!-köszönök majd mind helyet foglalnak. Jimin a bal oldalamon foglal helyet a másik 4 pedig velünk szemben-Holvan Jin és Heosok?-kérdezem mert két barátom reggel óta köddévált
-Na ez egy jó kérdés Tae.-mondja Winner -Kértekvalamit inni? Elmegyek a büfébe.- fojtatja Winner
-Nem kössz most kihagyjuk.-mondjuk szinte egyszerre.
-Oké akkor én mentem.-majd ezzel el is tűnt
-Egyébként srácok-ül át közben Jimin a másik 3 hoz és furán méregetve néz engem és az engem átkaroló Lucast-ti miért nem vagytok együtt?-kérdezi meg teljesen természetesen
-Mí te hülye vagy Jimin!-vágom rá mire Lucas elszontyolodik-Hé miaz Lucas? -kérdezm a fiú szemeibe nézve. Elég közel vagyunk egymáshoz és érzem hogy szívverése felgyorsult. Az ő szeme az én szemeim és ajkaim közt cikázik.-Mi ütött beléd Lucas?-kérdezem de még mindig nem kapok választ. Hirtelen fogja magát és feláll az asztaltól majd elhúzza a csíkot.-Hát ebbe meg miütött?
-Tudod Tae hyung én selytem mi a baja.- mondja a legfiatalabb Eunji. Egyébként Eunji eggyel alattunk jár és Eonwu testvére aki Jungkook haverja és osztálytársa.
-Mi?-kérdezem eléggé értetlen fejet vágva
-Lehet de csak LEHET-nyomja meg Eunji a lehet szót- hogy belédszeretett.
-Mi ti teljesen hülyék vagytok? Az nemlehet........ ugye?-nézek az engem bámuló barátaimra
-Tudod Tae ez nincs kizárva- mondja Mark-A reakcióából ítélve bármi lehet.
-Igaza van Tae.-mondja Jimin. Na most elgondolkodtam na akkor megyek sztem beszélek Lucassal
-Én megyek megkeresem Lucast.-mondom majd felállok és otthagyom őket.Miközben Lucast keresem már becsöngettek az órára és senki nincs a folyosón rajtam kívül. Dobtam egy gyors üzit a srácoknak hogy Lucas bement e órára de nemmel válaszoltak szóval fojtattam a keresést. Éppen a wc felé tartok hogy megnézzem Lucas ottvan e de ekkor pont Jungkook lép ki a mosdóajtón így nekiütközöm
-Nézz már az orrod elé!-förmedek rá a tőlem egy fejjel magasabb srácra.
-Te is nézhetnél az orrod elé törpe még a végén olyanba ütöd amibe nemkéne.- mondja közben végigsimít egyik kezével arcomon én csak lefagyva bámulok mogyoróbarna szemeibe. Egyébként ha ketten vagyunk szokása engem zavarba hozni és sosem hagyja ki ennek a lehetőségét.
-Hagyj békén Jungkook!-lököm el kezét arcomról-Egyébként ha annyira ráérsz nem láttad véletlen Lucast?-kérdezem felegmán
-A rosszkisfiúknak nem jár válasz Taetae.
-Ne szólíts így.
-Mert milesz Taetae? Rámküldöd az elveszett szerelmedet?
-Nem a szerelmem.
-Én nem ezt hallottam.
-Te mégis mit vájkálsz az én dolgaimban Jungkook? Semmi közöd hozzá hogy nekem kitetszik és hogy én kinek tetszem.
-Ó dehogy is nincs. Több is mint gondolnád.-majd hirtelen egy gyors csókot vált velem és otthagy. Ajkaimhoz kapok és lefagyva bámulok a wc ajtóra. Nemsokkal később az ajtón egy monoklival díszített Lucas lép ki én pedig ájultan a földre esek és innentől teljes képszakadás.Mikor felébredtem a suli dokinál találtam magam. A szobában épp bent volt az orvos mikor felédredtem. De holvan Lucas?
-Jóreggelt Mr.Taehyung! Látom felébredt. Hogy érzi magát?
-Hát az igazat megvallva egy kicsit fáj a fejem.
-Valószínüleg az eséstől.
-Ki hozott be?-kérdezem mivel nincs itt senki az orvoson kívül
-Óh hát egy magas fekete hajú izmos úriember. De mindjárt szólok neki hogy felédredtél mert itt ül kinn és várta hogy felébredj.
-Rendben!?-na várjunk ugye most csak szórakozikvelem ez kibaszottul Jungkook. De ő miért hozott volna be? Nem értem a viselkedését először a csók most meg ez. Na várjunkcsak ő megycsókolt? Miiiii neeeem az nemlehet. V-vagy mégis? Ekkor meglátom belépni az ajtón a nyuszit és lehervad a mosoly a képemről. Az orvos már nem jött be vele csak egyedül jött. Ennek nem lesz jó vége.
-Teeee. Mocsokos szemét állat.-állok fel az ágyról mondandóm közben. Hogy mertél meg-nembírtam befejezni a mondatom mert ismét megcsókolt.-Temost szórakozol velem Jeon Jungkook?!-háborodokfel mikor elvál tőlem
-Nekem aztán eszem ágában sincs szórakozni Taetae.-vigyorog rám azzal a nyuszi képével.
-Holvan Lucas?-kérdezem a nyulat
-Á a szerelmedre gondolsz. Miért nem ezt mondtad? Á hagyjuk. Tudod Taetae a barátodat kicsit megleckéztettem a mosdóban aztán összefutottam veled az ajtóban és megcsókoltalak-még a hideg is kirázott attól hogy aztmondta hogy megcsókolt és mi az hogy megleckéztette Lucast?- aztán elmentem. Aztán utánam jött a nagy szerelmed hogy összeestél és segítsek elhozni téged a dokihoz. Utána pedig megkért hogy annak ellenére hogy utáljuk egymást legyek szíves és várjam meg a míg felébredsz mert neki elkellett mennie.
-És mikor jön vissza?-érdeklődtem
-Azt nem tom törpe de majd egyszer biztos jön.
-Aha. Akkor szerintem én most hazamegyek és felhívom Lucast-kerülöm ki a fiút majd megindulok ki de az a marha jön utánam.-Nem akarnál lekopni?
-Nem törpe gyere hazaviszlek.-ez megőrült vagy mi? Engem csak na furikázgasson itt. Furikázza a csaját de ne engem! Ez bolond.
-Nemkel kössz. Furikázd a csajod ne engem!
-Ha temondod.-majd ezzel el is tűnt. Nagyon remélem hogy ez az egész csak egy álom és nem a valóság. Jeon Jungkook az ellensegem megcsókolt és haza akar vinni. Hát ez tuti megbolondult. Mikor hazaértem egyből felhívtam Lucast.Hívás📞
L:Szia Taetae! Ezekszerint felébredtél. Ugye nem balhéztatok Jungkookkal? Hogy vagy?T:Szia igen felébredtem jólvagyok és nem balhéztam vele. De viszont egyéb dolgok történtek.
L:Mi Tae? Mesélj!
T: Jungkook megcsókolt és hazaakart hozni.
L: Hogy mivan? Ezt ugye csak álmodtad!
T: Nem Lucas ez a baj, hogy nem álmodtam. Ez a valóság és a valóságban az ellenségemmel csókolóztam aki ráadásul nem is meleg. És haza akart hozni. Na még mitnem. Majd mindjárt még aláis fekszem nem?
L: Tae nyugi! Túl sokat képzelsz bele. Lehet hogy Jungkook csak közeledni próbál hogy nelegyetek ellenségek csak nem tudja hogy hogy csinálja. Elgondolkodott azelőtt hogy megcsókolt volna?
T: Nem. De ez miért fontos? Úgyis csak szórakozik.
L: Hát nem tom Tae ezt vele kéne megbeszélned. Átmehetek hozzád?
T: Igen persze gyere ez nem kérdés. Akkor várlak. Szia!
L: Szia Taetae!
Nemsokára megis érkezett Lucas és épp a nappaliban filmetnézünk. A film elérkezett egy ilyen romi részhez és egyszercsak Lucas kezét éreztem meg a combomon. A fiúra kaptam a tekintetem de ő semmi jelet nem adott csak nézte tovább a Tv-t. Csak bámultam a fiúra és azon gondolkodtam hogy lehete több köztünkn mint barátság. Mondjuk nem tudom hogy hogy jutott az eszembe ez a gondolat de az biztos hogy kipróbálnám vele. Mégha az első csókamat Jungkooklopta el de ez nem számít. Őt nem tekintem elsőnek hisz utálom. Lucas is mostmár teljes arcal felém fordult a még szabad keze arcomat kezdi simogatni és hirtelen eszembejut Jungkook a sulidokinál lévő jelenet és a mosdós történet. Hirtelen ötlettől vezérelve felpattanok a kanapéról és az előszobába megyek, felveszem a cipőmet és futásnak eredek. Nemtudom mi a bajom de egyszerűen Lucas már túl közelvolt és a testem nem bírta elviselni mintha mástakarna. De kit? Vegül nagy gondolkodásomban egy sikátornál kötök ki. Megállok és körülnézek hogy mégis holvagyok majd egyszercsak hangokat hallok a sikátorból. Valakik beszélgetnek. Közelebb megyek hogy hallhassam hogy miről beszélnek. Egy elég ismerős hangot hallok bentről és hogy valami üzletről beszélnek. Véletlen belerúgok a földön heverő konzervdobozba az nagy zajt csap és ennek következtében az egyik férfi elkezd felém jönni. A sokktól lefagytam és mégcsak mozdulni sem bírok majd megint sötétség.
YOU ARE READING
Enemies To Lovers (TaeKook)
RomanceKét egyetemista fiú története akik utálják egymást és a pokolba kívánják a masikat de ez hamar megváltozik. -A rosszkisfiúknak nem jár válasz Taetae. -Ne szólíts így. -Mert milesz Taetae? Rámküldöd az elveszett szerelmedet? -Nem a szerelmem. -Én nem...