part 12.

47 2 0
                                    

Másnap reggel korán keltem egyszerűen kidobott az ágy. Mikor megnéztem a telefonom 6 órát mutatott. Volt egy csomó üzenetem, nemfogadott hívásom és minden amit csak eltudtok képzelni hogy elérjenek. Nagynehezen kikászálódtam az ágyból  majd kimentem a konyhába. Főztem magamnak egy kávét és csináltam reggelit majd úgy döntöttem leülök filmetnézni. Ja és megnyugtattam a barátaim hogy mindem rendben van csak egy kis időre van szükségem. A hétre kértem igazolást a suliba a dokitól mert semmi kedvem nincs bemenni.

Délután 4 körül járhatott mikoris csöngettek. Eszembe jutott hogy Jungkook mit mondott előző este és nem kicsit kapott el a gyomorgörcs. Megindultam az ajtó felé és nagyon reméltem hogy az illető már elment de ekkor újra csöngettek. Lassan kinyitottam az ajtót és nagy kő esett le a szívemről mikor megláttam hogy csak a postás az. Átnyújtott egy A4 es méretű borítékot majd elis ment. Leültem az étkező asztalhoz és kibontottam a levelet. Kíhúztam a benne rejlő lapot majd hangosan felolvastam magamnak az óriási betűkkel ráírt szöveget- KILAKOLTATÁSI VÉGZÉS! -ezt nem hiszem el én tényleg meg fogom fojtani Jungkookot. Felmentem bepakoltam a holmiaimat egy bőröndbe. Hívtam egy taxit majd a levéllel együtt elindultam Jungkookhoz. Mikor oda értünk kifizettem a taxit majd becsöngettem a kapucsengőn.
-Igen?- szólt ki egy ismeretlen férfi hang
-Hello én Taehyung vagyok és...-nemhagyta hogy befejezzem
-Azonnal nyitom-mondta majd a kapu ki is nyílt, egy őr jött és elkérte a bőröndöm. Ő előrre sietett és bevitte a cuccom. Én eleggé lemaradtam tőlle mert az udvaron álló kisebb dísz vízesés nagyon megfogta a tekintetem így megis álltam hogy megcsodáljam de nem csak azt hanem az egész udvart hisz gyönyörű volt. Minden egyes alkalommal muszály voltam megcsodálni ahányszor csak erre jártam és erre volt is időm az a 9 hónap alatt. Volt egy kisebb kinti konyha, dísz vìzesés, beépített óriási medence és a háznak volt egy nagy terasza amin egy jakuzzi állt mögötte egy kisebb bárpultal és egy mennyezetre akasztott discogömbbel. A bejárati ajtó kinyílt és Jungkook lépett ki rajta, elegáns öltözetet viselt amit nem tudtam hogy mire fel visel majd mikor megláttam egy idősebb úrt kilépni utánna a házból konstatáltam magamnak hogy biztos valami nagy ember ez az idős úr. Lassan és beszélgetve közeledtek felém és mikor ideértek mind a ketten megáltak én pedig méllyen meghajoltam az idős úr előtt.
-Jó estét kívánok én......
-Hagyd csak tudom kivagy nem kell aggódni. Taehyung én Jungkook édesapja vagyok.- nyújtotta kézet az idős úr amit kicsit megszeppenve de elfogadtam.- És mijáratban erre Taehyung?
-Ó én csak....
-Taehyung egy ideig nállam fog lakni amíg nem talál másik albérletet.- szakított félbe Jungkook és adott "magyarázatot" apjának az ittlétemre. Végülis csak kb ideköltözök de nem baj.
-Ó értem. Hát jó szórakozást srácok én viszont mentem. Jungkook te pedig ne feledd hogy mit beszéltünk.
-Oké apa nemfelejtem!.-mondta Jungkook majd elköszöntünk apjától. Pár percel később még mindig az udvaron álltunk szótlanul mikoris eszembe jutott a kilakoltatási végzés.
-Jungkook te mégis mi szart képzeltél elárulnád!?-förmedtem rá a tőllem egy fejjel magasabb srácra - Mi a farncért kellet kilakoltatni? Mégis mi a szart akarsz ezzel elérni?
-Ó Tae ha te azt tudnád!-mondta sejtelmesen én pedig erre nem tudtam hogy mit mondhatnék.-Gyere menjünk be.- mondta Jungkook majd elkezdett a bejárat felé terelni. Mikor beértünk a házba egy csomó öltönyös idegen volt a házban de Namjoon is közttük volt. Megilletödve néztem végig az engem bámuló kisebb tömegen akik kb velünk lehettek egy idősek talan kicsit idősebbek. Jungkook hirtelen átkarolta derakam és közelebb húzott magához. Én értetlenül néztem fel rá ő meg a fülembe súgta a következö mondatot ami kicsit még hangosra is sikeredett.
-Taetae, kicsim milenne ha most felmennél én pedig majd megyek utánnad nemsokára ha itt végeztem! Oké édesem?- majdnem azthittem lekeverek neki egy pofont amiért vagy 20 ember előtt ilyeneket mond nekem de nem mertem megtenni a következményei miatt hisz tudtam ha megütöm őt én sokkal durvábbat kapok csak nem verést.
-Oké?!- mondtam majd elindultam a lépcső felé Jungkook ráadás képp még egy kisebbet a fenekemre is csapott és itt már éreztem hogy kezd elszakadni nállam a cérna. Pironkodva mentem fel az emeletre majd mentem be Jungkook szobájába. Bebújtam a pihepuha ágyába majd elis nyomott az álom.

Olyan éjfel körül lehet mikor is felébredtem arra hogy valaki bejött a szobába. Jungkook nem lehetett hiszen engem ölelve aludt de akkor mégis ki? Lassan megfordultam az ágyban hogy Jungkookkal szemben legyek. Az illetö lassan sétalt egyre közelebb és közelebb az ágyhoz én pedig amennyire csak lehettet észrevétlenül kezdtem bökdösni Kook oldalát hogy keljen már fel de nem sokra jutottam. Ekkor viszont meghallottam hogy az ilettő aki eddig az ágyhoz közeledett kibiztosított egy fegyvert itt érztem hogy tennem kell valamit így gyorsan felkeltem és kivertem a fegyvert a kezéből ami nagy koppanással a földre esett erre viszont már Kook is megébredt viszont azzal nem számoltam hogy a fegyveres fickó erősebb lesz nállam. A fickó gyorsan felvette a fegyvert a földről engem pedig maga elé rántott és nyakamat szinte már fojtogatva szorította és a fejemhez tartotta pisztolyát.
-Jeon Jungkook, ejnye ejnye. Nem is tudtam hogy ilyen kis buzikkal töltöd az éjjszakáid.-mondta Jungkooknak aki ekkor már az ágyon ülve döhös tekintetét az engem fogvatartóra szegezte.
-Engedd el őt Baekhyun (Bék), és nem egy kis buzi. Mégis mit akarsz tőllem az éjjszaka közepén?- mondta dühösen Kook
-Azt ami nekem járt volna ha az a kis cafka lenem nyúlja a szállítmányom.
-És mit tudjak kezdeni azzal hogy ő jobb volt mint te? Nem követelheted tőllem azt ami nimcs is.
-De igen Jungkook, mert neked annál sokkal több van mint ami abba a szállítmányban volt. Szóval...... ha azt akarod hogy ez a tündérbogár fájdalomnélkül és élve megússza, odaadod nekem annak a szállítmánynak a kétszeresét. Ha nem ez a gyönyörűség bánja.
-Csak egy újjal próbálj meg hozzáérni és halott vagy.- mondta Kook már szószerint vérben forgó szemmekkel nézve az engem túszul tartóra
-De tüzes lett valaki. Csak nem szerelmes vagy? Ráadásul egy fiúba?! A szüleid ezt nem néznék jó szemmel. Egyezzünkmeg! Ha a szállítmánnyal megegyező összeget adod megkímélem az életét de elviszem egy körre, de szerintem te sem szeretnéd hogy bárki is megrontsa ezt a kis tündérbogarat. Ha pedig a kétszeresét akkor élve és érintetlenül visszakapod. Ez már jobb ajánlat nem de?-a könnyeim már szószerint folytak a szememből és nem értettem az egész helyzetet és hogy milyen szállítmányról beszélnek. Lassan kezdem úgy érezni hogy egyáltalán nem ismerem Jungkookot hiába ismerjük már egymást több mint 10 éve. Vajon ki Jungkook valójában? Tettem fel magamnak a kérdést amire nemhiszem hogy egyhamar választ is kapok.

Kedveseim sajnálom hogy ilyen késön jött az újj rész csak a nyáriszünet teljesen elvette az eszem és nem is nagyon volt ihletem most hogy következik a suli valahogy egyre jobban jön az ihlet úgyhogy remélhetőleg egyre sűrűbben kaptok majd részeket és remélem ennek a késésnek az ellenére itt maradtok velem. AJÁNLOM FIGYELMETEKBE AZ ELŐZŐ RÉSZEKET ÚJJRA OLVASNI MIVEL TÖRTÉNTEK VÁLTOZÁSOK MERT NEM AKARTAM HOGY ENNYIRE GYORSAN HALADJON A TÖRTÉNETÜNK ÚGYHOGY REMÉLEM MEGÉRTITEK ÉS KÖSZÖNÖM AZOKNAK AKIK ELOLVASSÁK.

PUSZI Vikoabest😘

Enemies To Lovers     (TaeKook)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum