LUCAS POV
Taehyung után mentem de nem találtam sehol. A telefonját otthon hagyta így lehetetlenség lett volna elérni. Megindultam vissza Taehyung házához majd ahogy beértem a kanapéra sírva rogytam össze. Hogy lehettem ilyen hülye. Ezzel biztos Jungkookra emlékeztettem és ezért kapta fel a vizet. Lassan elnyomott az álom és csak abban reménykedtem hogy Taehyung reggelre itthon lesz.
Olyan dél körül keltem ajtó dörömbölésre. Taehyung sehol sincs.
-Igen?!-nyitom ki az ajtót és egy elég érdekes fejet vágó Eunji vel találom szemben magam nameg a másik 6 jómadárral (Jin, Jimin, Mark, Winner, Nikk, Heosok).
-Lucas bejöhetünk nagyon fontos lenne?!-mondja Eunji
-Persze gyertek. Mindenki tudja rajtam kívül amit mondani akarsz?
-Nem mi sem tudjuk Lucas.-mondja Winner
-Ó oke. Na és miről lenne szó Eunji?-közben beterelem öket a nappaliba és helyet foglalunk ott ahol helyet találunk magunknak
-Taehyung ról van szó.
-Mi? Mivan Taevel?
-A bátyjám Eonwu.
-Igen?!
-Szóval ma reggel látta Taehyungot.
-Hol?
-Jungkooknál. Ráadásul egyszál boxerbe és egy comközépig érő ingben.
-Hogy mivan?!-lepődik meg egyszerre mindenki
-Biztos hogy Tae volt az?-kérdezem
-Igen 100% Kay még nyomult is rá tudjátok mint ahogy szokott áztán meg Jungkook szinte felkente a falra Kayt és azt mondta neki hogy ne merjen mégegyszer Taehez érni. Ezt mondta a bátyjám.
-De mit keres Tae Jungkooknál? És Jungkook miért viselkedik így már tegnap óta? És Tae miért volt olyan ruhában?
-Ezt hogy érted? A ruhát mi se értjük.-mondja Mark
-Tegnap Jungkook kétszeris megcsókolta Taet.
-Hogy mivan?-mondja Nikk- Jézusom. Jungkook megőrült? Tudtommal nem meleg, ráadásul ellenségek. És még barátnöje is van.
-Igen ezt én sem értettem. És mikor Tae összeesett jött és segített elvinni a dokihoz és még meg is várta mert nekem dolgom volt. És még egy ráadás hogy haza akarta hozni Taet.
-Mi a fene lelte Jungkookot?-kérdezi Mark
-Én se tudom elhiheted. Tegnap egy elég kínos szituációba kerültem Taevel és aztán meg csak úgy elrohant. Utána mentem de már nem találtam sehol. A telefonját is itthon hagyta így lehetetlenség lett volna elérnem őt.-sírom el magam- Nem kellet volna azt csinálnom és akkor most is itt lenne. Kitudja Jungkook mit fog vele tenni, és az mind az én hibám lenne ha baja esne.
-Hé Lucas semmi gond. Vissza hozzuk Taet. Oké?-jön oda Jimin és ölel át
-Oké.
-És akkor most milesz? Mi a terv?-kérdezi Jin és Heosok
-Hát srácok az igazat megvallva-kezd bele Eunji- Jungkookékhez lehetetlenség bejutni.
-Miért?-kérdezem
-Mindenhol őrök, kamerák és a háznak csak egyetlen bejárata van a főbejárat nameg az ablakok de ahoz nagy szerencse kell hogy vmelyik nyitva is legyen.
-Mégis kik ezek a Jeon ék?
-Hát barátom ha tudnád?!-mondja Eunji
-Mond már Eunji! Tudni akarom.
-Jungkook apja a város legnagyobb cégének és maffiájának a vezetője.
-Hogy minek a vezetője? A maffiának? -kerekednek ki a szemeim és mindannyian hitetlenkedve bámulunk Eunjire mintha nem jól hallottuk volna amit mondott.
-Jól hallottátok.-mondja-szóval igazából ha Jungkook Taet akarja akkor az a baj hogy meg is fogja kapni. Föleg hogy ti is látjátjátok legalább is remélem hogy Jungkook valójában sosem gondolt ellenségként Taere. Főleg most az utóbbi időben. Mindig szerette zavarba hozni de sosem csókolta meg.
-Jó ez igaz. De Tae nemlehet annyira hülye hogy belemenjen Jungkook játékába........ Vagy mégis? Nem az kizárt. Tae sosem fog beleszeretni Jungkookba.
-Szerintem Lucas ezt rosszul látod. Szerinted Tae hagyta volna hogy Jungkook megcsókolja ha ő nem akar semmit tőle, ráadásul kétszer? Kaynak se engedi pedig nem nézki rosszul a srác.-mondja Nikk
-Nem tudom srácok én már teljesen összezavarodtam hogy ki mit akar , nameg hogy kitől. És remélem hogy az a szemét egy ujjal sem fog hozzáérni mert akkor kitekerem a nyakát erre megesküszöm.
-Nyugi Lucas megoldjuk. Nyolcunk közül jelenleg itt én vagyok az egyetlen aki bejuthat hozzájuk.-mondja Eunji
-Igen tudjuk.-mondjuk egyszerre
-Szóval a terv a következö............Eunji felvázolta a tervet és el is indult Jungkookék hoz Eonwuval.
TAEHYUNG POV
Nagy gondolkodásomból az zökkent ki hogy Jungkook leül mellém a kanapéra. Egyik kezét combomra hejezi de nem szólalmeg én se tudom hogy mit mondhatnék így hirtelen de az az egy kérdés ami nagyon piszkálja a fantáziám felteszem neki.
-Mit akarsz tőlem Jeon Jungkook?
-Tudod Tae én már rég nem ellenségként gondolok rád. Tudom hogy ez hihetetlennek tünik de igaz.
-Mivan? A híres neves Jeon Jungkook már nem ellenségként tekint rám? Hát akkor meg minek tekintesz?
-Ezért akarom hogy itt maradj. Járhatsz suliba meg minden de szeretném ha itt laknál csak egy kis időre legalább.-ember ennek nem lehet ellen állni. De hisz ő az ellenségem nem tehetem ezt. Én utálom őt bár igazából nincs okom utálni és soha nem is volt de mindig volt az az érzés ami miatt inkább ellenségként tekintettem rá nehogy több legyen és egy kis buzinak nézzenek miatta.
-De Jungkook én..... én ezt nem tehetem. Nekem ottvannak a barátaim és az egész életem. És miattad nem fogom otthagyni. Gyűlöllek Jungkook érted? Gyű-löl-lek! Nem akarok ittmaradni. Inkább tegyél akkor róla hogy legyen okom itt maradni.
-Ja és engedelmeskedni fogsz nekem ha jót akarsz magadnak kicsi Tae.-mondja és hirtelen ajkaim után kap és elkezdi kényeztetni azokat. Hülye módjára pedig viszonzom a csókot az előbbi mondata miatt. Egyszercsak nyílik az ajtó és hárman lépnek be rajta. Jungkook lassan elvál tőlem homlokát az enyémnek dönti. Pár másodpercig így tartja nemis törődve a 3 vendéggel. Majd egy gyors csókot nyom ajkaimra és felpattan a kanapéról. Mikor az ajtóban álldogáló vendégekre nézek Eunjivel és Eonwuval találolm szembe magam és az őket bekísérő őrrel. Mit ne mondjak elég meglepettek bár én is az vagyok. Jungkook elküldi az őrt és bemegy a másik kettővel a konyhába beszélgetni így már nem látom őket és gondoltam akkor megyek utánuk. Én is bementem a konyhába a beszelgetőkhöz.
-Szia édes! Miért jöttél?-kérdezi Jungkook úgy mintha baszki együtt lennénk. Eunji ennek a mondatnak a hallatára félrenyeli a vizet és elkezd kicsit köhögni majd mikor vissza áll a régi kerékvágásba kérdő és egyben ilyen ,,erről még beszélünk" fejet vág. Nem tom hogy Jungkook csak azért csinálja e mert Eunji itt van vagy komojan gondolja de remélem az előbbi és nem az utóbbi.
-Ne hívj így! Egyébként csak inni jöttem.-jelentem ki. Meglepő módon elsőre megtaláltam a poharakat így nem volt olyan kínos a szitu. Még mindig ugyan abban a szettben vagyok mint ahogy felkeltem és kezd egy kicsit ciki lenni hogy az egyik barátom előtt egy szinte mondhatni full idegen srácnál egy boxerben és egy combközépigérő majdnem átlátszó ingben flangálok. És mellesleg Jungkook nem egyszer mért végig Eonwuval egyetemben. Mikor megittam a vizet leülnék az asztalhoz egy SZÉKRE de Jungkook megpaskolja combját hogy üljek oda. Az a mondat amit azelőtt mondott hogy megcsókolt eszembe jut így vonakodva de megteszem amit kér. Hejet foglalok ölében egyik kezemmel pedig átkarolom a nyakát. Ő egyik kezevel derekamat fogja másik keze pedig az asztalon pihen. Eunji arcán az undor és a csalódottság tükröződik amit teljesen megértek viszont Eonwu arca teljesen mást. Mintha valamiféle büszkeség vagy sikerérzet ülne ki arcán.
-Szóval srácok miért is jöttetek?-kérdezi őket Jungkook
-Igazából Eunji akart tőled valamit csak félt hogy nélkülem nem fogják beengedni.
-Hallgatlak Eunji. Mit szeretnél?
-É-én b-beszélhetek Taeval? Négyszemközt?
-Igen menjetek a nappaliba beszélni.
-Nem mehetünk fel a szobába?-kérdezem Jungkookot
-Arra most inkább ne menjetek mert van egykis rumli.
-De az......-nemtudtam befejezni mert Jungkook közbe szólt
-A nappaliba beszéljetek. Kérlek! Amíg szépen mondom külömben Tae büntetést kapsz.-mondja az utolsó mondatot a fülembe suttogva amitől kiráz a hideg.
YOU ARE READING
Enemies To Lovers (TaeKook)
RomanceKét egyetemista fiú története akik utálják egymást és a pokolba kívánják a masikat de ez hamar megváltozik. -A rosszkisfiúknak nem jár válasz Taetae. -Ne szólíts így. -Mert milesz Taetae? Rámküldöd az elveszett szerelmedet? -Nem a szerelmem. -Én nem...