part 6.

74 5 0
                                    

-Jungkook fejezdbe!-szólokrá kicsit riadtan mert nem szeretném hogy bántson. Erre nem válaszolsemmit és már csak azt veszem észre hogy nincs rajtam boxer Jungkook pedig tágítás nélkül vágódik belém és a nagy fájdalom hatására el is ájulok.

Reggel van és nemtudom hogy kerültem Jungkook szobájába mikor este még...... eszembe jutott az egész este és hogy Jungkook mit tettvelem. Fel akartam ülni az ágyon de hirtelen nagyfájdalom nyilalt hátsófelembe amire felis szisszentem. Vajon mi lett Lucassal aki az egészet végig nézte? Basszus ma sulivan vagy nem? Milyen napvan egyáltalán? Ránézek a telefonomra ami az éjjeli szekrényen hevert és basszus ez a második nap az a nap óta. Ez hogylehet? Nagynehezen kikászálódtam az ágyból és sántikálva indultam meg lefelé mert nagyon éhes vagyokmár hisz egy teljes napig nem ettem semmit. Lassan mentem le mert nem akartam Jungkookkal találkozni és hálaégnek szerencsém volt. Jungkook sehol. EZAZ!!! És nagy örömömnek vége is lett mikor nyílt az ajtó. Az ajtón pedig Jungkook és egy lány jöttbe.... várjunk mi? Egy lány? Jungkook észrevesz de teljesen figyelmen kívül hagy én pedigcsak ledöbbenve bámulokrá.
-Ez meg ki Kooki?-mutat rám a lány
-Ne is foglalkozz vele Lisa.-mondja Jungkook és a lány ajkaira tapad. Most itt mivan? Jungkook miért lett ilyen velem? Csak arrakellettem hogy megdugjon vagy mi? Előveszek egy joghurtot a hűtőből és olyan erősen csapom be a hűtő ajtaját amennyire csak tudom.
-Szia neked is Jungkook!-szószerint köpöm a szavakat a fiúnak aki megis illetődik rajta. Előveszek egy kanalat bemegyek a nappaliba és levágom magam a kanapéra ami nem volt olyan jó ötlet mert a fenekem még mindig fáj.
-BASZKI!!!-ordítok fel a fájdalomra és elis sírom magam. De csak csendben nem akarom hogy lássanak ilyen állapotban. Ráadás ha a csaj tudná hogy mindez Junkookmiatt van tuti itthagyná és én megint kapnék Jungkooktól az meg nem hiányzik. Holnap viszont sulivan szóval össze kéne kapnom magam. Legalább hogy ne fájjon annyira a seggem hogy netudjak ülni. Megeszem a joghurtot és visszamegyek a konyhába ahol márcsak Jungkook van. Kidobom a joghurtos dobozt és elkezdem elmosni a kanalat ekkor pedig két kezet érzek meg derekamon.
-Jungkook engedj el! Ne érj hozzám!-rakom le a kanalat és fordulok idegesen Jungkook felé-Tudod hogy mennyire fáj amit velem teszel? Először az előző este mostmeg a lány. Mikor azt mondtad hogy mást szeretsz azt hittem rámgondolsz mert mostanában elég furán viselkedtél velem. De úgy látszik csalódtam benned. Tudod mennyire fáj a seggem és a szívem is darbjaira tört miattad. Elegem van belőled Jeon Jungkook bárcsak sohase ismertelek volna és bárcsak sohase szerettem volna beléd!-mondom majd fogom magam és kiviharzok a házból.

Megindulok otthonom felé és mikor oda érek megkeresem a kulcsot és bezárom a házat majd az ajtómentén sírva csúszok le a földre. Pár perc múlva összekapartam magam a földről elövettem egy doboz fagyit a hűtőből meg előtte még bekentem a fenekem és lefeküdtem a kanapéra filmezni hátha kicsit eltereli a figyelmem.

Egy darabig sikerült is de aztán olyan délután 4 fele csöngettek. Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam az ajtó mögött pedig egy izmos testőr szerűség állt az ajtómban.
-Jónapot, maga Mr. Kim Taehyung?
-Öhm igen énvagyok.
-Mr. Jungkook üzeni hogy haladéktalanuk térjen vissza az urfi házába.-mondja majd szinte a választ megse várva kezd el kirángatni a házból. Beültet egy fekete kocsiba bezárja az ajtót majd a kocsit is rámzárja. Ő bemegy lekapcsolja a villanyokat és bezárja a házat. Micsoda rendes ember!.. Majd vissza jön és beszáll a kocsiba és elindul.

Nemsokkal később Jungkook házánál kötöttünk ki. Bevezetett a házba majd otthagyott. Reméltem hogy Jungkook nincs itthon de nem így lett Jungkook gyors léptekkel szinte szaladt le az emeletről majd mikor meglátott megtorpant hamarosan pedig egy lány érkezett utána aki a hátára ugrott. De ez most nem az a Lisa vagy ki volt ez egy másik lány volt. Nem értem nekem minek kell visszajönnöm ha ő már másokkal fekszik le. Most én mire vagyok itt jó? De komolyan. Johogy nem kér meg arra hogy nézzem végig ahogy csinálják. Azért álljon már meg a menet. Áh na mind1. Szarok rá. Bevonulok az itteni szobámba őkmeg csináljanak amit akarnak. Erre a gondolatra fogtam magam és villám sebességgel mentem fel a szobámba és zártam magamra az ajtót. Basszus holnap sulivan. Hogy fogok én így a barátaim elé állni. Nem is beszéltem velük azóta hogy az ebédlőbe hagytam őket. Ráadás Lucasról se tudok semmit aki végignézte Jungkook "kis" akcióját. Ekkor hallom meg hogy valaki szinte ráfekszik arra a rohadt csengőre de Jungkook az istenértsem nyitná ki. Lemegyek az emeletről és Jungkookék sehol így kénytelen vagyok ajtótnyitni. Mikor kinyitottam az ajtót nem más állt ott mint Kay. Na márcsak ő hiányzott.

Enemies To Lovers     (TaeKook)Where stories live. Discover now