part 5.

89 6 0
                                    

Mikor kiszálltunk a kocsiból sok kíváncsiskodó és egyben megvető pillantással találtam szemben magam. Jungkook egyáltalan nem zavartatta magát csak csuklón ragadot és elkezdett húzni az iskola épülete felé. Elhaladtunk barátaim mellett akikre egy ilyen sajnálom pillantást vetettem ők pedig csak furán néztek utánunk. Ahogy beértünk az épületbe Jungkook a wc felé vette az irányt. Mikor beértünk nekinyomott a falnak és durván ajkaimra mart. Most nem volt benne érzelem csak színtiszta vágy. Sosem csókolt meg így. Miütött belé?
-Jungkook fejezd be!-tolom el magamtól és nézek vágytól csillogó szemeibe.
-B-bocsánat Tae é-én nem akartam durva lenni!-hajtja le bűnbánóan fejét. Álla alá nyúlok és felemelem fejét hogy szemembe nézzen és nem tudom ez hogy jött de közelebb hajoltam hozzá és lágyan megcsókoltam. Mikor elváltam tőle lesokkolt és egyben meglepődött képpel nézett rám. Én az alkalmat kihasználva gyorsan kimentem a mosdóból és barátaim keresésére indultam. Sajnos pár percel később becsöngettek így megkerestem a termem és bementem. Mikor beléptem mindenki furán nézett rám. Jungkook nem volt bent hisz hogy is lett volna mikor b-s viszont barátaim elég frusztrált tekintetével találtam szembe magam. A tanár a hejemre utasított amit én villámsebességgel teljesítettem. Ahogy leültem Jimin szinte szószerint hátat fordított nekem és nem volt hajlandó komunikálni velem. És így telt az egésznap. Mikor kicsöngettek az órárol Jimin felpattant helyéről és se szó se beszéd elhagyta a termet. Hirtelen Jungkook jelent meg az ajtóban és mikor meglátott elkezdett felém jönni. Mikor ide ért velem szemben az asztalra támaszkodott.
-Miért léptél le Tae?-kérdezi
-Én csak nem akarom hogy fojton rajtam lógj. Oké nálad lakom meg minden de azért a suliba legalább had legyen életem. Ráadásul még mindig az ellenségem vagy.-Mondom Jungkook szemeibe nézve egy kisebb gúnnyal tekintetemben
-Jó oké. Igazad van!-mondja majd állam alányúl és egy gyors csókot lehel ajkaimra. Fel állok az asztaltól mert mennék szünetre de ekkor Jungkook megfogja kezem és összekulcsolja ujjainkat.
-Mi ütött beléd Jungkook? Eressz el!-mondom neki és próbálom kihúzni kezem az övének rabságából. Nem válaszol semmit csak elkezdhúzni az étkező tér felé. Mikor meglátom haveri társaságát és azt hogy nem feléjük tartunk kicsit megnyugszom. Az én barátaimat nem látom viszont sehol. Jungkook leül egy asztalhoz ami szinte az étkezőtér közepén van és engem magával szemben ültet le. Én csak bámulok rá mert most nemtudom hogy ezzel mi a célja. Meglátom barátaimat bejönni és elszégyellem magam hogy nem tudom tisztázni velük a szitut. Ők is észre vesznek engem Jungkookkal. Jungkook feláll az asztaltól és azt mondja hogy mindjárt jön így én egyedül maradok a sok engem bámuló szempár közt. Barátaim megindulnak felém majd leülnek az asztalhoz.
-Tae beszélnünk kell!!-mondja Winner. Lucas nincs velük így kicsit aggódom mi lehet vele.
-Tudom. Holvan Lucas?-kérdezem erre mind összenéznek majd rám.
-Hát Tae Lucas nagyon magaalatt van. Mióta Jungkook sofőre elhozta a cuccaid tőled Lucas a te házadban úgy mond lakik. Hiányzol neki és így közelebb érez téged magához ha ottvan és te nem lehetsz vele.
-Srácok én sajnálom ami történt, de ha ellent mondok Jungkooknak akár megis ölhet. Plusz kezdek újra érezni iránta. Hiába voltunk ellenségek én csak azért csináltam hogy elnyomjam magamban azt amit iránta érzek már nagyon régóta. Nameg nem szerettem volna az iskola buzija lenni.
-Hogy mivan? Te végig szerelmes voltál Jungkookba?-kérdezi értetlenül Mark
-Mondhatni igen.-hajtom le bűnbánón fejemet.-Szerintetek ha elmegyek Lucashoz engedi hogy beszéljek vele?
-Nem tudjuk Tae. Próbáld meg és meglátjuk mi lesz belőle.
-Oké. Akkor én most megyek. Ha Kook keresne mondjátok neki hogy hazamentem mert szarul voltam vagy faszomtudja találjatok ki vmit.-pattanok fel az asztaltól és indulok a házamhoz Lucashoz.

Mikor odaértem az ajtó résnyire nyitva volt így kicsit megijedtem. Bementem de sehol nem lattám senkit elkezdtem körbejárni a házat és egyszercsak az emeletrő hangokat hallottam. Megindultam fel a hang irányába. Ahogy a fojosón haladtam a vendégszoba elött álltam meg ugyanis onnét jött a hang. Benyitottam és Lucas egy széken ült megkötözve. Valamit próbált mondani de nem értettem mert levolt ragasztva a szája. Egyszercsak valaki hátulról a derekamra fogott és közelebb húzott magához. Nem bírtam megszólalni a sokktól. Az illető belecsókolt a nyakamba amibe beleborzongtam. Hirtelen megcsapott Jungkook jól ismert illata. Az illető lassan megfordított és valóban Jungkookal találtam szemben magam. A fiú lassan ajkaimra hajolt majd egy hosszabb csókban részesített. Elvállt tőlem és úgy nézett a szemembe.
-Szia Édesem, hát megjöttél.-mondja Jungkook elég ijesztő hangon
-J-j-junkook m-m-mit csináltál Lucassal?- kérdezem de válasz helyett újra Lucas felé fordít és hátulról kezd a fülembe suttogni
-Csak megkapta amit érdemelt.-mondja határozottan de suttogva. Elkezd az ágy felé tolni majd mikor oda érünk megfordít és lelök az ágyra. Odamegy Lucashoz és a székkel az ágy felé dordítja. Én közben ledermedve ülök az ágy szélén. Miütött Jungkookba? Jungkook vissza jön hozzám elfektet az ágyon és felém tornyosul. Birtokba veszi ajkaim és egy ideig kényezteti azokat. Nem tudom miért nem ellenkezem de jólesik viszont itt van Lucsa és ezt nem előtte kéne. Én már néha nem értem magamat esküszüm. Jungkook feljebb fektet az ágyon és az éjjeliszekrényből kivesz egy bilincset ami fogalmamsincs hogy hogy került oda. Kezeimet az ágytámlájához bilincseli majd a pólómat szószerint letépi rólam sajátját is leveszi így elémtárul kidolgozott felsőteste. Ismét birtokba veszi ajkaimat majd végig csókol felsőtestemen. Ránézek az ágy végében ülő síró Lucasra. Jungkook nyom még egy gyors csókot ajkaimra utána leszáll rólam odamegy Lucashoz és letépi szájáról a ragasztót.
-Na Lucas, milyen így látni a szerelmedet? -kérdezi tőle Jungkook perverz hangon
-Hagyd békén őt Jungkook. Ezt nem érdemli meg.
-Hát ebbe lehet hogy igazad van de most játszani akarok kicsit a barátoddal.-jézusom Jungkook megőrült. Mi baja lett hirtelen?
-Jungkook inkább engem bánts de őt hagyd békén kérlek.-Jungkook erre nem válaszolt csak visszamászott fölém és újra birtokba vette ajkaim. Nadrágomnál kezdett matatni, kigombolta majd a nadrág le is került rólam így márcsak egy boxer választott el tőle. Én nem akarok lefeküdni vele ez nekem még nem menne és nem is akarom és ez lenne az első alkalmam amit rohadtul nem úgy képzeltem el hogy megerőszakolnak. Jungkook levette nadrágját így már rajta is csak egy boxer volt és ez kezdett nagyon nemtetszeni aminek hangot is adtam.
-Jungkook fejezdbe!-szólokrá kicsit riadtan mert nem szeretném hogy bántson. Erre nem válaszolsemmit és már csak azt veszem észre hogy nincs rajtam boxer Jungkook pedig tágítás nélkül vágódik belém és a nagy fájdalom hatására el is ájulok.

Enemies To Lovers     (TaeKook)Where stories live. Discover now