6. Bölüm: TATLI PİŞMANLIK

541 26 19
                                    

+18 sahne bulunduğu için önceden uyarayım dedim!

+18 sahnesi düzeltilecektir! Bilginize :)

İyi okumalar...

1 GÜN SONRA

" Abla ben seni çok özledim " masum sesi kulaklarımda yankılanırken etrafta onu arıyordum. Her yer bembeyazdı.
" Ben de seni özledim ablacım neredesin? "

" Ben gelmeyeceğim abla! "

" Ama ben seni bulacağım! "

Onu o kadar çok özledim ki kokusunu bile hatırlamıyorum. Yemyeşil gözleri vardı onun da benim gibi. o kadar güzel bakardı ki insanın içi erirdi. Simay bu hayattaki en değerli varlığımdı. O benim diğer yarımdı.

" Heves! " Benden kaçıp gittiği o gün bir şeyler olacağını biliyordum zaten!
" Heves! " Koluma bir baskı hissettim.
" Heves kabus görüyor olabilirsin, Uyan! "

Kulaklarımda Kurşun'un sesi vardı. Rüyama bile girmiş miydi o pezevenk?
Yatağımdan doğrulduğumda karşımda durmuş elinde bir bardak su ile bana bakıyordu.

" Niye rüyamı bok ediyorsun ya? Biliyorum rüyada olduğumu! "

" Bir insan rüyada olduğunu nasıl anlasın kızım salak mısın? " Elindeki su dolu bardağı çekmecenin üzerine koydu.

" Çünkü Simay'ı bir tek rüyamda görüyorum! "

Sözüm ona bir güzel girdiğine göre yatağımdan kalkabilirim. Yataktan kalkıp banyoya doğru ilerliyordum ki Kurşun'a sert bir bakış attım.
" Banyo nerede? " Yüzündeki gülümseme artınca benim de gülesim geldi.
" İlerde solda! "
" Üzerime giyecek bir elbisem yok ve ben dünden beri bu kanlı elbiseyi giyiyorum farkında mısın? " Telefonunu masanın üzerinden alarak balkona doğru ilerledi.
" Sen duşunu al ben gerisini hallederim. "
Tamam bakışı attıktan sonra banyoya doğru ilerledim. İçeriye girdiğimde bir oda kadar büyük olduğunu fark ettim. Bir erkek olarak banyoda hiç bir eksik yoktu. Çeşmeye baktığımda iki diş fırçası, askıya baktığımda iki havlu, yerde iki terlik. Aa doğru ya Bartın' da burada yaşıyordu.

Dün gece Bartın eve geldiğinde bize Simay'ın kendisini aradığını söylemişti ama bu Kurşun'un o sırada dediği gibi imkansızdı. Çünkü Simay onları tanımıyordu. Kurşun bir tuzak olduğunu düşünüp Bartın'ın telefonun kırmıştı. O saatten sonra da beni bu evden çıkarmadılar. Bartın' da hâlâ o yatak sahnesinde olduğu için otelde kalmaya karar verdi. Hayır yani insanda da akıl var mantık var. Dünyada tek erkek Kurşun bile olsa onunla aynı yatağa girmem, onunla birlikte olmam. O bir katil ya! Ben de bir katille olacak yürek yok.

Kabine girdim ve sıcak suyu açarak temiz bir duş aldım. Saçlarım çok karışmıştı. Duşumu aldıktan sonra havlu ihtiyacım için askıya baktığımda havluların kısa olduğunu fark ettim.

" Ben bu havlularla tam olarak neremi saklayacağım? " Çıplak odaya geçemeyeceğime göre havluyu kullanmak zorundaydım. Elime aldığım havlu göğsümden dizimin bir el yukarısına geliyordu. Kendimi havluya sardıktan sonra kilitli kapıyı açarak banyodan çıktım. Odaya girmeden Kurşun'a seslendim.

" Kurşun, oradan mutfağa geçsene ben içeriye gireyim. "

" Ben zaten göreceğimi gördüm gel bir şey olmaz! " O an tüm sakinliğim kaybolmuştu! Bir refleksle odaya girdiğimde sırtı dönük ve elleri cebindeydi. O camdan manzaraya bakarken ben işaret parmağımı kaldırmış ona hakarette bulunuyordum.

SİYAH (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin