Zoro
"Zoro."
Hala olayın şokundaydım. Ona dokunmamama rağmen ağlamıştı.
Neden ağlamıştı ki?
Sadece ajan olup olmadığını açığa çıkarmak istemiştim.
Nerde hata yaptım?
"Yarın Lena'dan özür dileyeceksin."
"NE?"
"Beni duydun. Daha dün kızın ne halde olduğunu gördün ve şimdi onu ajan olmakla suçluyorsun."
"Ama Luffy, sabah seni ölü olarak görmek istemediğim için-"
"Ben kolay kolay ölmem Zoro. Lena'nın bir köyü, ailesi, kardeşi yok. Onun yeni ailesi biziz. Biraz daha anlayışlı davran."
Aşçı ve Usopp'a baktığımda ikiside Luffy'e hak verir gibi başını salladı.
"Peki Kaptan."
Kılıçlarımı kontrol edip gözcü olduğum için kuleye çıktım. Planlamamıza göre yarın öğlen saatlerinde Grand Line'daydık.
Buraya kadar nasıl geldim ben?
(S) "Kaptanımız aptal falan ama bazen doğru cümleler kurup doğru kararlar veriyor."
(U) "Evet, hala şoktayım. Luffy iyi değil mi? Düşmanlar bir şey içirmemiştir?"
(S) "Baksana şuna."
Usopp ve aşçı aşağıda gülerek sohbet ederken sinirlerim bozulduğu için uyumaya kara verdim.
Ben kolay kolay birine güvenmezdim. Ama madem Kaptan'ımız böyle bir şey istiyor, yapmak zorundayım.
🍺
Beni izleyen bir çift göz ile gözlerimi araladım.
Ben ne zaman güverteye inmiştim?
Gözlerimi açtığımı gören beden geriye adımladı ve direğin arkasına bedenini gizledi.
"Hey! Uyan artık. Sanji-kun yemeğe çağırıyor."
Bunun Lena olduğunu kulaklarından anladım.
Kahretsin hala uykum var.
Bedenimi gerip esnedim ve ayağa kalkıp kılıçlarımı aldım. Lena'ya döndüğümde hala beni izlediğini gördüm.
"Daha ne kadar orada durucaksın? Haberini verdin, kaybol!"
Sesimle irkilip diğer tarafa adımladı ve üst kata zıpladı.
'Onun yeni ailesi biziz. Biraz daha anlayışlı davran.'
Dün Luffy'nin söyledikleri aklıma gelince sinirle tısladım ve yukarı çıkıp mutfağa önden girdim.
"Günaydın Zoro. Gözlemcilik nasıldı?"
Nami konuşunca ona sinirle baktım.
"Ne istiyorsun kadın!"
Kafamda hissettiğim sızı ile iki büklüm oldum.
"Nami, vurmasaydın keşke."
"Acıma Lena, bunu haketti."
"Bana acıma lanet kedi," Lena'ya doğru konuşunca Nami kafama bir daha vurdu.
"Zoro, yeter artık şu davranışların, karşındaki bir kadın."
Sinirle masadan kalktım ve Meryy'nin başına varıp oturdum.
"Ne buluyorlar şu kadında. Lanet kadın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi Kadın | Zoro
FanfictionSadece bir korsan tayfasına katıldım. En fazla ne olabilir ki....