⚔️

35 1 2
                                    

"Nami..."

Nami, Küçük Bahçe'den çıktığımızdan birkaç gün sonra kötüleşmeye başlamıştı. Vivi ile bir gündür bakıyorduk ama herhangi bir gelişme yoktu.

"Ateşi 40 olmak üzere."

Luffy, Nami'yi güldürmeye çalışıyor, Zoro ve Usopp bakıyor, Sanji bir şeyler hazırlıyor, Vivi ile bende Nami ile ilgileniyorduk.

Gözlerim dolmaya başlamıştı ve bu dönüşmemi sağlamıştı.

"Vivi-chan, Nami iyileşecek değil mi? Ona bir şey olmayacak değil mi?"

Vivi gülümseyip bana sarıldı ve üzülmemem için moral vermeye başladı.

"Zoro, Lena ile ilgilenir misin?"

Zoro'nun iç sesi

*Neden ondan emir alıyorum!*

"Tamam."

Zoro yanıma gelip kolumdan tuttu ve güverteye çıkardı.

"Biraz hava al, sakinleşirsin."

Zoro yere oturup sırtını tahtaya dayayınca yanına eğildim ve başımı kucağına koydum.

"Hey?"

Bacakları kıpırdayınca bedenimin birazını daha kucağına yerleştirdim ve mırlamaya başladım.

Kediler insanları sakinleştiriyormuş.

Öyle biliyorum.

Zoro bir süre tepki vermeyince kafamı kaldırıp ona baktım. Başını diğer tarafa dönderip elini başıma koydu ve geri yatırdı.

Ona bakmamı istemiyordu.

Kulağımın arkasını okşamaya başlayınca daha fazla mırlamaya ve kucağına daha fazla yerleşmeye başladım.

"Daha iyi misin?" sorusuna karşılık sadece mırladım.

Şuan ki durumumuz pek iç açıcı değildi.

Zoro ayaklarını uzatmış oturuyor, ben ise onun tam olarak kucağına kıvrılmış yatıyordum.

Bir insanı kucağına sığdıracak kadar mı kas vardı bu adamda?

"Hey çocuklar o da ne?"

Luffy'nin sesi ile merakla başımı kaldırıp etrafa bakındım. Zoro'da benim gibi bakınıyordu.

Uzaktan gelen bir korsan gemisi vardı. Bize doğru yanaşacağı vakit ayağa kalkıp Luffy'nin yanına vardım.

Havayı kokladım ve adamlara baktım.

"Luffy, bunlar iyi değil."

"İyi değil mi?"

Daha kafamı gemiye çevirmeden yanımda bir adam belirmişti.

"Naber Kedi?"

Ona baktım ve bana doğru gelen kokusunu kokladım. Kesinlikle kötüydüler.

"S-sende kimsin?"

"Ben Wapol. Korsan Wapol."

Biraz bana yanaşınca pençemi çıkardım ve saldırı konumuna geçtim.

"Daha fazla yaklaşırsan canını yakarım."

"Canımı mı yakarsın? Denesene," diyerek gülmüştü. Bu adamı hiç sevmedim.

"Gemimden defol!"

Luffy'nin sesi aramıza girince Wapol önce bana sonra Luffy'ye baktı.

"Kız arkadaşını mı korumaya çalışıyorsun küçük korsan?" diyerek teknenin bir kenarını ısırdı ve yemeye başladı.

Kedi Kadın | ZoroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin