⚔️

34 2 9
                                    

Gözlerimi büyük bir yorgunlukla açtığımda birkaç saniye bekledim.

Ayaklarımı yattığım yerden aşağı sarkıtınca, odada kimsenin olmadığını gördüm.

Kapıya yürüyüp açınca gördüğüm şey ile büyülenmiş bir şekilde Davul Adası'nın manzarasına baktım.

"Lena!"

Luffy yanıma uzayıp gelince belimden tuttu ve beni koltuğuna çıkarttı. Onun yanında, özel koltuğunda birlikte manzaraya bakarken elini saçıma götürüp biraz okşadı ve geri çekti.

Neden bunu yaptı bilmiyorum ama çok iyi hissettirdiğini söyleyebilirim.

"Daha iyi misin?"

"Sayenizde..."

Başımı eğip yumruğumu sıktım.

"Sizi koruyacağımı söylüyorum ama, çok güçsüzüm..özür dilerim."

Hafifçe güldü ve bana bakmak için yüzünü eğdi.

"Dert etme, Lena. Bir dahakine korursun beni."

Luffy'ye eğilip sarılınca, oda bana sarılmıştı.

Aynı yaşta olmamıza rağmen bazen ya abi gibi ya da küçük kardeş gibi hissettiriyordu.

"Lena, Vivi ve diğerleri!"

Nami'nin sesini duyunca hızla yanına adımladım. Önce bana sarıldı ve sonra hepimize döndü.

"Chopper ile tanıştınız değil mi?"

"Chopper?" deyip eliyle gösterdiği yere başımı eğdim.

Mavi burunlu rengeyiği...

Heyecanla kuyruğumu sallarken yere çömeldim. Elimi kaldırıp boynuzlarına dokununca rengeyiği irkildi ama geri çekilmedi.

"İnanılmaz bir şeysin. Şeytan meyvesi mi yedin?"

"Evet, sanırım sende yedin?"

Kuyruğuma ve kulaklarıma bakınca başımı sallayıp elimi dudaklarıma çıkarıp yaladım. Ne yaptığımı Zoro seslenince farkettim. Hemen elimi indirip Zoro'ya baktım.

"Aşçı bize yiyecek hazırlasana! Lena sende gel. Biraz konuşalım."

"SENİN KÖLEN YOK MARİMO!"

Sanji ona söylenirken ben gözlerimi Zoro'dan ayırmıyordum.

Benimle ne konuşacaktı?

(Nami) "Siz Chopper'ı ne diye takıma aldınız ki?"

(Luffy) "Muhteşem yedi dönüşüm! Süper Rengeyiği!"

(Sanji) "Acil durum yemeği!"

Onlar arkamda atışırken ben kapıyı kapatıp Zoro'ya döndüm.

"Benimle ne konuşmak istiyorsun?"

Masaya ilerlerken bir anda bana döndü ve kollarımı tuttu.

"Zoro-kun..."

Önce başını eğdi, sonra kaldırıp gözlerime baktı.

"Bak..ben..ben özür dilerim. Seni koruyamadım. Eğer..eğer seninle gelseydim en azından o adamlara..o pisliklere teslim olmayacaktın."

Bir anda söyledikleri ile bir süre ona baktım.

Neden benden özür diledi ki?

Yani, Zoro bu. Tanıdığım kadarıyla özür dilemeyi bırak teşekkür dahi etmezdi.

Neden?

"Zoro-kun ben..asıl ben özür dilerim. Sizi koruyacağımı söyledim ama..ama başaramadım. Merry'yi bana karşı kullanmasalardı.."

Kedi Kadın | ZoroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin