Yemeklerimi yedikten sonra dışarı çıkıp okyanusu izledik. Red Line'a giricektik birazdan.
Daha doğrusu Döndüren Dağı'ndan Grand Line'a giriş yapacaktık.
"Birazdan Grand Line'da olacağız. Bunu kutlayalım."
Sanji ortamıza bir fıçı getirdi ve ayağını üzerine koydu.
"All Blue'yu bulmak için..."
"...Dünyanın en iyi kılıç ustası olmak için..."
"...Korsanlar Kralı olmak için..."
"...Dünya haritasını çizmek için..."
"...Denizin cesur savaşçısı olmak için..."
Hepsi yeminlerini etmiş bana bakıyordu. Zoro bile bana derin bir şekilde bakıyordu.
Gülümsedim ve ayağımı fıçının üzerine koydum.
"...Hayallerinizi gerçekleştirmek ve ailemi korumak için..."
Hepsi gülümseyince gözlerim dolmuştu.
"...Grand Line'a....hoşgeldin diyelim," dediğinde Luffy, hepimiz ayağımızı kaldırdık ve fıçıya vurduk.
Nami'nin yönlendirmesi ile sorunsuzca akıntıya girmiştik. Eğer giremeseydik gemimiz dağa çarpıp parçalara ayrılacaktı.
"Bu dağı geçtikten sonra hepimize harika yemekler yapacağım."
Luffy neşeyle Sanji'nin yanına gitti ve etrafında dönüp durdu.
Dağın en tepesine gelmiştik ki gemide bir adam belirdi. Kim olduğunu bilmiyordum ama Nami ona bir tekme savurup suya düşmesini sağladı.
"Hadi millet!"
Nami tekrar sorumluluğu yüklendi ve aşağı inişi yaptık. Ama bir sorun vardı.
Önümüzde bir dağ mı var?
Hayır, bu..BALİNA MIYDI?
"Önümüzde bir dağ var Nami-san."
"Sanji o dağ değil balina," dediğimde Luffy ağzının suyu aka aka "Tadı nasıl acaba?" diye sordu.
Kaptanımız sürekli yemek düşünüyor...
Büyük uğraşlar sonucunda balinayı geçtik ama geçerken Merry'nin başı, Luffy'nin özel koltuğu, koptuğu için Luffy balinaya yumruk atıp sinirlendirmişti.
Sonuç...
Balinanın midesine girmiştik.
Gerçi içerisi aynıydı, değişen bir şey yoktu.
Bu nasıl oluyor?
Biraz ilerleyince bir tane yaşlı amca ile karşılaştık. Onunla konuştuktan sonra işin aslını öğrendik.
Balinanın adı Laboon'du ve içini yapan adam bu adamdı. Bize çıkışı gösterdiği için teşekkür etmiştik ve iki tane suçlu yakalamıştık. Şuan ana direğimizde bağlıydılar.
Kulaklarım ve kuyruğum çıkınca yanlarına temkinli bir şekilde yaklaşıp onları kokladım.
"Bunlar kötü değiller. Daha doğrusu herhangi bir kötülük kokusu almıyorum."
"Biz yine de temkinli olalım."
Nami'nin dediğine uyup odama, erkeklerin kaldığı odanın yan odası, gittim. Yatağa uzanıp biraz kestirmek için gözlerimi kapattım.
🍺
"Hey hey hey!"
Hepimiz içip eğlenirken Zoro asla sarhoş olmuyordu. Bende onun tam yanında oturuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi Kadın | Zoro
FanfictionSadece bir korsan tayfasına katıldım. En fazla ne olabilir ki....