⚔️

25 1 5
                                    

"Sonunda Jaya adasındayız.
Gökyüzü adasına gitmek için sabırsızlanıyorum."

Luffy güvertede mutluluktan zıplarken, Nami ve Zoro gemiden indiler.

"Lena, biz bilgi toplamaya gidiyoruz."

"Tamam Nami."

Onlar gözden kaybolduğunda Sanji yanıma süzülerek geldi ve elimden tutup dizini kırdı.

"Yiyecek bir şeyler alacağım Lena-chan. Bir şeyler ister misin?"

Başımı olumsuz anlamda salladım ve onunda bana el sallayarak gidişini izledim.

"Lena."

Robin'e bakıp ne diyeceğini beklerken koluma girdi ve gülümseyerek "Alışverişe çıkalım mı?" diye sordu.

Aslında giyecek kıyafetlerim vardı ama onunla zaman geçirip tanımak istediğimden kabul ettim.

Chopper ve Usopp gemide kalıp koruyacaklarını söyledi. Onları onaylayıp şehre indik ve dükkanları dolaşmaya başladık.

Robin ile ellerimizi doldurup gemiye varınca güverteye oturup güldüm.

"Gerçekten harika birisin Robin."

"Teşekkür ederim Lena. Sende öylesin, özellikle kulakların ve kuyruğun inanılmaz."

"Kedi kadınım ne de olsa."

Birlikte güldük ve kıyafetleri odamıza yerleştirdik. Bir süre mutfakta oturup sohbet ettiğimizde içeri giren beden ile şok olmuştum.

Zoro yüzü kan ve şişlik içinde içeri girince korku ve endişeden elim ayağım titremeye başlamıştı.

Kulaklarım bir diklenip bir düştüğünde kuyruğum titredi.

Zoro yanıma gelip oturunca hala ona bakıyordum.

"Z-zoro..bu halin..ne böyle?!"

Endişeyle konuşunca elimden tutup kucağına çekti. Kucağına düştüğümde ellerim direk yüzünü buldu.

"Ufak bir kavgaya karıştık. Büyütülecek bir şey yo-"

Gözlerim dolmaya başladığı için dişlerimi sıkarak, "Sen..sen bu kadar kolay yaralanmazsın Zoro," dedim.

Zoro inanamazca bana bakarken kucağından kalktım ve Luffy'nin yanına geçtim.

"Neler oldu?"

"Zoro'nun da dediği gibi-"

"DOĞRUYU SÖYLEYİN! BUNU BİLMEYE HAKKIM VAR!"

Ani çıkışıma ikiside şaşırınca gözyaşlarım akmaya başlamıştı.

"Sizinle açılmadan önce ailemi koruyacağım demiştim. Böyle aile korunmaz Luffy. Kim yaptı bunu size?"

"Hey Lena! Büyütülecek bir şey değil, gerçekten. Sadece ufak bir tartışma."

Gözlerimi kapatıp başımı eğdim.

"Babamda sadece tartışmıştı," diye mırıldandığımda elimi yumruk haline getirip sıktım. "Ama artık yok," dediğimde ise bakışlarım karşımda yüzü kanlar içinde olan Luffy'deydi.

"Zoro! Luffy!"

Chopper içeri girince dışarı çıkıp Merry'nin en kuytu köşesine çekildim. Biraz ağlayıp kafa dağıtmak adına şehre indim.

Öylesine bir bara girdiğimde bir bardak sake istemiştim.

İçkim geldiğinde yanıma biri oturdu.

"Birlikte içelim mi Leydim?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kedi Kadın | ZoroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin