⚔️

23 2 7
                                    

Zoro

Nami odaya dalınca ne olacağını beklemiştim ki yanıma gelişi ile Lena'ya bir şey oldu korkusu içimi sardı.

Sahi ne zaman ona bu kadar bağlandım ben?

"Ona ne söyledin?"

"Ne demişim?"

Nami beni azarlarken içeri Lena girdi. Gözlerimle baştan aşağı süzdüğümde yanaklarının kıpkırmızı olduğunu görüp ona adımladım.

Ona adımlarken karnıma baktığını görünce içimden sırıttım.

"Ne demişim ben sana?"

"Şey dedin şey..."

"Ney?"

Bir süre daha ona bakınca arkasını döndü ve yine kediye döndü. Kediye dönmekle kalmayıp aşçının üzerine zıplamıştı.

Neden ona zıpladı ki?

Neden aşçı yani?

Bir süre daha konuştuklarında dışarı çıktılar. Aşçı yanıma gelip kolumu dürtüklediğinde sinirle ona baktım.

"Lena-chan ile aranda ne var Marimo-kun?"

"Hiçbir şey."

"Emin misin Zoro?"

Usopp'a dönüp baktığımda sinirle tısladım.

"Aramızda hiçbir şey yok tamam mı? Rahat bırakın beni şimdi!"

Odadan çıkıp ziyafet salonuna adımlayınca kendi kendime söylenmeye başladım.

Gerçekten aramızda hiçbir şey yok. Ama onu seviyorum.

Dur bir dakika..

Gerçekten seviyor muyum?

Ben?

Onu diğerleri ile özellikle aşçı ile görünce sinir küpüne dönüyorum.

Onu sürekli yanımda görmek istiyorum.

Kucağıma çıktığında hoşuma gidiyor ve hiç kalkmasın istiyorum.

Beni neredeyse öptüğünde sarhoşta olsam kızarmıştım.

Ben kızarmıştım.

Bence seviyorum.

Her neyse acıktım.

Ziyafet salonuna vardığımda mavi saçlının ve babasının sohbet ettiğini gördüm. Sandalyenin birine geçip oturunca diğerlerini beklerken uyuya kalmışım.

"Z-zoro-kun, uyan hadi."

Kolumu birinin dürtüklemesi ile gözlerimi açtım. Lena yanımda oturmuş başını yüzüme eğmişti.

"Lena?"

"Hepimiz seni bekliyoruz."

Kafamı kaldırdığımda herkesin bana baktığını gördüm. Kollarımı havaya esnetip hazır olduğumu belli edince kral olan ihtiyar yemeği başlattı.

Hepimiz çölden çıkmış gibi önce su içtik sonra da yemeğe gömüldük.

Gerçi..gerçekten çölden çıktık.

Luffy sofradaki tüm tabaklardan yemek çalınca Lena söylenerek Luffy'e köfteden fırlatmıştı.

Luffy ise köfteyi havada kapıp, yeni gelen yemeklere dadandı.

Önümdeki yemeği koruyaraktan gelen garsonun kulağına çikolata ve süt getirmesini istedim.

Garson gidince Lena'ya yan gözle baktım. Sakince diğerleri ile sohbet ederek yemek yiyordu.

Kedi Kadın | ZoroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin