Esneyerek üzerime kazağımı geçirdim. Gece oldukça uzun ve olaylı geçmesine rağmen erken bir saatte uyanmıştım. Bunun sonucunda da sürekli esniyordum. Gece eve gelip yatağıma yatarken gözümden uyku akar bir şekilde alarm kurmuştum.
Arda'nın amcası Kuzey bizi eve bırakmış , bırakırken de bana dikkatli olmamızı nasihat eden birkaç cümle kurmuştu. Ben ise dışarıdan onu dinliyor gibi gözüküp , içimden kinlenmeye devam etmiştim. Arabada kendi kendime verdiğim karar hâlâ geçerliydi. Onun hain olup olmadığını öğrenecektim. Bunu nasıl yapacağımı uyumadan önceki zaman diliminde kolaylıkla bulabilmiştim. Cevap basitti. Emir. Onun gücü sayesinde her şeyi öğrenebilirdim. Buna pek hevesli olmayacağı aşikar olsa da şansımı denemeye hazırdım.
Erken bir saatte kalkıp hazırlanma nedenim Arda ile karşılaşmadan evden çıkmak olsa da odadan çıkar çıkmaz onun mutfakta olduğunu gördüm. Elim kapımda bir şekilde ona bakıyorken o da beni farketti. Sabahın dokuzunda onu hazır ve nazır bir şekilde karşımda görmek pek de şaşılası bir durum değildi aslında. Sadece yine dışarıda olmasını beklemiştim.
Kısa süreli bakışmamızdan sonra ne yapacağımı bilemez halde , aşırı yavaş bir şekilde mutfağa doğru yürümeye başladım. Evden çıkmadan önce kendime kahve yapmaktı niyetim ama kavgalı olduğum Arda'nın mutfakta olması , evden hemen çıkmak istememe neden oluyordu. Yine de adımlarım mutfağa doğru gitmeye karar vermişti bile.
Arda düşüncelerimi okumuşcasına sordu. "Kahve?" Elinde tutmuş olduğu boş bardağa bakarken hafifçe kafamı salladım. Onun adım atması kendimi daha iyi hissetmemi sağladı. Bana kalsa bu gergin havayı kırmak ya da susmak arasında uzun bir süre düşünebilirdim. Yeni tanıştığınız bir insanla ilk kavganızı ettiğinizde , sonrası oluşan gerginlik hat safhalara çıkıyordu. Kavga ederken ona sabaha kadar laf yetiştirebilecek ve kendimi savunacak bir havada olsam da araya giren başka olaylardan sonra tekrar karşı karşıya gelmek , söylemek istediğim tüm lafları yutturmuştu bana.
Mutfak tezgahına ellerimi koymuş bir şekilde bardağa koyduğu kahveyi izledim. Bardağı bana uzatırken bir yandan da yüzüme dikkatlice bakıyordu. Aynı şekilde ona bakmış , kahvemi yudumlamaya başlar başlamaz da bakışlarımı çekmiştim. Gözünün üstündeki morluk kendini iyice belli etmişti.
"Hadi ama , susacak mısın?" diye sordu Arda. Orada durup benim konuşmamı beklemiş , benden ses çıkmayınca da dayanamayıp kendi konuşmuştu. "Tamam kabul ediyorum. Bir anda çıkıştım sana." Elimde tuttuğum bardağı bıraktım. Bir şey demeye niyetlenmiştim ki tam o sırada Arda konuşmaya devam etti.
"Korktum. Hera'nın eline düşmek ve bu arayışımızın son bulması ihtimali kafamdaydı hep. Diğerlerini bulmak , bizi ondan kurtarmak istiyorum. Onu yenmek istiyorum. En önemlisi , sana bir şey olmasını istemiyorum. Sana değer veriyorum. Bu yolda beraberiz unutma." Gülümsemem kendiliğinden ortaya çıkmıştı. Tebessümüm ona da bulaştı. Şimdi karşılıklı durmuş birbirimize gülümseyerek bakıyorduk. Saçma gibi gözüken ama anlamlı bir andı benim için. Gözlerimde bir minnet duygusu belirmişti. Onun konuşması , adım atması beni anında yumuşatmış , ona olan tüm sinirimi silip süpürmüştü.
"Asıl ben özür dilerim. Söylememem gereken şeyler söyledim." Ve uzun zamandan sonra ilk defa kan bağım olmayan birine , o sihirli cümleyi kurdum. "Ben de sana değer veriyorum. Hayatıma girdin ve beni o yalnızlıktan çıkardın." Böylelikle aramızı tartışmamızın üzerinden yirmi dört saat bile geçmeden düzeltmiştik. Kafamın bir kısmı rahatlamış bir şekilde evden çıkmak her halükarda daha iyi olacaktı.
"Bir yere mi gidiyorsun?" Ve almayı beklediğim bu soru yeni bir rahatsızlık oluşturdu bile.
Aramızda oluşan sorunu yeni çözmüşken , bir başka sorun oluşturmaya çok müsait o an gelmişti. Ona yalan söylemem gerekiyordu. Amcasına olan sonsuz güvenini görmek ya da hissetmek için onlarla kısa bir süre geçirmek yetiyordu. Ona yapmak istediğim şeyi söylesem aramızda yepyeni bir tartışma çıkardı muhtemelen. Amcasının hain olmadığını söyler , buna emin olduğunu bana anlatmak için çeşitli cümleler sarfederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAZİ
FantasyUzun yıllardır içinde birçok cadının , büyücünün yaşadığı bir kasaba. Arazi. Yıllar önce bir cadı tarafından yapılmış bir büyü sonucu , bir takım güçler kazanmış olan altı kişi. Onlar kendilerini keşfetmeye başlamışken , bir yandan da onları bekley...