6.6

68 6 3
                                    


Oda da sadece ben ve Changbin vardı yataktan kalktım ve ona doğru yürüdüm burnunun dibine gelince başımı yana çevirip gülümsedim o da gülümseyerek "çok tatlısın" dedi içten bir şekilde kollarımı boynuna doladım "sende öylesin Chang" diyerek öptüm dudağından ateşli bi şekilde öpüşürken kapı çaldı gelen Felix'ti.
F:Jeongin müsait misin?
J:ne oldu Felix bi sıkıntı mı var?
F:baban geldi seninle konuşmak istiyormuş

Tanrım cidden bu adam yüzsüzün tekiydi.Ne yapacağımı izleyen Changbin'e dönerek "ben konuşup geliyorum" dedim arkamı dönerek. Changbin durmamı söyledi ama ben duymazlıktan geldim babamın yanına indim,ağlamıştı bu gözlerinin şişliğinden yanaklarındaki yaştan belliydi.Yavaşça yanına yaklaştım "arkandaki çocuğa de bizi bıraksın" dediğinde arkamı döndüm bizi izleyen Changbin'e elimle 'git' işareti yaptım o da fazla uzatmadan gitmişti.
J:noldu baba?
X:Jeongin oğlum ne olur beni affet yavrum ne olur kimsesiz kaldım bi sen kaldın
J:sarhoş musun baba neler diyorsun öyle?
X:In'im özür dilerim yaptığım hersey için keşke seni hiç dövmeseydim ellerim kırılsaydı da vurmasaydim sana ben bedelimi ödedim oğlum hadi dön babana söz veriyorum eskisi gibi olmayacak bizde her baba-oğul gibi olacağız Jeongin ben seni sevemedim babacım farkındayım ama bunu telafi edeyim ne olur seni seveceğim Jeongin sende yeterki babanı sev ona merhamet göster be oğlum
J:ya git bi Tanrı aşkına senden daha iyi insanlar var burada baba
X:kimmiş o insanlar neyin oluyorlar senin?
J:herşeyim baba onlar benim herşeyim neyim oluyorlar biliyor musun mesela bi babam gibi bildiğim birisi var senden daha iyi babalık yapan birisi onu çok seviyorum o da bana oğluymuşum gibi davranıyor zaten,bana herseyi öğreten her zaman yanımda duran baba.O insanlar benim ailem baba onların hepsi benim için birer baba gibiler hepside,beni bu kadar yalnız bırakan çaresiz bırakan sensin baba sensin seni asla affetmeyeceğim asla burada babam olarak gördüğüm kişilerle yaşarım daha iyi
X:kimmiş senin sözde baban ha kim Jeongin sen dayak mı istiyorsun yine velet!?
B:Oğlum bir sorun mu var?
J:Chris...

Koşarak Chris'e sarıldım birbirimize sıkı sıkı sarıldık baba ve oğul sarılması gibi...
X:demek sensin oğlumun aklını karıştıran sözde 'baba'
B:In arkamda dur.Sana gelirsek yaşlı adam sözde baba derken? Ben onun babasıyım evet sen mi olacaktın baba hı?
X:velet benim sinirlerimi bozma Jeongin! Yürü eve gidiyoruz.
B:oğlum hiçbir yere gitmiyor yaşlı adam sen gidiyorsun yoksa birazdan iki dev sana dalacak
X:s-seninle daha sonra görüşeceğiz.Seninle de Jeongin!

Sonunda gitmişti.Chris'e bi kez daha sarıldım gerçekten çok güzel seviyordu keşke öz babam o olsaydı çok isterdim ama olsun buda yeter bana.Gözlerimden yaşların aktığını fark eden Chris hemen yanaklarımı okşadı "Jeong ağlama hersey yoluna girecek söz veriyorum halledicez tamam? Ayrıca o pislik sana hiç birsey yapamaz korkma" başımı 'tamam' anlamında salladım ve tekrardan sarıldım babama...

Çocuklarla birlikte dertleşiyorduk öylesine sonra gözlerim dolmuştu yine ağladım Felix başta olmak üzere herkes yanıma geldi yine grup sarılması yaptık hepimiz birbirimize sarıldık bugünlerde geçecekti biz yeterki hep birlikte olalım mutlu olalım.Felix ve ben hıçkıra hıçkıra ağlıyorduk bize sarılan Changbin ve Hyunjin vardı ikisi birlikte sürekli "geçecek" diyorlardı ağlamamamız için sonrasında Minho'nun heyecanlı sesini duyduk.
M:yavrularım ağlamayı bırakında dışarı çıkalım çok güzel yağmur havası varr
H:ahh evet hadiii Jeong,Felix kalkın hadi
J:Pekii
F:Tamam

Hep birlikte çıktık dışarıya deli gibi yağmur yağsa da umurumuzda değildi hepimiz gökyüzüne baktık gülümsedik yıldızlara yani gökteki bize.Chris arabasından bir şarkı açtı bu şarkı hepimizin yazdığı bir şarkıydı,hatta kendimiz söylemiştik şarkıyı bunuda kaydetmişti Chris.Herkes sevgilisiyle selfi çekiniyordu bense Changbin'e sarılıyordum yani onun yünle yapılan ceket tarzı şeyine o çok yumuşaktı.Changbin'den ayrıldıktan sonra ben,Seungmin,Jisung ve Felix yağmurda çocuklar gibi oynamaya başladık Changbin,Chris,Minho ve Hyunjin'de büyük bi aşkla bizi izliyordu.

(...)

)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CHRIS VE YAVRULARI🩶🤏🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CHRIS VE YAVRULARI🩶🤏🏻

Sessiz Ağla |JeongBin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin