Gecenin üçünde balkona çıkmıştım, yıldızlar çok güzellerdi. Gülümsedim, onların güzelliğine gülümsedim, gülümsediğim an bir tane yıldız kaymıştı. Bu beni iyice güldürmüştü, onlar çok parlaktılar aynı benim gibi. Yerimde dilek tuttum hemen.
★
Herşeyin üstünden 3,5 yıl geçmişti neredeyse. 3 yıl önce hayattan nefret eden birisiydim hep içine kapanık yalnızdım... Bana o zamanlar deselerdi ki 3 yıl sonra böyle böyle olacak hayatta inanmazdım, hayatın benimle oyun oynadığını düşünürdüm. Artık büyüdüm mutlu ve hayatı çok seven birisi oldum. Hayata bu kadar bağlanmamın sebebi Changbin'di, sadece Changbin. 3 yıl önce iyiki o evden kaçmışım iyiki Tanrı karşıma Changbin gibi birisini çıkartmış. Her gece şükürler ediyordum. O başıma gelen en güzel şeydi. Ben onun sayesinde bu kadar parladım yıldızlar gibi... Bizi hep karanlığın yıldızlsrına benzetirdim ve hâlâ benzetiyorum. O karanlık bi gökyüzüydü bense onun yıldızlarıydım, bana bunu inandırtmıştı bende herşeye rağmen inanmıştım işte.
Dürüst olmam gerekirse ben karanlıktanda aydınlıktanda nefret eden birisiydim. Odamdaki perdeyi hiç açmazdım. Ne içeri ışık ne de karanlık girsin isterdim. Bunlar artık çocukça geliyor bana gerçi suç bende değildi ki beni böyle yapanlardaydı yani ailemdeydi... Aile kelimesinden nefret ederken bana aileyi sevdiren Changbin'e minnettarım o iyiki var, iyiki benimle.
Yıldızlara bakarken gözlerim dolmuştu. Hatta gözümden bir yaş akmıştı bile. Ben hayatta kalmayı başarmıştım bu gurur vericiydi bence. Ben yaşadığım onca şeye rağmen intihar etmeye çalışmamıştım hiç,vücudum da sadece babamın izleri vardı başka iz yoktu.
Benim de hikayem buydu işte. Bu kadardı. Umarım sonra ki yıllarım da böyle mutlu geçerdi yanımda hep o olurdu, umarım hep Changbin olurdu.
Artık evde tek başıma oturuyordum, bira içmiyordum, sanaldan bir arkadaşım yoktu. Normal hayatımda arkadaşlarım vardı zaten. Hepsini de çok seviyorum, hepsi de benim için çok değerliydi. Özellikle de Changbin... O benim herşeyimdi ve ölene kadarda bu gerçek asla değişmeyecekti.
★
@jutdwaebin
@jutdwaebin : ısırmama çok az kaldı🤏🏻🧸
1.856.361 beğeni
15.409 yorum📌 sabitlendi
@i.8.n.2n : ısırabilirsinn😽🤍
@jutdwaebin : evde görüşürüz o zaman😘
@minhoamajisungunolan : herkese hrr kocana mrr demek ha
@jutdwaebin : aynen öyle Minho ama Jisung'a aşık olan
@i.8.n.2n : aksjskdjdjve son...
İlk ficimin sonuna geldimm ağliyim mi 🥺BURAYA KADAR OKUYAN VE OY VEREN HERKESE ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİMMM UMARIM OKURKEN KEYİF ALMIŞSINIZDIR.
JEONG VE BİN'LE KALIN HOŞÇAKALINN 🧸
sizi seviyorummm <3
Hoşçakalın....
٭٭٭٭٭٭٭٭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Ağla |JeongBin|
FanfictionHızla ara sokağa girdim,bayılacak gibiydim,çok kötü hissediyordum kafamdan bunlar geçerken birine çarptım,çarpar çarpmaz yere yığıldım. "İyi misin?" "Hayır değilim."