9.9

38 5 0
                                    

Üzerime geliyordu,yiyecekmiş gibi bakıyordu.Bu bakışları beni korkutuyordu "çok özledim seni" diyerek kaslı kollarını belime sardı,hızlı hızlı nefes alıyordum,heyecanlıydım bu gece ilkti ikimiz içinde,ilk...

Evden kaçmıştım sonunda babamın beni bulamayacağı bir yere gelmiştik.Çocuklarla gülüşüp eğleniyorduk Minho ayağa kalktı televizyondan bir şarkı açtı her yer ışıklarla doluydu Jisung,Felix,Seungmin ve ben ayağa kalkıp yerimizde zıplamaya başlayacaktık ki müziği durdurmuştu Hyunjin.
H:Hadi pijama partisi yapalımmmm
F:aaa bu çok iyi bi fikirrrr
H:sevgilinden kötü fikir çıktığını nereden gordun ki?
M:seni tanımasam buna inanicam ama neyyse ilkndefa güzel bir fikir verdin aşkım hadi üstümüzü değiştirmeye gidelimm
HJ:tamamm gidelim hadii
H:sanki kendisi iyi fikir ustası yılışık
F:yaa amaan bosver aşkım hadi bizde gideelimm
H:tamam bebeğim odamıza çıkalımmm
B:e bende miniğimi alip yukarı çıkıyorum
C:bayy

Bangchan Seungmin'i kucağına alıp odasına çıktıktan sonra Changbin'le yalnız kalmıştık,ona kızmak istiyordum ama bir taraftanda kıyamıyordum ona "ee biz çıkmayacak miyiz?" Başımı 'hayır' anlamında salladım "ben kendi odama çıkacağım sende kendi odana hyung" kaşlarını çattı.
C:hyung derken?
J:büyüğüm değil misin?
C:ben senin herşeyinim bu bir ikincisi de neden sevgilim demiyorsun?
J:sen beni terk ettin Seo Changbin neden hala seninle sevgili kalayım?
C:ben seni terk etmedim sevgilim baban tehdit ettiği için uzaklaştım sadece
J:uzaklaşmakta terk etmek oluyor
C:olmuyor
J:tamam sen öyle san hyungcum
C:Jeongin! Beni zorlama seni terk etsem özler miydim?
J:özlediğine inanmıyorum hyung
C:Tanrım hâlâ hyung diyor Jeongin...

Üzerime geliyordu,yiyecekmiş gibi bakıyordu.Bu bakışları beni korkutuyordu "çok özledim seni" diyerek kaslı kollarını belime sardı,hızlı hızlı nefes alıyordum,heyecanlıydım bu gece ilkti ikimiz içinde,ilk...Taa kii MinSung'a kadar.Minho'yu görünce Changbin'i ittim o da doğal olarak yere düştü,kıkırdadım.Ardindan Jisung kahkaha atmaya başladı tabii sevgilisi de hemen eşlik etti ona.Changbin yerden kalkarak Minho'ya 'sus' işareti yaptı aşağı hızla gelen Chan'la ortalık iyice kaosa dönmüştü "Ne oldu biri mi geldi? baban mı geldi Jeong? Bu yerde niye gülüyor? Aaa Minho'da güldüğüne göre kesin komik bisi var" Chan'ın dedikleriyle gözlerimi devirdim,Seungmin geldi "ya hayatım bu tava ne Tanrı aşkına?" Kıkırdadım Chan hyungun elinde kocaman bir tava vardı gerçekten.Kahkahalarımız bittikten sonra televizyondan müzik açarak dans ettik,çok eğlenmiştik.

Eğlendikten sonra odama çıktım,çok yorgundum hemen uyumak istiyordum.Odama girdiğimde gördüğüm kişiyle şoka girdim,yutkundum.Changbin üstü çıplak bir şekilde yatağın üstünde yatıyordu geldiğimi görünce ayağa kalktı "ee In-ah nerede kalmıştık?" Geri adım attım o da bana doğru bir adım attı "hatırlamıyorum hyung" deyince belimden tutup kapıya yasladı bir eli belimde,diğer eli elimi tutuyordu,sıkıyordu "Sana kaç defa diyeceğim artık hyung deme diye?" Göz devirdim,başımı öne eğerek "Ne dememi bekliyorsun Chang" gözlerinin içine bakarak "sana hâlâ kırgınım,beni öylece terk ettin birşey söylemedin,engel attin" dudağıma yapıştı,karşılık vermedim vermeyecektim çünkü ona kırgın ve kızgındım.Alt dudağımı ısırınca inledim dudaklarımdan ayrılarak gözlerime baktı "peki kendimi affettireceğim sevgilim" diyerek üstümü çıkarttı,buna izin vermiştim onu istiyordum sadece onu ne kadar kırgın ve kızgın olsam da ona karşı olan sevgim güçlüydü.Beni de soyundurduktan sonra tekrardan öptü, bir eli çıplak bedenimde gezinirken diğer eli alttaydı,sürtünmeye başladı.Bir süre ayakta seviştikten sonra yatağa geçtik.Ben inledikçe o daha da zevk alıyordu...

Saat 02.09'du biz hâlâ devam ediyorduk,tâki Felix'in bagirma sesini duyana kadar hemen olduğum yerden kalktım pijamami giyindim,Changbin'le birlikte aşağı indiğimizde her tarafta cam kırıklarının olduğunu,koltuğun ters döndüğünü,televizyonun kırıldığını görünce şoka girdim arkamızdan Jisung ve Minho çiftide inmişti birden Hyunjin yan odadan çıktı bağırarak;
H:bunlar ne o zaman Felix! Sen çocuk mu kandırıyorsun?
F:ya eskiydi diyorum eski neden anlamıyorsun?
H:ya kes! Ne eskisi Felix ne eskisi ya çocuk baya baya aşk mektubu gondermis sana
F:sen gerçekten aptalsın Hyunjin benim böyle birsey yapabileceğimi nasıl düşünürsün?
H:demek ki ikiyüzlüymüşsün Felix!
F:nefret ediyorum senden

Sessiz Ağla |JeongBin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin