Ölümün Tadı

3 1 0
                                    


    Bu ses neydi böyle? Bu çok karanlık bir odandan geliyordu. Ama... belki de bu prensesin bahsettiği oda olabilir miydi?

    Henry bir bakış attım. Kafasını hayır anlamında sağa sola salladı.

    -Ama prenses zaten şatonun sırrını bulmanızı istedi.

    -Peki belki bizden önce başka biri daha buraya gelip bu kağıdı okumuşsa? Ve bu sırrı çözmüsse ya da çözmemişse?

    -Bizden başka güvenliksiz buraya gelen bir salak tanımıyorum.

    -Evet haklısın.

    Ses bir anda kesildi. Öksürme sesleri geliyordu o odadan. Oda kilitliyor fakat kapının alt tarafında boşluk vardı ve ne kadar karanlık olduğu belli oluyordu.

    Henry'nin elini tutmak istedim. Ama neden bende o cesaret,bunu asla yapamam elbette.

    Henry o odaya doğru adım attı. Benim önümdeydi ve onun elini tuttum. Vay be gerçekten bunu yapmıştım. Arkasına döndü.

     -Bu işe birlikte girdik ve birlikte çıkacağız diye söz vermiştik. Dedim.

     Birlikte kapının anahtarını aradık. Henry pencere kenarından bana seslendi.

     -Ruby! Galiba buldum. Burada garip,eski bir anahtarlık var bence o odanındır.

     -Nerede buldun bunu?

     -Pencere kenarında.

     -Aynısını çok eski bir kanepenin üzerinde buldum.

     -Ne? Hangisi olabilir?

     -İlk seninkinin deneyelim ondan sonra benimkinin deneriz.

      Telefonuma mesaj geldi


  Babam +4 mesaj

  -Kızım neredesin? Kaç saattir eve gelmiyorsun.
  -Ruby?
  -Ruby?
  -Birazdan seni aramaya çıkacağız yolsa hepimiz.
  -Ruby cevap ver!
  -Neredesin Ruby?

  -Kim yazmış?

  -Babam.

  -Cevap vermeyecek misin?

  -Elbette hayır.

  Telefonumu umursamazca kapattım. O sırada da Henry kendi anahtarını deniyordu.

  -Olmuyor. Seninkinin deneyelim.

 
  -Bu da olmuyor. Ne yapacağız?

  -Bekle. O zaman bu anahtarlar ne için?

  -Bilmiyorum.

  *******

    Uyandığımda yatağımdaydım. Yeni uyanmıştım. Fakat buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyorum. Okula gitmek için hazırlanırken babama sordum.

    -Dün akşam Henry seni eve getirmişti. Baygın düşmüşsün öyle söyledi. Hayır o değilde sen neredeydin dün gece? Henry'le miydin? Mesajlarıma da cevap vermedin.

     -Sana bunu anlatamam anlatamayacağım da. Ama gördüğüne göre Henry'leymişim.

      -Neden bir erkeğin yanındaydın?

Kömürden ŞatoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin