8. Bölüm

148 10 0
                                    

                                           ⚔️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                           ⚔️

Hayat, bazen düz bir ova bazen yokuşlu bir yol gibiydi. Yaşamak; yeşillikler içinde özgürce dolanmak sevgiyi hissedebilmek derdi belki küçük Asena.

Karşısında oturan Akif Albayla çarpışmasının ardından Albayın odasında sessizce oturuyordu. İlk geldiği günü tekrarlıyormuş gibiydi.

"Asena, bizi duyduğunu biliyorum. Yüzbaşıyla arandaki problem ne bilmiyorum ama ben askerimi öyle basit şeyler için harcayamam." Albayın keskin sesi sessiz odada yankılanırken Asena karşısındaki tekli deri koltuğa bakıyordu.

"Bir problemim yok Albayım." Dedi net bir şekilde Asena.

"Seni Timde istemediğini söyledi." Akif Albay bakışlarını Asenanın üzerinden çekmemiş dikkatlice izledi.

"Biliyorum Albayım."

Akif Albay Asenanın bu kadar sakin kalışına anlam veremezken hırçın kıza ne olduğunu düşünmeden edemedi. İlk gün Tim için canını düşünmezken şimdi sessiz kalışına şaşırmıştı.

"Asena..." dedi Akif Albay derin bir nefes alıp vererek. "Bir şey mi oldu?"

"Hayır, Albayım." Asena kısa cevaplar vererek geçiştiriyordu.

"Olmuş... İlk geldiğinde burda bana karşı gelirken şimdi bunu kabullenmen bana normal gelmiyor." Akif Albay ellerini masanın üzerinde birleştirdi.

"Olmadı..." diyebildi Asena kısık bir sesle "Albayım."

"Ayşe Sena Yılmaz olarak karşımda duruyorsun. Asena olsaydın bu kadar sessiz kalmazdın."

Asena duyduklarıyla bakışlarını Albaya çevirmişti. Gözlerinin içine baktığında hiçbir şey gizlemeden konuşmaya başladı.

"Asenayım aslında ama bazı gerçekler Ayşe Sena Yılmaz olduğum gerçeğini değiştirmiyor. Yüzbaşı beni Timde istemiyor belki Tim de istemiyordur orasını bilemiyorum."

"İlk günki istek ve arzunu ne değiştirdi bu kadar?" Dedi merakla Albay.

"İstenilmediğim yerde Timdekilere destek  bile olmazken  daha fazla çabalamamın ne anlamı kalıyor ki?" Bakışlarını önüne çevirdiğinde karşısındaki adamın her şeyi bildiğini adı gibi biliyordu.

Albay, Asenayı incelemeye devam etti bir süre sessizce. Bakışlarını üzerinden çektiğinde Turan Timine ait dosyayı çekmeceden çıkarttığında Asenaya uzattı.

"Turan Timinde istenilmeseydin en başında bu dosyada ne adın yazılı olurdu ne de fotoğrafın. Bu Tim kurulurken özellikle seçtim sizleri. Hepinizde olan o hırsı, öfkeyi, vatan sevgisini gördüm ben. Sen de bak ve gör, nerede olduğunu ve olman gerektiğini." 

Kızılelma AsenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin