11.Bölüm

81 8 1
                                    

Sahilin serinliği gecenin sessizliğinde bir banka oturmuş sessizce bekliyordu Asena. Akif Albayın dün akşam kendisine vermiş olduğu görev için bekliyordu. Oturduğu bankta hafiften serinliği hissederken kollarını göğüsünde birleştirmişti.
Gecenin bir yarısı neden burada beklediğini bilemezken çok düşünmemeye çalıştı. Bir görev vardı ve Asena bunun için heyecanlıydı. Bir yıl sonra göreve çıkıyor olmak ayrı bir duyguydu onun için.
Denizi izlemeye devam ederken caddede duyulan gürültülü motor sesiyle dikkati dağılmıştı. Gece gece heyecan arayan kişiyi umursamadan oturmaya devam ediyordu. Motor sesi gittikçe yakınlaşırken sessizliği bölen bu sesin sahibine sövmemek için kendini zor tutuyordu.

Gürültülü motor sesini daha yakından duymaya başladığında hızla önünde duran siyah spor motorunun sürücüsüne kızgın gözlerle bakıyordu.

Motor sürücüsü kaskının önünü açtığında Asena dik dik bakmıştı.

"Hayırdır?" Dedi Asena çatılan kaşlarla.

"Atla." Dedi motor sürücüsü. Önünde duran diğer kaskı uzattığında Asena oturduğu yerden sinirle kalkmıştı.

"Gece gece belanı mı arıyorsun kardeşim bas git."  Diyerek kendisine uzatılan kaskı itmişti.

Motor sürücüsü uzattığı kaskı önüne koyup kendi kaskını çıkarırken Asena şaşkınlıkla bir adım geri gitmişti. Karşısındaki kişinin bir kadın sürücü olmasını beklemediği yüz ifadesinden anlaşılırken karşısındaki kadın motorundan inip kaskını da üstüne koymuştu.

"Ne o? Kadın olmama mı şaşırdın yoksa motor süren bir kadın olmama mı, hangisi Üsteğmen?"

Asena,  karşısındaki kadını incelemeye başladığının farkında değildi. Kızıla boyanmış saçlar, Asenaya göre bir tık uzun ve ince fiziğe sahipti genç kadın. Dudakları dolgulu yüz hatları keskindi. Mavi göz harelerinde dinginlik var gibi gözükse de bir fırtınaya sahipti.

"İncelemen bitti mi?" Dediğinde cebinden çıkardığı sigarasını yaktığında az önce Asenanın oturduğu banka oturdu.

Asena ne yaşadığını anlamazken az önce oturduğu banka çevirdiği bakışlarını.

"Muz görmüş maymun gibi neden bakıyorsun?" Sigarasını içen kadın yayılarak oturuyordu. "Tavşan görmüş far gibi bakma. Sigara içiyorum müsadenle."

"Türkçe hocan kimdi senin?" Diye aniden sormuştu.

"Gerçekten Türkçe hocamı mı merak ettin? Tanımazsın, boşver." Sigarasını keyifle içen genç kadın oturduğu yerden kalktığında "Burada sana Türkçe hocamı anlatmak için buluşmadık. Atla, Albay bekliyor." Demişti.

"Albay mı?"

"Çok soru soruyorsun. Atla işte." Diyerek umursamaz şekilde konuştuğunda motoruna tekrardan binmişti.

"Çattık ya! Kızım ben senin motoruna niye biniyorum bas git."

İki genç kadın birbirlerine bakarken birinin gözlerinde öfke barınıyordu diğerinin ise gamsız bir bakış vardı.

"İyi..." dedi genç kadın Asenaya baktı "Albayı burda daha çok beklersin. Hadi ben gittim." Dediğinde motoruna binmişti.

Asena tepkisizdi. Kendisiyle dalga geçildiğini düşünmeye başladığında motoru çalıştıran genç kadına baktı.

Kadın kaskının önünü kapatırken Asena bakmayı es geçmemişti. Asena hala kaşlarını çatmış şekilde ona bakarken derin bir nefes aldı. Motorun güçlü sesini duyduğunda genç kadın gaza hafiften basıp motoru uzaklaştırdığında Asena " Tamam, bekle!" Diyerek bağırdı ardından.

Kızılelma AsenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin